Poems, everybody,

aatos_

poems. Kaupalliselta viikon hapatusreissulta tarttui jotain positiivistakin käteen:

"Had I the heavens' embroidered cloths,
Enwrought with golden and silver light,
The blue and the dim and the dark cloths
Of night and light and the half-light,
I would spread the cloths under your feet:
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet,
Tread softly because you tread on my dreams"

- W.B. Yeats

Elikäs laittakaapa tulemaan hyviä runoja, femupalstalaiset.

Katselen tässä niitä samalla kun luen Woolfia Durasin suosittelemana, vaikka Camus taisikin jo ratkaista suurimman osan ongelmistani. Olisi varmasti ratkaissut heidänkin ongelmiaan.

10

622

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • my darling

"Can you remember remember my name
      As I flow through your life
      A thousand oceans I have flown
      And cold spirits of ice
      All my life
      I am the echo of your past

I am returning the echo of a point in time
      Distant faces shine
      A thousand warriors I have known
      And laughing as the spirits appear
      All your life
      Shadows of another day

And if you hear me talking on the wind
      Youve got to understand
      We must remain
      Perfect strangers"

Kyseessä ei ole varsinaisesti runo. tässä nimetön tervehdys kaikille teille, jotka tunnistatte minut tekstistä. :)

• aatos_

se Deep Purplen runo. Terve terve.

Mutta voi voi, jos olen kuullut äänesi tuulessa (lukenut sanat), niin eipä sitä enää voi olla _perfect_ stranger ;). Vai voiko?

• mi querido...
        aatos_ kirjoitti:

se Deep Purplen runo. Terve terve.

Mutta voi voi, jos olen kuullut äänesi tuulessa (lukenut sanat), niin eipä sitä enää voi olla _perfect_ stranger ;). Vai voiko?

No somos extranjeros perfectos, yo esperamos. Pero el poeta es muy bueno en esa canción :)

• aatos_
        mi querido... kirjoitti:

No somos extranjeros perfectos, yo esperamos. Pero el poeta es muy bueno en esa canción :)

minullahan on ollut tapana viilata pilkkua. Siitä ;).

• my name
        aatos_ kirjoitti:

minullahan on ollut tapana viilata pilkkua. Siitä ;).

¿Bien, usted recuerda mi nombre? ¿Somos extranjeros perfectos o no? :) Usted no tiene que decir mi nombre, opinión solamente, usted lo sabe... que nos dice que seamos perfeccionemos a extranjeros. Si usted no lo sabe, debemos seguir siendo extranjeros perfectos.

• aatos_
        my name kirjoitti:

¿Bien, usted recuerda mi nombre? ¿Somos extranjeros perfectos o no? :) Usted no tiene que decir mi nombre, opinión solamente, usted lo sabe... que nos dice que seamos perfeccionemos a extranjeros. Si usted no lo sabe, debemos seguir siendo extranjeros perfectos.

enhän minä sinun _oikeaa_ nimeäsi tiedä. Mutta mutta...

Emme voi siis pysyä sellaisena, mitä emme ole.

• Mi-yes

On todettava että Seamus Heaney kertoi BBC:n haastattelussa, että "Eminem" on se "lupaava runoilija" tulevasta sukupolvesta.

Onhan "Eminem" taiteellisesti kertonut, parhaansa mukaan, miltä voi tuntua olla valkoinen joka on melkein "mustan tilanteessa". Joten upposi toiseen.

Eli:

"So when you see me on your block with two glocks, screamin _Fuck the World_ like Tupac
      I just don't give a fuuuuuck!"

• aatos_

aiheena keskimäärin on juuri tuollaista BS:ää.

Kai se johtuu kasvuympäristöstä tai jostain.

• M135
    • Jotain tunkkaista tässä ketjussa. No tässä tulee joka tapauksessa Väinö Kirstinän kommentti Tampereelta:

kaupunki on pieni, puhelinlasku suuri

- - -

yritän elää elämääni ilman sijaista

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe