..minkä väriset silmät sulla on?
Ja punainen hyväksytään vain tilapäisenä sävynä ;)
Sarjassamme: Sanin "syvälliset" aiheet ;))
Kertoisitko..
61
2068
Vastaukset
- väsky
helppo kysymys näin aamusta :) Mulla on ruskeat silmät. Ikäni olen haaveillut vihreistä silmistä....
- ...nng
Väljähtäneen bluesin ja savunsekaisen klubin
yhdistelmä.
Tkkurilassa ja Teknoksella tiedetään paremmin?- ...ngg
Sanin kirjoitti:
..jos heidän värikartoilta löytyy sopiva sävy? ;))
Sepä se. Kas, kun, vaikka värikartat ja sekote-
mallit ovat olemassa, oikeaa sävyä on lähes
mahdoton ensi katsomalta tietää eri valaistuk-
sissa. Sekotun siis massaan.
"If look kills..." ...ngg kirjoitti:
Sepä se. Kas, kun, vaikka värikartat ja sekote-
mallit ovat olemassa, oikeaa sävyä on lähes
mahdoton ensi katsomalta tietää eri valaistuk-
sissa. Sekotun siis massaan.
"If look kills..."..sekoittumista massaan, en kyllä pysty kuvittelemaan.
Ei missään yhteydessä, eikä millään tasolla :)- ...ngg
Sanin kirjoitti:
..sekoittumista massaan, en kyllä pysty kuvittelemaan.
Ei missään yhteydessä, eikä millään tasolla :)vastaus itse asiassa ilahduttaa, sillä tietty
sovinnaisuus ei istu meikäläisen kuoreen, vaikka
arvostankin tiettyjä sovinnaisuuksia... ;D
- Laahustava
Tavalliset siniset silmät,mut kun syvälle syvälle katsoo niihin voi sieltä nähdä rakastettavan sielun...tai tai ilmestyskirjan pedon kukin valintansa mukaan
- ihastunut.
mutta tunnen erään naisen jolla toinen silmä on sininen ja toinen vihreä, kertakaikkiaan ihanat simmut.
katsoa peiliin,,juu ,,kyllä ne vielä hyvin tumman siniset on.
Minkäs väriset silmät sinulla itselläsi on?..tumman värin lähes poikkeuksetta ruskeaan, että vaikea kuvitella, mutta kauniilta ja eksoottiselta kuulostaa :)
Itsellä jokin sekoitus; vihreä & ruskea :)
- MysNa
ja molemmissa keskellä tumman vihreä läntti ;)
tää 'vastaus' meni jo edelliselle ;))
Arvelinkin, ettei tähän avaukseen voi kommentoida mitään, mutta sitte kun aloin lukea, en osannutkaan täysin 'vaieta' :)- MysNa
Sanin kirjoitti:
tää 'vastaus' meni jo edelliselle ;))
Arvelinkin, ettei tähän avaukseen voi kommentoida mitään, mutta sitte kun aloin lukea, en osannutkaan täysin 'vaieta' :)kun vastaa jonkun vastaukseen, tuntuu että kaikille vastaajille pitäisi jotain vastata :)) Tuttu juttu!
Mukavaa viikonloppua sulle :) MysNa kirjoitti:
kun vastaa jonkun vastaukseen, tuntuu että kaikille vastaajille pitäisi jotain vastata :)) Tuttu juttu!
Mukavaa viikonloppua sulle :)..kommentoida, jos aikaa. Ja jotain sanottavan tynkää, edes omasta mielestä ;) Eri asia, jos joku erehtyy lukemaan, pelkkä toisto käy varmasti tylsäksi..
No, vapaaehtoista ;)
Ja nyt tietysti 'puhun' vain omasta puolestani tuon saman toistamisen suhteen!
Kiitos, hauskaa viikonloppua myös sinulle :)
Sinisethän nuo minun mielestäni ovat mutta joku on kyl löytänyt niistä harmaata,vihreää,täpliä..
Ja hymynhän niistä löytää useimmiten myös;)..joka ylettyy silmiin asti, aito :))
Eikä nykyajan kiireissä enää varmastikaan itsestäänselvyys..valitettavasti..- retros
Sanin kirjoitti:
..joka ylettyy silmiin asti, aito :))
Eikä nykyajan kiireissä enää varmastikaan itsestäänselvyys..valitettavasti..Teen joskus,huom siis joskus,kun jonkun
ihmisen kuva esim.lehdessä näyttää jotenkin ristiriitaiselta.(Kuvissahan lähes aina hymyillään!)
Peitän kuvasta suun ja katson silmiä ja aika usein silmät eivät ole yhtä hymyn kanssa!;)
kerron,
silmäni ovat sini-harmaat ja paljon viestittävät ;))
Ja olen juuri sitä,
mitä sinisilmäisistä kerrotaan ;D..herkkäuskoinen? Muuta en taida 'sinisilmäisyydestä' tietää kerrottavan..
Et kait liiaksi sentään ;))
Katseilla voi tosiaan viestiä paljon :)Sanin kirjoitti:
..herkkäuskoinen? Muuta en taida 'sinisilmäisyydestä' tietää kerrottavan..
Et kait liiaksi sentään ;))
Katseilla voi tosiaan viestiä paljon :)juuri tuo herkkäuskoinen, vaan onpa elämä sitä ominaisuutta itsestäni hieman jo ehkä
muokannutkin ;)
Ehkä, ehkä en.. se jää jatkossa nähtäväksi mahdollisen tilanteen sattuessa kohdalleni ;))
Jota elämääni kovasti toivon ;))
Ja voisin viestitellä ;))
Kiitos muuten kauniista ajatuksiesi sanoista, joita kerroit yhden otsikon alla ;))
Ihan kyyneleet herahtivat silmilleni,
sitä ajatuksella ja tunteella lukiessani ;))Wiljami kirjoitti:
juuri tuo herkkäuskoinen, vaan onpa elämä sitä ominaisuutta itsestäni hieman jo ehkä
muokannutkin ;)
Ehkä, ehkä en.. se jää jatkossa nähtäväksi mahdollisen tilanteen sattuessa kohdalleni ;))
Jota elämääni kovasti toivon ;))
Ja voisin viestitellä ;))
Kiitos muuten kauniista ajatuksiesi sanoista, joita kerroit yhden otsikon alla ;))
Ihan kyyneleet herahtivat silmilleni,
sitä ajatuksella ja tunteella lukiessani ;))Joskus tulee sellasia "herkkiä hetkiä" :)
- Ellen
ruskeanvihreät
..mulla enempi vihreänruskeat :))
Vai oisko se 'katsojan silmässä'..
Jos katse on hymyileväinen, ilmeikäs, väri ei taida ensimmäisenä 'pistää silmään'?
Hitsi, olipas teemaan sopiva sanonta ;)- Ellen
Sanin kirjoitti:
..mulla enempi vihreänruskeat :))
Vai oisko se 'katsojan silmässä'..
Jos katse on hymyileväinen, ilmeikäs, väri ei taida ensimmäisenä 'pistää silmään'?
Hitsi, olipas teemaan sopiva sanonta ;)sun silmien värien sävyt; raivostuessa, lempiessä :D
(*.*) Ellen kirjoitti:
sun silmien värien sävyt; raivostuessa, lempiessä :D
(*.*)..miten sitä sillon kerkii katsoon ;))
Ei oo kyllä semmoista mulle sanottukaan; uskallettu/ehditty.. en tiedä ;))- Ellen
Sanin kirjoitti:
..miten sitä sillon kerkii katsoon ;))
Ei oo kyllä semmoista mulle sanottukaan; uskallettu/ehditty.. en tiedä ;))sitä itse näe; paitti ellen nouda peiliä ;D
Näin siinä kuulema kuiteskii käypi ;D
- tomppa.
Siniset silmät ja vaaleat hiukset = tosi suomalainen mies.
- tomppa.
Sanin kirjoitti:
..Viikinki, líenet hätisemässä mahdollisilla kaukomatkoilla tummien tyttöjen kanssa ;)
Olen kova matkustamaan. Kävin Mombasassa ja paikalliset naisihmiset halusivat "koskea" hiuksiani ja sen jälkeen hillitön tuijotus silmiini ja sanoivat, etteivät koskaan ole nähneet vastaavaa.
Tiedän asian olevan liioittelua, mutta jos itsellä on sellaiset rautalankahiukset ja yön mustat silmät, kontrasti on melkoinen.
- mihinkä
teet tutkielmaa vai teetkö ehkä syvällistä runoa johonkin?
Rakkaalle katsojalle omistan mitä kauneimmat silmät, väristäpä viis ;) - tuffe
niihinhän voi vaikka hukkua 8)
Mulla on vihreät. Ja kohta joudun hommaamaan klasit :/ Enää en uskalla kaivella tikkuja muuta kuin omista nakeista. Euron mummolasit varmaan sopii mulle :))
Hohhoijaa.. se vanhuus ://On kait niitä eri luonteenpiirteitä yhdistelty silmien väreihinkin, niist en ole yhtään perillä..vielä ainakaan ;)
Ei ne klasit, luku -sellaset siis, ihan kamalat ole. Aluks' mulla oli vähän totuttelua, kun luki lehteä ja söi aamupalaa yhtäaikaa, tuntu, että meneekö se leipä suuhun vai silmään ;)- tuffe
Sanin kirjoitti:
On kait niitä eri luonteenpiirteitä yhdistelty silmien väreihinkin, niist en ole yhtään perillä..vielä ainakaan ;)
Ei ne klasit, luku -sellaset siis, ihan kamalat ole. Aluks' mulla oli vähän totuttelua, kun luki lehteä ja söi aamupalaa yhtäaikaa, tuntu, että meneekö se leipä suuhun vai silmään ;)joutuu sitten vähän väliä pesemään rillit :)
Tulipa mieleen että lauluja on tehty sekä ruskeista että sinisistä silmistä, harvemmin vihreistä? tuffe kirjoitti:
joutuu sitten vähän väliä pesemään rillit :)
Tulipa mieleen että lauluja on tehty sekä ruskeista että sinisistä silmistä, harvemmin vihreistä?..ja harmaista on tosi kaunis laulu.
Jollekin "Ritva -pienelle" on muistaakseni tehty vihreän ruskeista.
Mutta vihreät; siinä vois olla uuden sanoituksen paikka ;)- tuffe
Sanin kirjoitti:
..ja harmaista on tosi kaunis laulu.
Jollekin "Ritva -pienelle" on muistaakseni tehty vihreän ruskeista.
Mutta vihreät; siinä vois olla uuden sanoituksen paikka ;)Ruotsiksi osaan oikein piiiitkän lorunkin aiheesta: grönt är skönt.
Sitten vaan räppäämään :)) Tai loitumaan :)))
- blackwomans
huomenta vaan.kirkkaan siniset normaalisti.mutta nyt punaiset.valvotun yön jälkeen:))
- blackwomans
Sanin kirjoitti:
Yhdistelmänä tällä hetkellä lila ;)
Persoonallinen :)pysyvää.vaikka tietysti lilat silmät voi olla ihan kivat:))
Oikeasti ovat vihreät, joissa pupillin ympärillä ruskeita pilkkuja.
Hämärässä vaikuttavat kuulemma enemmän ruskeilta/tummilta.
Suuttuessani pistän niillä reikiä kiukun kohteeseen;)- Ellen
*kuulostaa suloiselta*
- Mysteriet
Yleisväri on ruskea - siinä viljalti vihreää mukana (kirkkaassa valossa ja vihaisena vihreä on pääväri.. ;D), reuninmainen väri on harmaa... suruinen ja väsynyt Mysteriet on harmaasilmäinen...
- Ellen
ihanat Simmut ;D
- Mysteriet
Ellen kirjoitti:
ihanat Simmut ;D
;D - Kiitos
Kokeilin kerran piilareita, jotka tekivät silmäni aivan vihreiksi - arvaa oliko kamalat ;D
Harmaat ja ympäriltä verestävän punaiset...=))))
Ei alkoholista, vaan liiasta duunin teosta...=))))on tummanvihreet...Monet on luullu niitä ruskeiks..:)
- niisku-myy46
Mulla on sellaiset siniharmaat. Joku on kehunut, että kauniit vielä... *punastuu*
MUTTA nämä on ihan äidin ansiota. Äidiltä peritty :D Ihan tyytyväinen oon kyllä :D - kewi
anteeks näppihärö..
siniset tietysti.. - (.)Y(.)
Ja, siniharmaat.. ;))
Aika moni vaivautui vastaamaan, kiitos kaikille!
Mukava tietää värejäkin, vaikka silmillä niistä riippumatta viestitään paljon asioita!- Felixman
varmuuden vuoksi peilistä...siniset.
Tosin sotilaspassissa lukee siniharmaat? Felixman kirjoitti:
varmuuden vuoksi peilistä...siniset.
Tosin sotilaspassissa lukee siniharmaat?kirkastuneet.. ;)
- öööööööööööä
hhhhhhhh
- tosi tosi
älykästä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854