Kuka nyt sitä kunnioittaa, kun se ei kunnioita muita. Saakelin spede.
Hullu ämmä
3
501
Vastaukset
- -mie-
Sano tuo niille lukemattomille aids-potilaille, jotka ovat saaneet vuosien varrella apua Madonnan hyväntekeväisyystoiminnalla kerätyistä varoista.
- 3MILJOONAA
köyhien lasten auttamiseksi! Madonna on yksi viihdealan avarakätisimpiä ja ahkerimpia hyväntekijöitä! KUka muistaa vielä vuoden takaisen live8-konsertin jossa Madonna otti lavlle kanssaan köyhän afrikkalaisnaisen,piti tätä kädestä ja halasi! Madonan paikalle olisi voitu valita kuka tahansa artisti,mutta koska kukaan muu ei olisi saanut tilanteesta niin isoa huomiot ja kohua aikaan,tehtävään valittiin Madonna -ja koska tämä elää hyväntekeväisydstä!
- niille
70 000 ihmiselle jotka viimeksi Rooman kohukonsertissa pomppi itsensä hengiltä palvoessaan pop-ikonia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164