Tai siis löysin kyllä, mut kaikis oli vielä pitkät hiukset, ja mä kun haluisin taustakuvaks tän uuden luukin. Eli jos löydätte, niin kertokaa mistä!
Taustakuvia
6
456
Vastaukset
- juanesfani
mutta ei se nyt niin huonokaan ole.Varsinkaan sen jälkeen kun katsoin telkusta sen haastattelun Suomen vierailulta.Täältä löytyy monenlaista kuvaa tästä herrasta
http://www.juanesweb.com/downloads/
tai voit laittaa googlen kuvahakuun hakusanat juanes downloads niin johan alkaa löytyä- edelliseen
siis hakusanat "juanes wallpaper" tuottaa tuloksia
- paljon!
edelliseen kirjoitti:
siis hakusanat "juanes wallpaper" tuottaa tuloksia
Samalla haulla löysinkin sitten jo eilen mieluisan, mutta antamassasi linkissä onkin valinnanvaraa vaikka vaihtaisi joka päivä :)
- ronkeli
mutta on kyl aiiikas vanhoja kuvia...!
- juanesita
tällainen haastattelu näytettiin?! ja koska?
- näytettiin
juanesita kirjoitti:
tällainen haastattelu näytettiin?! ja koska?
TV2:lla Ajankohtaisessa Kakkosessa samana iltana kun oli konsertti Helsingissä eli 1.8. Uusinta tuli seuraavana päivänä iltapäivällä. Haastattelu oli tehty hiukan ennen konserttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358