Täyttä Paskaa!!

Singe forever

Nonniin olen treffanut koko joukon erilaisia tapauksia ja täytyy kyllä sanoa, että tarjonta on täyttä PASKAA.

Luulin ja uskoin aluksi näistä puheista ja muista pohjoismainenitsevarmahenkisestivahvanainenmyyteistä, että olen ollut onnellinen syntyessäni Suomen kaltaiseen maahan, missä naiset ovat fiksuja ja kauniita.

Lopputulos oli kuitenkin suuri järkytys. "Pyörehköitä", rumia, naiveja, tyhmiä hömppäviihteen aivopesemiä toisiaan kateellisesti kyräileviä kammotuksia. Olen aika hyvä ihmistuntija ja täytyy sanoa, että puolet niiden jutuista oli täyttä paskaa. etc. Yks väitti koulutuksensa olevan lukio, vaikka tiesin toista kautta hänen koulutuksensa olevan amis.

Rupesin tässä sitten miettimään näitä juttuja pohjoismaisesta fiksusta ja kauniista naisesta ja itseasiassa tuli mieleen, että en ole missään niitä elämäni aikana tavannut. Ei edes missikisoissa ollut yhtään varteenotettavaa tapausta vaan ihan taviksia jopa rumia. Sitten menin kadulle ja järkytykseksi tapasin pareja missä mies oli selvästi niin sanotusti ainakin omien silmieni mukaan laadukkaamman näköinen. Tuli siinä mieleen, että "miksköhän toikin on ton kanssa". Vähän niinku ihmetyttää se touhu.

Itse olen urheilullinen, komea ja fiksu. Vaikka minun ei välttämättä tarvitsisikaan, juoksen coopperin testin(ennätys 3200m) 3 kertaa viikossa punttis ja kolme muuta kertaa harjoittelen muuten vaan harrastamaani lajia. Olen elättänyt itseni ilman mitään tukiaisia 19 vuotiaasta saakka asumalla muun muassa ulkomailla(Espanjassa). Olen erittäin kiinnostunut kaiken näköisestä tieteistä ja kulttuurista ja talossani löytyykin tällainen kirjahylly pullolaan itseäni kiinnostavia opuksia niin filosofian, fysiikan, historian kuin muidenkin itseäni kiinnostavien alojen kirjallisuudesta.

En haluaisi pröystäillä, mutta kyllä mielestäni minulla on varaa hieman vaatia kumppaniltani toisin kuin ilmeisesti muut lajitoverini tekevät. Vihaan esillä oloa ja olenkin ajautunut onneksi alalle missä ei tarvitse olla niin paljon julkisuudessa. Pyrin julkisuudessa olemaan vaatimaton ja esiintymään tavallisena tallaajana. Toivoisin kumppaniltani täysin näitä samoja asioita. Minulle ei mitkään kauniit puheet riitä, vaan haluan konkreettisia tuloksia. Naiseni ei tarvitse olla mikään maailmanmestari, mutta haluan, että naiseni on vähintään 170-160kg, 60kg, urheilullinen, vähintään 140 AO, hyvä työpaikka, kaunis omiin silmiini, lapsirakas, keskustelutaitoinen, ottaa asiat huumorilla, vähän huorahtava, omistaa vähintään laadukkaan Toyotan, asunnon, terveen itsetunnon ja omaa laajan kaveripiirin. Mielestäni nämä eivät ole mitään toivottomia vaatimuksia, eihän? Vähän siihen joutuu vain töitä tekemään. Ei näistä laiskoista ja tehottomista Suomiakoista taida vain olla siihen

33

1777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkki sulle

Kukaan oikeasti sivistynyt ihminen ei koskaan korosta sitä, että kuinka täynnä hänen kirjahyllynsä on. Korostan: ei kukaan.

Ottamatta muuten kantaa kirjoituksesi sisältöön muuten, totean: taidat olla feikki.

Toivottavasti löydät kriteeriesi mukaisen naisen. Tsemppiä.

• Tommy-boy

on kyllä täyttä paskaa. Moni ns. sivistynyt ihminen jolla on kotonaan huoneet ja hyllyt täynnä kirjoja, korostaa hyvinkin paljon omistamistamiensa kirjojen merkitystä, taiteellista arvoa jne. ja on erittäin innokas pahumaan tuntikausia loppumattoman kirjahyllynsä sisällöstä ja erikoisista teoksista joita sieltä löytyy. Motiivit kyllä voivat olla muunlaiset kuin tässä tapauksessa: esim. puhdas rakkaus ja innostus kirjallisuutta, kirjoja, tietoa, tiedettä ja tarinoita kohtaan.

Nimimerkki. Tuntikausia jutellut

• Petter Zen

Näitä on kirjoiteltu tänne forumiin ahkerasti viime aikoina. Ei oikein ota selvää että mikä on totta ja mikä täyttä soopaa. Alkaa kyllä jo tuntua tylsiltä nää jutut, keksisivät uusia.

• Juuri niistä..
        Tommy-boy kirjoitti:

on kyllä täyttä paskaa. Moni ns. sivistynyt ihminen jolla on kotonaan huoneet ja hyllyt täynnä kirjoja, korostaa hyvinkin paljon omistamistamiensa kirjojen merkitystä, taiteellista arvoa jne. ja on erittäin innokas pahumaan tuntikausia loppumattoman kirjahyllynsä sisällöstä ja erikoisista teoksista joita sieltä löytyy. Motiivit kyllä voivat olla muunlaiset kuin tässä tapauksessa: esim. puhdas rakkaus ja innostus kirjallisuutta, kirjoja, tietoa, tiedettä ja tarinoita kohtaan.

Nimimerkki. Tuntikausia jutellut

..motiiveista mun kommentissani olikin kyse.;)

Pelkässä kehuskelumielessä kukaan fiksu ei kirjahyllynsä kokoa korosta.

Tuo ap on niin sanotusti "liian hyvää ollakseen totta". Hyvästäkin olen kyllä hieman erimieltä.

• paljastit...

ressukka älykyysosamääräsi.. Taitaa olla pienempi kuin kengännumeroni. :) Ja loppujen lopuksi tuollaiset jää omaan arvoonsa. Hyvää jatkoa.

• jäätee

Eiköhän noin Erinomainen Ihminen selviä ihan omillaan. Ja jos ei, ni osta barbi.

• NuoriNainen

no ei todellakaan jos niitä väärästä paikasta
      ettii :)

eikä nuo sun vaatimukset sen ihmeempii oo ku
      naisillakaan.
      mutta tuo "omistaa vähintään laadukkaan Toyotan"
      alko naurattaan :DD
      entä jos ei tykkää siitä?? mä ite tykkään
      enemmän mersuista ja ajelen semmosella... :)

toivottavasti löyät ittelles sen ihanne naises
      jonka kans viihyt,eikä niitä suomiakkoja ;D
      kyllä täälä niitä urheilullisia on ja ittestään
      huoltapitäviä ja niitä hyvän työpaikan omaavia
      etc.. mitä ny mainihtit...
      (kuten minä..) *heh*

---------> siis meinasin ett oon urheilullinen
      ja itsestäni huolta pitävä,enkä mikään tyhmäkään
      ole...etc.

enpä minäkään ittelleni ottais henkilöö joka
      muistuttais TurhapuroA x)

• Turhaa

Olipas turha provo. Näitä on jo palsta täynnä, joten yritä
      keksiä jotain uutta.

Repesin tuossa AO 140 -kohdassa. Mikä AO? Kenties ÄO?
      Jos vaadit naiselta lähes Mensan tasoista älykkyysosamäärää,
      niin ei ole ihme jos ei naista löydy. Ne jotka tuohon oikeasti
      yltävät ja ovat sen testanneet, nauraisivat miehelle joka
      tuollaisen listan kanssa naista hakee.

Taitaa poika olla tehnyt jonkun nettitestin ja oikeasti
      luulee että omistaa yli 140 ÄO:n.

• meniköhän sentit ja kilot sekaisin? 170-160 kg, 60 kg...Ja valitat pyöreydestä?

• kun olet kerran

ilmiselvä homo, sillä ei tuollaista naisvihaa voi enää muulla selittää.

• Ei hän välttämättä

..homo ole, vaikka tekstissään vihamielisyyttä naisiin näkyykin.

Hänhän kuitenkin koko ajan ottaa naisiin kontaktia, ts. naiset näyttäisivät häntä kyllä kiinnostavan.

Korrektiuden nimissä jätän veikkaukseni ap:n ulkomuodosta ja sosiaalisesta statuksesta ilmaisematta. Sanon sen verran, että joskus ihmisen on pakko kestääkseen niin sanotusti todellisuutta rakentaa itsekäsityksenä illuusioden varaan. Tuosta lienee kyse ap:n kohdalla.

Ihmiselämän inhimillinen tragiikka on joskus siinä, kun ei vain löydä ketään.

Toivottavasti ap löytää tarpeeksi tasokkaan naisen itselleen.

• tojota

"omistaa laadukkaan toyotan" hehehehh buahahhahahahahrrahrrrrrrrrraahaharr. Hauska pätkä lukea ei siinä mitään, hemmetin hyvä kun immeisiä ruvetaan jo auton perusteella lokeroimaan. Tai niin kyllä taitaa monet tehdä.. ei voe ku nauraa! :D

• Kun tämä..

..lokerointi sitten rajoittuisi edes siihen automerkkiin, mutta ei. Jätkälle ei kelpaa edes se Toyota, vaan sen pitää olla "hyvänlaatuinen" sellainen. *reps*

Ei mut oikeesti...Mua ei kohta enää naurata. Tulee surku ihmisparkoja.

• *reps*
        Kun tämä.. kirjoitti:

..lokerointi sitten rajoittuisi edes siihen automerkkiin, mutta ei. Jätkälle ei kelpaa edes se Toyota, vaan sen pitää olla "hyvänlaatuinen" sellainen. *reps*

Ei mut oikeesti...Mua ei kohta enää naurata. Tulee surku ihmisparkoja.

Saamari, jäi noteeraamatta tuo, että ap:n naisen pitäisi myös olla "vähän huorahtava".:DDD Heeehehehee..mä oikeasti kuolen nauruun kohta.

Hakeudu koomikoksi ap.! Sulla olis varmasti vientiä.:D Takaan sen!

Heeheheeh...

• Todellinen älykäs

Jos noin "täydellinen" on niin löytyisihän sitä tosi helpolla ilman nettiäkin kumppani mistä tahansa.

Kaikkissa nettistä kumppaniaan hakekeva on vähän erikoinen tyyppi jonka ei ole helppo saada muuten kontaktia vastakkaiseen kumppaniin. Ja on erittäin vaikea luonne ja mitä enemmän sitä ikää tulee niin sitä vaikemmaksi luonne muuttuu.

Parempi olisi kun saisit sellaisen kumppanin joka ei ole "tieteistä ja taiteista" kiinnostunut vaan ihan muun alan harrastuksista. Huono on ihmistuntemuksesi vaikka kuinka rehvastelet. Älykkyys ei katso sitä mitä harrastaa, moni tyhmä kuvittelee vaan olevansa älykäs harrastaessaan jotain ihme "kulttuuria".

Koulutustausta ei katso älykkyyttä sillä korkeesti koulutettu voi olla tosi älytön idiootti. Monilla ennenaikana ainakin arvosanat olivat huijattua, he olivat ketkujen ketkuja...

Ulkomuisti on joillakin tosi hyvä mutta se ei riitä älykkyyteen. Tiedätkö mikä on PYRKYRI? Sinä olet sellainen vaikka älykkyyttä ei ole luoja suonut. Olet kunnianhimoinen mutta älykkyyttä ei ole tippakaan muutenhan ei tarvitsisi kirjoja kerätä tai itseään mainostaan jonain eriomaisena.

• rehellisesti

..ketku ja pyrkyri, mutta kun noilla avuilla ei edes sellaiseksi voi tulla.;DD

Surullista, niin surullista. Netissä näitä just näkee: kaikenlaisia ihmeellisyyksiä.;)

• joka ei kelpaa kenellekkään
        rehellisesti kirjoitti:

..ketku ja pyrkyri, mutta kun noilla avuilla ei edes sellaiseksi voi tulla.;DD

Surullista, niin surullista. Netissä näitä just näkee: kaikenlaisia ihmeellisyyksiä.;)

Sairaita itsekeskeisiä monesta junasta jääneitä...

Kenenkään normaalin ihmisen ei tarvitse netistä hakea kumppania, sen tiedän omasta kokemuksestani. Täytyy olla aika erikoinen tyyppi joka ei live maailmasta kumppaniaan löydä. En voi ymmärtää kuinka jotkut alentuu laittaan kuvansa ja markkinointi tekstinsä nettiin. Täytyy olla jo aika epätoivoinen ja toisekseen aika erikoinen & vaikee luonne.

Kylmät, laskelmoivat toisten hyväksikäyttäjät jäävätkin yksinäisiksi ja viimeinen toivo on heillä löytää netistä sitä mitä ei voi todellisesta maailmasta löytää.

Kukaan normaali ihminen ei mene näyteikkunalle nettiin jos ei ole jotain vialla omassa päässä.

• höpsis
        joka ei kelpaa kenellekkään kirjoitti:

Kenenkään normaalin ihmisen ei tarvitse netistä hakea kumppania, sen tiedän omasta kokemuksestani. Täytyy olla aika erikoinen tyyppi joka ei live maailmasta kumppaniaan löydä. En voi ymmärtää kuinka jotkut alentuu laittaan kuvansa ja markkinointi tekstinsä nettiin. Täytyy olla jo aika epätoivoinen ja toisekseen aika erikoinen & vaikee luonne.

Kylmät, laskelmoivat toisten hyväksikäyttäjät jäävätkin yksinäisiksi ja viimeinen toivo on heillä löytää netistä sitä mitä ei voi todellisesta maailmasta löytää.

Kukaan normaali ihminen ei mene näyteikkunalle nettiin jos ei ole jotain vialla omassa päässä.

kylmät ja laskelmoivat kyllä pärjää.netti miehet/naiset ovat niitä ylipainoisia ujoja ressukoita.mitä järkeä on huudella tollasia itsestään selvyyksiä?kaikki tietävät että ei netistä kukaan kaunis/komea tai menestynyt hae seuraa.mutta kai rumatkin tarvitsevat oman paikkansa?eikö totta?olen kanssasi samaa mieltä siitä että netissä on turha väittää itseään hyvännäköiseksi menestyjäksi.kukaan ei sitä usko =)

• ihan kaikesta sanomastasi..

Tosin siten allekirjoitan juttusi, että itsenikään ei koskaan ole tarvinnut seuraa netistä vartavasten hakea. Sitä saa muutenkin.

Kyllä täällä silti varmasti ihan normaalejakin ihmisiä on, vaikkakin välistä tuntuu, että he ovat vähemmistöä. Jotkut saattavat hakea seuraa netistä esim. siksi, että elämä on niin kiireistä, ettei ehdi baareihin tms. Työ voi olla vaikapa olla niin kokonaisvaltaista, ettei koneelta kovin usein muualle ehdi, ja siksi yhdistävät sitten työn & huvin.

Mulla on muutama tuttu (ts. tutuntuttu), jotka ovat hakeneet seuraa netistä. Pari omaakin kaveria ovat löytäneet ihan kumppaninkin netin kautta ja ihan tasan tarkkaan normaaleja ihmisiä ovat.;)

Itse miettisin kyllä sen kaksi/kolme/ viisikin kertaa, jos kiinnostuisin jostakin nettityypistä seuramielessä. Ton ap:n kaltaisia "adoniksia" on täällä kuitenkin niin paljon.;D Lisäksi oon kuullut varmaan vähän liikaa kauhutarinoita, kuinka deittipaikalle on pölähtänyt joku täysi friikkis, vaikka tyyppi kirjoitustensa perusteella on vaikuttanut ihan fiksulta.

Kirjalliset lahjat usein korostuvat nettifriikeillä, joten deittaajat saavatkin varmaan olla tarkkana.:/

• ap..

kuvittelee tuon jutun olevan totta..Minä kirjotin sen kello 2 yöllä puoliunsessa ihan hetken mielijohteesta..Mielestäni juttu ei ollut edes kovin laadukaasti tehty, mutta kuitenkin siihen halpaan näyttää jotkut menevän.

Voidaankin miettiä näiden ihmisten järjen juoksua, jotka näitä juttuja 6-0 uskovat. Voidaan miettiä kuinka helppoa heitä on tosielämässä vedättää. Menköön tämä tarina opetuksena.

• Ihan kaikkia ei..
        ap.. kirjoitti:

kuvittelee tuon jutun olevan totta..Minä kirjotin sen kello 2 yöllä puoliunsessa ihan hetken mielijohteesta..Mielestäni juttu ei ollut edes kovin laadukaasti tehty, mutta kuitenkin siihen halpaan näyttää jotkut menevän.

Voidaankin miettiä näiden ihmisten järjen juoksua, jotka näitä juttuja 6-0 uskovat. Voidaan miettiä kuinka helppoa heitä on tosielämässä vedättää. Menköön tämä tarina opetuksena.

..kuseteta. Kyllä säkin ap voisit kenties edes joskus miettiä omiakin motiivejasi tollaselle. Netin tarkoitusta ja merkitystä juuri sinulle, esimerkiksi...

Juuri sun kaltaistesi feikkien takia kaikilta tän tyyppisiltä foorumeilta katoaa jatkuvasti yhä enemmän niitä ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita aidosta vuorovaikutuksesta ja tutustumisesta uusiin ihmisiin. Itsekään en tunne paljoakaan sympatiaa tavallasi toimiviin.

Mitä pointtii hei?

• narskun ex-uhri
        ap.. kirjoitti:

tiiätkö, noin idiootteja tyyppejä on oikeesti olemassa! Siis aloitusviestisi mukaisia, tosin harva noin typerästi noita aivoituksiaan kehtaa tuoda julki.
        Epäilen, että saatoit kuitenkin kirjoittaa siihen syvimmät ajatuksesi...narskun merkit täyttyvät...huomionkipeä (miksi muuten käyttää aikaa tällaseen idiotismiin), neroksi itseään luuleva (ah, miten hienon kusetuksen keksinkään!), muita vähättelevä (vain tyhmä kuvittelee tuon jutun olevan totta), sanelee muille ylhäältäpäin (menköön tämä tarina opetuksena)... selvä narsku :D Sait hakemaasi huomiota! Onnittelut! Harmi, ettei kukaan ihaile tätä nokkeluuttasi, oi väärinymmärretty nero!

• nero ole..
        narskun ex-uhri kirjoitti:

tiiätkö, noin idiootteja tyyppejä on oikeesti olemassa! Siis aloitusviestisi mukaisia, tosin harva noin typerästi noita aivoituksiaan kehtaa tuoda julki.
        Epäilen, että saatoit kuitenkin kirjoittaa siihen syvimmät ajatuksesi...narskun merkit täyttyvät...huomionkipeä (miksi muuten käyttää aikaa tällaseen idiotismiin), neroksi itseään luuleva (ah, miten hienon kusetuksen keksinkään!), muita vähättelevä (vain tyhmä kuvittelee tuon jutun olevan totta), sanelee muille ylhäältäpäin (menköön tämä tarina opetuksena)... selvä narsku :D Sait hakemaasi huomiota! Onnittelut! Harmi, ettei kukaan ihaile tätä nokkeluuttasi, oi väärinymmärretty nero!

Hän on ainoastaan ihminen, joka ei saa.

• nirsk narsk

Riittääkö narsistille peilin edessä runkkaaminen? Kyrpää kun voi olla vaikeampaa omaan peräreikään taivuttaa, omaan suuhun ketterimmät sen vielä saavat.

• ap.

matkia kirjoituksessani naista. Motiivini lähti liikkeelle tästä viestistä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000006&posting=22000000018512136

Tämä palsta on täysin pellepalsta. Jos haluatte tasokkaampaa keskustelua sitä on ihan turha täältä etsiä. Menkää palstoille, missä on rekkauspakko.

• siiderivalas

...koko perkele, ettei Suomesta löydy sulle 170-160 kiloista naista!

• Singe

Hyvä Singe,

Toivottavasti löydät elämääsi sen 160-170 kilogrammaisen kaunokaisen, jotta katkeruutesi edes hieman laantuisi.

• jos

nyt joku 140 kilonen tyttö raasu alkaa lihottamaan itteensä ku ei kelpaa.hurjat on vaatimukset joillakin.

• ap.

kirjoitusvirheitäni. mun moka.

• vuosimalli 79

Aika hyvä provo kyllä, varmasti herätät tunteita tolla..mut mulle aika läpinäkyvää. Jos törmättäis kadulla, tuskin katsoisin kahta kertaa. Tavalliset tallaajat ei kiinnosta. Mä olen rotunainen ja kriteerit on korkealla. Eli sunkaltaset hiirulaiset, jotka saa kiksejä provojen kirjottamisesta, evvk.

• ap.

tyyppi. Olet hyvä tyyppi.

• Mja

omahyväsyys ja itseriittosuus on valittettavasti niitä piirteitä joita tekevät ihmisestä vastemmielisen..ihan turha valittaa kun vika itsessä.sitä saa mitä tilaa-provo tai ei...

• Yks naikkonen

"Naiseni ei tarvitse olla mikään maailmanmestari, mutta haluan, että naiseni on vähintään 170-160kg, 60kg, urheilullinen, vähintään 140 AO, hyvä työpaikka, kaunis omiin silmiini, lapsirakas, keskustelutaitoinen, ottaa asiat huumorilla, vähän huorahtava, omistaa vähintään laadukkaan Toyotan, asunnon, terveen itsetunnon ja omaa laajan kaveripiirin. Mielestäni nämä eivät ole mitään toivottomia vaatimuksia, eihän?"

Muuten meni, mutta en omista autoa.

En tarvitse autoa.

ÄO 156, harrastukset karate, puntti ja juoksu, asunto keskustassa, tekniikan alan akateeminen tutkinto ja koulutusta vastaava työ, kotiin ei tarvitse jäädä yksinäisyyttään itkemään...

Mutta hei, minulla on myös se tärkein, eli aviomies.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe