homeopaattisilla aineilla?? ja kuinka kauan olette joutuneet käyttämään?
tupakoinnin lopettaminen
4
867
Vastaukset
- puoli vuotta sitten lopettanut
Lue kirja Carr: Vihdoinkin vapaa tupakasta
Se auttaa ymmärtämään ja lopettamaan- Niiner
Mielenkiintoinen, hauska kirja, mutta ei kyllä auttanut pätkääkään lopettamisessa. Toiset onnistuu, toiset ei. Minä kuulun niihin heikkoihin.
- lopettanut
Niiner kirjoitti:
Mielenkiintoinen, hauska kirja, mutta ei kyllä auttanut pätkääkään lopettamisessa. Toiset onnistuu, toiset ei. Minä kuulun niihin heikkoihin.
Et ole selvästikään sisäistänyt lukemaasi. Allen Carr nimittäin kertoo kirjassaan, monessakin kohtaa, että tupakointi ei ole osoitus luonteen heikkoudesta.
- vastaukseen
Kaikki Anonyymit alkoholistit, itseapuoppaat, vaihtoehtolääkitys jne. ovat vain keinoja väistää sitä lopullista totuutta, että kun jostain on vain luovuttava niin se on tehtävä itse. Kaikki askeleet mitkä otat ovat vain sivulle. Eteen on mentävä omin voimin. Se on se Buddhalainen portiton portti ja tuskainen on se joka jää siihen portille seisomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882