Tietääkseni en ole koskaan kenenkään sydäntä murskannut, tallannut, raastanut tai mitään muutakaan ;)) Seukannut vakavasti olen kolme kertaa ja kaikki exät yhä edelleen mun hyviä ystäviä, mikä mulle ja niille tärkeätä.
Rakkautta ei niissä suhteissa kai sillä lailla, oikein niin kuin.. NOH!! siis sellaista, tosirakkautta ei ollut, mutta hauskaa oli yhdessä ja mukavinta varmaan kaikenlaiset väittelyt ja pelleilyt.
Yhdelle existä jopa hankin uuden naisenkin ;)) Niin, että MEKÖ sydäntenmurskaajii, HA? Tai siis, ollaanhan me *köh* vesinaiset tosi HOTtei, mut.. ;P Nii, että mitäs siihen sanot KONNA!
VAI MUKA SYDÄNTENMURSKAAJII !! :D
3
1155
Vastaukset
- --------
oon vesimies..nainen..ja kyllä taidan olla sydäntenmurskaaja kun oon torjunu monet ja miehet itkeny/suuttunu :D:D
- Marielle82
lienee se henkilö joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa väärällä tavalla. Tai pettää. Jättäminen... tekee kaikistä jättäjistä kai sydämenmurskaajia, oli ne vesimiehiä tai ei.
Vain siksi että haluaa torjua jonkun joka ei oikeasti kiinnosta, ei tee ihmisestä sydämenmurskaajaa.
Koko sanasta mulle tulee mieleen henkilö, joka pelleilee toisten tunteilla ja sellainen ihminen en todellakaan ole.
- black_____star__
no itelläni on ainakin se että oon joskus sydäntenmurskaaja mutta on se munkin sydän murskattu moneen otteeseen.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032