Karl Marx oli uskovainen mies,ennenkuin siirtyi toiseen leiriin.kun hän alkoi kirjoittamaan Pääomateostaan,hän otti kirjaan aiheet raamatusta
Karl Marx oli uskovainen
6
237
Vastaukset
- sitten?
Nietsche ja Stalin olivat myös uskovaisia ennen kuin siirtyivät toiseen leiriin.
Marxin teokset, pääoma mukaan lukien ei pohjaudu raamattuun. Teos, jota tuskin olet edes lukenut, on edelleen arvostettu sosiologian klassikko. - Sentinel
älä itke ruma lapsi, ota rusina.
- ?????
No sä saat sit kaks, kun oot rumempi!!
kuulemma kirjoitti yo-aineensa Joh. 15 luvun Viinipuu-vertauksesta.
Nero oli, mutta maailma sai maistaa enemmän (luokka)vihan kuin Viinipuun hedelmiä...- metaskeema
Marx oli nero vain siinä, että hän onnistui keksimään niin tunteisiin vetoavaa puppua, joka upposi suuriin massoihin. Marxin hölynpölystä saamme edelleen kärsiä.
- Tieto tiellä pitää
Ei pidä paikkaansa. Marx oli juutalainen, jonka isän oli pakko kääntyä kristityksi saadakseen tehdä työtään. Koti oli maallinen, Marx itse ateisti. Että näin ne näreet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471