Neitokainen hädässä

Olisiko tämä oikea paikka kysyä tuulilasi-asiaa? Huomasin , että auton etulasissa on särö, joka minun mielestäni on pidentynyt aikas äkkiä n.25-30cm:ksi. Olisiko syytä vaihtaa lasi mitä pikimiten vai voiko/kannattaako sitä lähteä korjauttaan? Eikö tälläinenkin ole mahdollista? Minkälaiseksi muodostuu kustannukset yleensä näissä jutuissa?
Onko tälläiset kysymykset sellaisia, että pitäisi kirjoittaa "merkkikohtaiselle-sivulle"?

9

1700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkökentässä?

Itselläni lähti halkeamaan alareunasta, painelin samantien kun huomasin lähimpään autolasiliikkeeseen. Siellä "käänsivät" halkeaman takaisin alareunaan ja se sitten siitä, eikä edes maksanut mitään!

Jos se halkeama ei ole näkökentässä, niin ei se sitten haittaa katsastuksessa, eikä tietty muutenkaan.

• *MURUKULTA*

näkökentässä, oikeassa reunassa alhaalla. Olisiko kivi käynyt, on tullut ajeltua sorateillä. Se vähän mietityttä, kun tuntuu etenevän "nopeesti". Olen nähnyt sellaisia säröjä jotka on pysyneet samanlaisina pitkiä aikoja.

• lasissa

Uusin sääntö katsastuksessa tuulilasista on:
        jos halkeama on läpi lasin niin aina
        hylätään(liimalaseissa=kantava rakenne)

• autoilijaneiti

Mitä aikaisemmin särön korjaa niin sitä todennäköisemmin se ei lähde leviämään. Itse henk.kohtaisesti kävin "porauttamassa" ja maksoi noin 40,-. Halkeama kuitenkin jatkoi leviämistä, mutta onneksi työssä oli takuu ja sitä porattiin uudelleen ilmaiseksi eikä enää levinnyt.

Monen oon kuullut sanovan, ettei korjaamiset auta mutta ite oon nyt 2:sta autosta korjauttanut ja hyvin autto. Kannattaahan sitä ainakin kokeilla kun uusi lasi voi maksaa satoja euroja.

• golfisti2

Itse porautin golfiin niin maksoi 10€

• *MURUKULTA*

Pystykö kuka tahansa se poraan, vai onko parempi viedä merkkikorjamoon? Ja mikä on se raja ,kun kannattaa jo ajatella lasin kokonaan vaihtoa?

• fgfgfgfgfg

Lasinvaihto kannattaa samalla, jos on kulunut ja naarmuinen näkökentästä. Muuten riittää poraus, etenkin jos hintaluokka on lasinvaihtoa pienempi.

• porautettu. katsotaan kuinka käy! Edullinen käynti minusta, vain 13€ . Jos sillä pärjää, niin hyvä on. Takuuta siinä ei ole, mutta nyt sitten vain katsellaan ja toivotaan ettei se lähde siitä enään mihinkään leveemään. Kiitos kaikille! minä soittelen sitten taas, josko sopii..! :)

• jukka

ei pysty enää korjaamaan. lasin vaihto autosta riippuen n. 250-350 euroa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe