Kaveria Larppaamaan?

menninkäinen

Hei hou!

Elikkäs olen kiinnostunut kaverini kanssa larppaamisesta/live roolipeleistä, mutta en tiedä niistä oikeastaan mitään.
Silti kova hinku päästä kokeilemaan :D
Eli löytyisikö täältä henkilöä joka haluaisi opettaa kahta neitosta alkuun? Jos ei muuten niin vaikka vain viestitse neuvoen miten pääsisimme alkuun, missä tapahtumia on jne...

Minkä ikäistä porukkaa muuten tätä harrastelee?

5

1144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vokkie

Harrastuksen ikähaitari on melkoisen kattava :-) nuorin, jonka olen nähnyt pelissä oli kävelemään opetteleva sylilapsi ja vanhin bongaamani pelaaja päälle 50 vuotias. Aktiivisin ikäryhmä lienee kuitenkin siinä 17-30v haarukassa. Paljoltikin yksittäisen larpin keski-ikä riippuu järjestävästä tahosta ja paikkakunnasta.

Larppaamisen (liveroolipelaaminen) aloittaminen tai kokeileminen yleensä isojen paikkakuntien läheisyydessä ei ole ongelma. Käytännössä kannattaa ilmoittautua kiinnostavaan peliin ja ilmoittaa pelinjohtajalle jo etukäteen olevansa ensikertalainen. Noin yleisesti pelinjohtaja ja kanssapelaajat neuvovat uusia pelaajia mielellään. Sitten tarvitaan vain peliin sopivaa puvustusta.

Voin koittaa katsoa ja neuvoa hakeutumaan oikeaan suuntaan, jos vielä laittaisitte paikkakuntaa missäpäin vaikutatte. Annan myös mielelläni lisää informaatiota täällä palstalla tai sähköpostitse. postiosoitteeni näet suomi24 profiilistani.

-Vokkie-

• lady marmalaaade.

Kuinkas tällainen 20-vuotias neito uskaltaisi larppaamaan lähteä ensimmäistä kertaa? :)

• Vokkie

Tähänkin kysymykseen vastaisin samoin, kun edelliselle.
        (pastetus ed. viestistäni)
        "Voin koittaa katsoa ja neuvoa hakeutumaan oikeaan suuntaan, jos vielä laittaisitte paikkakuntaa missäpäin vaikutatte. Annan myös mielelläni lisää informaatiota täällä palstalla tai sähköpostitse. postiosoitteeni näet suomi24 profiilistani."

Noin muutoin sanoisin, että alku oli ainakin sinulla hyvä, kun asiallisesti tännekin uskalsit kirjoittaa :-D

-Vokkie-

• ipa*
        Vokkie kirjoitti:

Tähänkin kysymykseen vastaisin samoin, kun edelliselle.
        (pastetus ed. viestistäni)
        "Voin koittaa katsoa ja neuvoa hakeutumaan oikeaan suuntaan, jos vielä laittaisitte paikkakuntaa missäpäin vaikutatte. Annan myös mielelläni lisää informaatiota täällä palstalla tai sähköpostitse. postiosoitteeni näet suomi24 profiilistani."

Noin muutoin sanoisin, että alku oli ainakin sinulla hyvä, kun asiallisesti tännekin uskalsit kirjoittaa :-D

-Vokkie-

moi. autatko muakin? olen 14v. ja asun tampereella.
        lähinnä kiinnostais jotkut keskiaika jutut.
        kiitos

• Vokkie
        ipa* kirjoitti:

moi. autatko muakin? olen 14v. ja asun tampereella.
        lähinnä kiinnostais jotkut keskiaika jutut.
        kiitos

http://www.larp.fi/larpattaja/TampereennaytelmaroolipelaajatTaRot/

Tampereelta en oikein tunne larp-ryhmiä. Tuon yhden löysin äkkiseltään, mutta kotisivut eivät ainakaan olleet toiminnassa. kannattaa käydä www.majatalo.org kyselemässä. Lisäksi pelejä voikäydä kyttäilemässä www.larp.fi
        Ikäsi puolesta saattaa olla hieman vaikeahkoa löytää sopivaa ryhmää larp tai keskiaika seura puolelta.

-Vokkie-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      46
      1234
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe