Olen koukussa kirjoittamiseen. Onko kukaan muu?
kirjoittamisesta
10
765
Vastaukset
- Paitsi nyt
olisi jostain saatava se kipinä uudelleen kun sen jossain vaiheessa hukkasin.
- Kuosmanen
Vaikka kirjoitan työkseni, nautin siitä harrastaen sitä vapaa-ajallanikin. Tämä toteamus nyt siksi, koska tuskinpa monet harrastavat vapaa-ajallaan ammattiaan tai tekemäänsä palkkatyötä. Eli kaiken kaikkiaan olen koukussa kirjoittamiseen! Mitäpä siihen lisäämistä...Kirjoitellaan!
- tuo
kirjoittamasi litania tiivistetyssä muodossa.
- edelliseen:
tuo kirjoitti:
kirjoittamasi litania tiivistetyssä muodossa.
Oma intohimoni on kirjoittaa
mahdollisimman lyhyesti
mahdollisimman paljon. - mmm
Minulle intohimo kirjoittamiseen on sekä iloa että tuskaa. Kirjoittamisen hyvä ja huono puoli on siihen liittyvä yksinäisyys. Välillä haluaisi jakaa onnistumisen tunnetta, välillä joutuu kirjoittamaan niin rankoista asioista, että pitäisi voida purkaa jossakin. Tiedätkö - tai tietääkö joku lukija - esim. netistä jotain sivustoa, missä voi keskustella toisten kirjoittajien kanssa? Käyn kolmatta vuotta luovan kirjoituksen ryhmässä ja vedän itse ryhmiä. Minunkin koulutukseni liittyy kirjoittamiseen, mutta nyt olen ns. vapaa kirjoittaja.
Miamia
PS. En käsitä tuota seuraavaa viestiä - "tiivistä..." - Ei täällä olla tekemässä kirjoitusharjoituksia. - Ellen
edelliseen: kirjoitti:
mahdollisimman lyhyesti
mahdollisimman paljon.on Suomen Rikas kieli,
kaikissa olosuhteissa. - houhou.
Su työ on S 24 24/7 365 päivää vuodessa.
- näköjään.
edelliseen: kirjoitti:
mahdollisimman lyhyesti
mahdollisimman paljon.
- Tommy-boy
on luultavasti parasta ja samalla pahinta mitä maanpäällä voi tehdä, mitä maailma voi tarjota. Intohimot leiskuu, räiskyy ja kovenee sitä mukaa kun novellit ja tekstit, siis tarinat loppuaan kohti lähestyy. Parasta taas mitä sängyn päällä voi tehdä on...lukea Aku Ankka tai Tex Willereitä :O
- sä käytät
Kunnioita tekijänoikeuksia. Voit toki lyhyesti siteerata toisia, mutta muista mainita alkuperäinen tekijä.
Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskusteluketju. Älä myöskään omi muiden nimimerkkejä tai esiinny toisen henkilön nimellä keskustelussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465497Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662018Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens801142Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53971- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758