Olimme kesällä Pärnussa ja satuimme kauppaan, jossa myytiin "käsituoleja". Niissä ikäänkuin istutaan kämmenellä ja ne ovat pehmeitä, nojatuolimaisia. Olisiko kenelläkään tietoa, mistä voisi tilata kyseistä tuolia joko Suomesta tai ulkomailta. Googlettanut olen, mutta hauissa löytämäni käsituolit ovat olleet aika hintavia.
Pehmeä käsituoli
6
656
Vastaukset
- idnvsikk
Katso www.kalusteneuvos.fi
Sieltä "nykyaika" ja alasivu 6. - Tietoa on
Olimme saksassa vähän aikaa sitten ja siellä myytiin kyseisiä tuoleja, ei ollut kalleimmasta päästä...
- Okkael
Minulla olisi ylimääräisenä kookas pehmeä pyörivä keltainen käsituoli, jossa etusormi on koukistuneena peukalon kanssa ja loput sormet pystyssä. Tuoliin mahtuu kaksikin istujaa. Laitan yhteystieoja, jos kiinnostaa..
- Ena
Okkael kirjoitti:
Minulla olisi ylimääräisenä kookas pehmeä pyörivä keltainen käsituoli, jossa etusormi on koukistuneena peukalon kanssa ja loput sormet pystyssä. Tuoliin mahtuu kaksikin istujaa. Laitan yhteystieoja, jos kiinnostaa..
Vieläkö keltainen tuoli on vapaana?
- käsituolia vailla
Täällä kaipaisin toiselle siniselle käsituolille kaveria... ei tarvitse olla sininen..
niitä on punaisia ja vihreitä ja sinisiä ja keltaisia. - JanneM84
En suosittele ostamaan kyseistä tuolia, olen purkanyt kyseisen tuolin ja yllätys yllätys kiinassa vai missä lie teetetty ja runko ihan kaamea ja täytteet on ihan oikeesti pelkkää roskaa siis roskia siis vanyjen alle tungettu muovi karkkipusseja/karkkipaperia en tiiä luki jotain kiinaa niisä tms... jotain ihme puunlehtiä maissin tähkiä yms yms siis roskia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481