ismon pakertama musiikki ei ole kertakäyttökamaa niin kuin moni muu suomalainen musiikki. ensimmäinen artisti joka todella kolahti heti ensi kuulemalla ja vielä vaan toimii! ismon ääni ja sanoitukset saavat polvilleen :) sanoitukset eivät kulu kerta kuuntelulla vaan ovat todella antoisaa kuunneltavaa kun jotkut aukeavat vasta pitkän kuuntelun jälkeen ja siten kappaleet uuudistuvat korvissa ja palkitsevat kuulijan. minusta on hienoa kun uskaltaa käyttää ääntään monipuolisesti, ei tyydyy läpilauluun niin kuin moni suomalainen vaan todella tulkitsee kappaleen monivivahteikkaasti ja tunteella. mahtavaa ismo!
ismo on kuningas
3
414
Vastaukset
- fani_
Ja sekin kertoo jo jotain kuinka paljon sillä on matkijoita!!!!
- booh
..KANSSASI AIVAN SAMAA MIELTÄ!!!
- schitzo kombinaat
esim. rumat sävelet ja harsoinen teräs ovat sellaisia teoksia jotka löytävät aika ajoin tiensä soittopeliini. eikä reilut kaksikymmentä vuotta tunnu missään, ei kuulijassa eikä ainakaan noissa em. julkaisuissa.
siekkareiden levyt ovat taas ihan oma juttunsa. erityisesti sielun veljien ekat äänitteet toimivat allekirjoittaneelle mitä mainioimpina "pään puhdistuspommeina", eikä tarvii silloin pulloa, piippua eikä pillerii, vaan tuo totaalinen musiikki räjäyttää turhat karstat päästä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358