Tietäisitkö Robby Williamsin lauluun Angel sointuja ja/tai sanoja??????? (pianoon! turha laittaa kitran sointuja!!!)
SoiNNut. Robby Williams??
7
486
Vastaukset
- oikeat sanat
Googlesta saat ainakin sanat, kun kirjoitat kenttään oikein sekä artistin että kappaleen nimen. Kyseessähän on Robbie Williams ja kappale on nimeltään "Angels".
http://www.sheetplaza.com/songs.php- tiettäää
voodooblues kirjoitti:
...soinnut sekä kitaralla että pianolla soitettaessa :)
kuules ne EI OLE SAMAT!!!!!!!!!!
tiettäää kirjoitti:
kuules ne EI OLE SAMAT!!!!!!!!!!
Enhän mie millään pahalla tahtonu sanoa :) mutta tietääkseni E-molli on E-molli vieläkin vaikka soitetaan kitaralla... Mikä on sitten eri juttu on harvinaisemmat tapaukset, missä kappaleeseen on nimenomaan kirjoitettu eri sointu kahdelle eri soittimelle, jolloin tulee suunniteltu riitasointu, mutta silloin kummatkin soittimet harvemmin ottaa soinnun kokonaisena - vaan esim pohjasävelen, kolmosen ja seiskan, ja toinen soitin täydentää
- että....
voodooblues kirjoitti:
Enhän mie millään pahalla tahtonu sanoa :) mutta tietääkseni E-molli on E-molli vieläkin vaikka soitetaan kitaralla... Mikä on sitten eri juttu on harvinaisemmat tapaukset, missä kappaleeseen on nimenomaan kirjoitettu eri sointu kahdelle eri soittimelle, jolloin tulee suunniteltu riitasointu, mutta silloin kummatkin soittimet harvemmin ottaa soinnun kokonaisena - vaan esim pohjasävelen, kolmosen ja seiskan, ja toinen soitin täydentää
Luulen, että kyseinen ääliöksi haukkuja (ja viestiketjun aloittaja, elleivät sitten ole sama ihminen) ei oikein tiedä mitä eroa on soinnulla ja melodialla. Soinnut ovat kyllä samat, mutta harvemmin kitaralla soitetaan melodiaa. Pianolla kylläkin. Jotenkin kuvittelisin myös, että alkuperäinen ei halunnut vain kappaleen sointuja vaan nimenomaan nuotit sointuineen päivineen.
- ?????
että.... kirjoitti:
Luulen, että kyseinen ääliöksi haukkuja (ja viestiketjun aloittaja, elleivät sitten ole sama ihminen) ei oikein tiedä mitä eroa on soinnulla ja melodialla. Soinnut ovat kyllä samat, mutta harvemmin kitaralla soitetaan melodiaa. Pianolla kylläkin. Jotenkin kuvittelisin myös, että alkuperäinen ei halunnut vain kappaleen sointuja vaan nimenomaan nuotit sointuineen päivineen.
kuules haluan tasantarkkaan Vain soinnut! tein ekassa viestissä vain selväksi että ei tarvitse antaa sointuja kitarallee koska en soita sitä... vain pianoon! joskus ihmiset saattaa antaa kitaraan soinnut jos ei erikseen mainitse instrumenttia ja eihän ne tietenkään passaa kun ...... KUN EI TARKEMMIN SELITÄ ASIAN VOI TULKITA MITEN ITE HALUAA :D
JOTEN jos sulla ei ole niitä sointuja ei tarvitse vaivautua vastaamaankaan!!! ????? kirjoitti:
kuules haluan tasantarkkaan Vain soinnut! tein ekassa viestissä vain selväksi että ei tarvitse antaa sointuja kitarallee koska en soita sitä... vain pianoon! joskus ihmiset saattaa antaa kitaraan soinnut jos ei erikseen mainitse instrumenttia ja eihän ne tietenkään passaa kun ...... KUN EI TARKEMMIN SELITÄ ASIAN VOI TULKITA MITEN ITE HALUAA :D
JOTEN jos sulla ei ole niitä sointuja ei tarvitse vaivautua vastaamaankaan!!!tasan tarkkaan, että ne soinnut on yhdet ja samat soitetaan ne kitaralla tai pianolla :P
Mutta siinä kipaleessa menee alussa pitkään E, sitten tulee A9, A, C#m ja H... taas E.. jossain vaiheessa käväsee D..
Kuuntele miten ne tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358