minun mielipiteeni on Ismon teksteistä että se on suomen turhin sanoittaja, olen kuullut (joutunut kuulemaan) sen levyjä siitä asti kun hassis koneen perusti eikä vielä ole ykskään piisi kolahtanu.
ensinnäkin ääntäminen on erittäin väkinäistä ja tuskaista kuultavaa, soittajat ovat aina olleet tiktak tasoa . Ärsyttävämpi laulaja voi olla vain Maija Vilkkumaa, samanlainen RääKYJÄ ja melko huonot sanat paitsi se mikä"Hiuksissa hiekkaa" kyllä on tosi hyvä.
no makuja on monia eikä sitä voi selittää miksi toinen pitää jostain jota toinen vihaa sydämensä pohjasta. ei voi mitään mutta ennemmin kuuntelen vaikka Matti Nykästä. vaikka huonompaa laulajaa en tiedä. mutta se ismon koriseva kurkkuääni on se este miksi sitä ei pysty vapaa ehtoisesti kuuntelemaan.
tässä lista turhista suomi poppareista:
1.Ismo Alanko
2.Eppu Normaali
3. kaikki räppärit
4. Tapani Kansa
5. ile ja kaija k.
6.jani wickholm
7. kirka
8.don johnson b b
Suomen turhin lauluntekijä
7
1031
Vastaukset
- jarno trolli
eivät edes sanoita (esim Wickholm ja Kirka). Mutta kyllä Ile ja Kaija ovat aika turhia. En vaan tajua mitä Eput ja Ismo tekevät listallasi.
- Panu
Katri Helenalta pitää kieltää esiintyminen. Ei kammottavampaa ämmää löydy lavoilta.
- Lujah
Sinä taidat olla Jukka*Levyraati*Järvisen jälkeläinen mitä tulee analyysiin: kurkkukorinaa?
No sellaista se on, yksi tykkää ja toinen valittaa. Makuja makuja. - schitzo kombinaat
huomatkaa, että lista kuin lista, ismo on ykkösenä.luojan kiitos kyseinen artisti ei miellytä kaikkia musankuluttajia = artisti omaa särmää. itsekään en kaikkia ismo juttuja purematta jaksa nieleskellä, mutta kokonaisuutena äijä on tehnyt käsittämättömän monipuolisen uran tähän mennessä, eli saattaa mielenkiinnolla odottaa mihin suuntaan laiva kääntyy kun säätiö ilmeisesti huilaa. ja kun stefan folk ja ismo a. ovat samalla listalla, elämä on tolallaan
- Lokki
oh, itse satun pitämään juuri noista asioista Ismossa joita vihaat.Minusta sanoitukset ovat usein mukavia ja virkistäviä. Äänikin sopii minusta siihen mitä hän tekee ja livekarisma on loistava. Oli tuossa listassa toki omiaki inhokkejani, mutta jos oan listan tekisin vaihtaisin D.D.B.B:n vaikka Paula Koivuniemeen! Se on minusta jotain karmaisevan kammottavaa!
- nuorena syntynyt
..ettei kaikki Ismosta tykkää.Ismo on oman tiensä kulkija, tekee just sellaista musiikkia ja sillä tyylillä kuin itse haluaa; kaikki ei tykkää mutta osa rakastaa.Kuin minä.
Mutta Ismon bändien soittajat on aina ollut ihan huippuluokkaa, jos joku muuta väittää niin en usko että ovat asiaan perehtyneet tai sitten eivät musiikista mitään ymmärrä :p- ...
eikös se jo kerro alottajasta jotain, että laittaa tapani kansan poppari-listalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728