Jos teoriakoe on muuten samanlainen, kuin autokoulun koneella suoritettu, mutta kuvakokeet ovat erilaisia, ja mukana saattaa olla muutama "kinkkinen" kohta, niin minkälaisia ovat ne "kinkkiset kohdat"? Paljonka on se aika niihin kysymyksiin, (10s ?) ja näkyykö ajankulu siinä sivussa?
Onko sanallisissa kysymyksissä paljonkin eroa, kun niissä autokoulun koneen harjoittelutehtävissä?
Teoria kokeesta
3
1012
Vastaukset
Eikö ne autokoulussa yhtään valaise, mitä kokeessa pitää osata??
Sulla on oppikirja, olet kuunnellut 20-tuntia teoriaa ja harjoitellut kenties netissä tai ainaskin koulun koneella.
Lue kirja hyvin. Sieltä löytyy vastaukset jokaiseen kinkkiseenkin kysymykseen. Kuvaharjoittelu koulun koneella on samanlaista kuin kokeessakin. Poikkeuksena, että koululla ei tietenkään ole (onneksi) samoja kuvia, muutenhan ulkoaopiskelu olisi in.
Aika on sama kuin koulun kokeessa.
Jotkut koulut vaativat tietyn harjoittelumäärän ja tuloksen, ennenkuin tilaavat sulle teoriakokeen.
Mutta taas ihmetyttää, että miks et kysy koulustasi!!!
Siitähän sinä maksat.- ökjs
Miksi tälläinen palsta on edes keksitty, jos täällä ei saa kysyä mitään? Kaiken, mitä täällä kysytään, tai keskustellaan, saa selville autokoulusta.
Jos sinua häiritsee, että kysyin tälläistä asiaa, niin taidat olla vähän väärällä palstalla..
- vaa
Kylhän teoriakoe on melkein samanlainen kun autokoulussakin käyty esikirjallinen eli tietokoneella opiskelu.
Jos tarkoitat sanallisilla kysymyksillä, teoriakysymyksiä eli niitä 200 kysymystä, niin opettele ne 200 kysymystä oikeine vastauksineen ulkoa niin ei ole ongelmaa.
Ja noi liikennekuvat on suhtkoht samanlaisia kun ainakin mulla autokoulussa, mutta kannattaa olla tarkkana ja kattoo ne kuvat huolella.
Liikennemerkki kysymykset on aika helppoja,mutta nehän nyt tulee käytyä läpi esikirjallisissa autokoulussa, mutta kannattaa opetella myös lisäkilvet ulkoa koska ainakin mulla teoriakokeessa niitä oli paljon liikennemerkkien yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969