Nissan Sunny 92 takavalojen sähköt?

Reto

Terve.
Ois pieni ongelma auton kanssa. Takavalot(ajovalot) eivät toimi enään. Oli polttanut sulakkeen, vaihdoin siihen uuden ja poltti senkin. pistin 15A isomman sulakkeen ja sekin napsahti poikki kun laittoi valot päälle, eli tulee aika pirusti virtaa sulakeboxsille asti..

Katselin sit silmä määräisesti johdot sulakeboksilta takavaloille läpi enkä huomannut mitään ihmeempää.

Jos joku nyt tietäs suorilta mitä sille pitäs tehdä, tai edes vähän vinkkiä missä vois olla vikaa ja mistä sitä kannattas etsiä.

4

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asentaja..

Vetokoukun pistoke viallinen, tai autoa hitsattaessa johtojen eristeet sulaneet.

• n13 -91 slxi

Mulla oli samanlainen ongelma taannoin. Vika oli mulla silloin siinä, että olin laittanut radion kehikkoonsa liian pitkillä ruuveilla kiinni. En kyl tiedä onko -92:ssa samanlainen systeemi.

• Reto

No nii. Vika korjattu...tavallaan... Aloin tutkimaan tarkemmin ja laitoin taas uuden sulakkeen sulakerasiaan. Tälläkertaa ei polttnut sulaketta mutta valot ei palanut siltikään. Sit se puski komeat käryt kojelaudan alta. Sulake oli vieläkin ehjä. Kokeilin uudestaan, sama homma, taas puski savua. Vähän aikaa kummastelin ja laitoin sulakkeen taas paikalle jolloin valot alko toimimaan.
        Eli henkimailman juttuja nämä autosähköt ;)

• teemu8989

olisko mitään vinkkiä ku nipottimessa ei takavalot toimi ja poltti kevyesti 25 sulakkeen... auton takapenkin välistä löyty johtonippu ja siihen isoliitin... otettin se irti ja koitettiin mutta polttaa sulakkeen.. vika vissiin etu päässä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe