Mikä on sellainen pienen pieni ötökkä joka lentää ja valtaa varsinkin valkoiset kukat ja syö krassinlehdet täyteen reikiä, ötökkä on nuppineulan pään kokoinen musta ja tänään huomasin myös toisen samantapaisen sillä on ruskeat raidat molemmissa kyljissä.millä ne saa hävitetyksi ja johtuuko kenties tästä kuivasta kesästä joka on vaivanut tätä turun seutua??
Ötökät
4
741
Vastaukset
- AnkuH32
Lahdes on ihan samaa ötökkää.Se on vallannu koko rivarin takapihan krassia ja koiran vilttiä myöden:S Etin netistä tietoja tuhoamiseks mut en löytäny...Kerrohan jos sua onnistaa.Olis kiva saada tuo ötökkäyhdyskunta kuriin...
- aasi
Tota samaa olen etsinyt netistä en ole löytänyt. Olisi tosi kiva tietää mikä ötökkä se on. Mulla se söi ensin koko akilleijan lehdet sen jälkeen se siirtyi krassiin. Sain sen tuhottua kyllä myrkyttämällä krassista.
- krassi
aasi kirjoitti:
Tota samaa olen etsinyt netistä en ole löytänyt. Olisi tosi kiva tietää mikä ötökkä se on. Mulla se söi ensin koko akilleijan lehdet sen jälkeen se siirtyi krassiin. Sain sen tuhottua kyllä myrkyttämällä krassista.
rapsikuoriainen tai kirppa. Puutarha.net sivuilta löytyi keskusteluista juttua vastaavanlaisista ötököistä ja tällaiset nimet siel tuli ilmi. Minulla on ollut myös näitä inhoja koppakuoriaisia krasseissa, asun Raisiossa.
- aasi
krassi kirjoitti:
rapsikuoriainen tai kirppa. Puutarha.net sivuilta löytyi keskusteluista juttua vastaavanlaisista ötököistä ja tällaiset nimet siel tuli ilmi. Minulla on ollut myös näitä inhoja koppakuoriaisia krasseissa, asun Raisiossa.
molempia löytyy meidän pihamaalta tutkin niitä tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269