Shoto Budo on karaten uusi tyylisuunta jonka perusperiaatteet ovat itsepuolustus, kehontietoisuus, terveys ja hyvinvointi. Vuosien kokemuksen, tutkimus- ja kehitystyön tuloksena käytämme opetus- ja harjoitusmenetelminä tehokkaimpia olemassaolevia tapoja harjoittaa kamppailulajeja ylläolevien perusperiaatteiden toteutumiseksi. Tämä siltaa itämaisen kamppailuperinteen länsimaalaiseen teknologiaan ja tietotaitoon. Laji on avoin kaikenlaisille vaikutteille joka näkyy läpi koko toiminnan. Kullakin vetäjällä tai seuralla on omat vahvuutensa, jotka rikastavat kaikkien yhteistä oppimismaaperää.
Lajiimme kuuluu, että seurojen päävetäjillä on mahdollisuus kehittää lajia omassa seurassaan haluaamansa suuntaan. Oululaisen Shoto Budo-ryhmämme vahvuus on "kiinankaratemainen" harjoittelutapa. Se tarkoittaa karaten harjoittelua erittäin tehokkaana itsepuolustustaitona. Harjoitteluumme kuuluu kamppailun kehonmekaniikka, kamppailutaito pystyssä, lähisidonnassa, maassa sekä aseellisen kamppailun perusteet.
Syksyn 2006 Shoto Budo -peruskurssin ensimmäinen harjoitus (eli ei lajinäytöstä) pidetään su 17.9.2006 klo 19:00-21:00 Värtön Liikuntahallilla (Kurkelantie 4). Ensimmäisiin harjoituksiin tarvitset mukaan verkkahousut, t-paidan ja juomapullon. Harjoituksiin voi tulla matkaan kuukauden ajan.
6kk kestävän peruskurssin harjoitusajat ovat:
to 18:00-19:30 Merituulen Koulu (Koskelantie 51-53)
su 19:00-21:00 Värtön Liikuntahalli (Kurkelantie 4)
Lisätietoa lajista löydät osoitteesta:
Shoto Budo Oulu
www.shotobudo.fi
www.shotobudo.com
Shoto Budo -peruskurssi Oulussa 17. syyskuuta 2006!
Matti Vanhanen
0
261
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2484468
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222318Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 402172
- 412154