Suomi ei ole enää millään muotoa itsenäinen valtio. Meillä ei ole omaa valuuttaa, EU direktiivit ohjaavat meitä kaikilla elämän alueilla, vieraiden valtojen yritykset voivat vapaasti tulla Suomeen louhimaan uraania ja kultaa, maksamatta siitä mitään, siivoamatta jälkiään. Ranskalainen yritys suunnittelee 180 neliökilometrin suuruista kaivuualuetta uudellamaalla uraanin louhimiseksi ja erottamiseksi louhoksesta.
Ja kansalaisia sumutetaan viihtellä (leipää ja sirkushuveja) sekä maailman ongelmilla, jolloin huomio on kääntyneenä pois siitä, mitä täällä tapahtuu. Suomalaiset puolustavat tai vastustavat Israelin ja USA:n toimia, vaikka kotimaa on ryöstön ja vieraan vallan kohteena.
Suomesta ei tule jäämään jäljelle muuta kuin raaka-ainevarasto (puuta, uraania, kultaa, timantteja) EU:lle, ydinjätteiden loppusijoituspaikka ja noilta säästyneiltä osin eurooppalaisten luonnonpuisto, kansaa kohtaa suuri pakkomuutto EU:n keskeisille alueille aivan kuten pohjoisesta on muutettu Suomen sisällä ja maaseutu on autioitunut. Tänne jäävät suomalaiset palvelevat EU:n herrakansoja uraanin ja muiden mineraalien louhinnassa, puiden kasvattamisessa ja tuottamisessa sekä matkailupalveluissa. Siinä riittää hommia ehkä puolelle nykyväestöstä ja Suomi tulee autioitumaan parissa sukupolvessa samoin kuin pohjoiskarjala on autioitunut 50 vuodessa Suomen sisällä..
Suomi ei ole enää itsenäinen
Isänmaallinen
3
265
Vastaukset
- vuoksi en
minäkään ole itsenäisyyspäivänä nostanut lippua salkoon enää moneen vuoteen.
- ne juutalaiset
saavat aikaiseksi, varastavat kaiken sillä aikaa kun kiinnittävät ihmisten huomion muualle, vaikkapa sotaan!
Näinhän asiat ovat.Mutta kyllähän määrätyt Suomalaiset itse E.U:hn liittymisestä päättivät.Ei kukaan ulkovalta pakoittanut.Ja ne suomalaiset täällä Suomessa kaiken päätävät ja tuhoavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358