voisko joku kertoo/selittää mulle, et mitä levarin miitit on? oon nähny kuvia irc-galleriassa kyseisistä "tapahtumista", mitä ne ovat? ja miten niihin voi osallistua?
LEVARIN MIITIT?
6
945
Vastaukset
- joku
ja ketä ovat levarin boardilaiset?
- Naapuri Rokualta
Levarin miitithän ovat eräänlaisten punkahtavien anarkistien järjestät ns. seksifestarit Rokualla eli Oulun lähellä. Itsehän asun aivan tuon kyseisen LEvarin miitti -mökin naapurissa ja festariviikko on aina yhtä hulinaa. Joskus joku känniläinen tuli taloni katollekin hyppimään.
P.S. Voisitko linkittää miittikuvia tänne? Kiinnostaisi nähdä niitä kuvia.- musiikkia
jota ei tarvis tehdä.Kai ne jotain muutaki vetää,kun sekoilevat.
- Yhden yön tuttavuus
Tarkoitat varmaan Levy-Yhtiön miiteillä noita Lahden Levy-Yhtiön erilaisia fanitapaamisia? Luin jostai, että esim. Järjestyshäiriö ja Voltas ovat lähdössä marraskussa faniensa kanssa Malagaan. Meno reissuilla on ollut kuulema vähintäänkin kyseenalaista. Levy-Yhtiön boardilaiset taas on varmaan noita levarin foorumilla pyöriviä tyyppejä? www.levy-yhtio.com
- Handu pumpulla
Kuulostaa aika vaaralliselta, toivottavasti ei synny Järjestyshäiriöitä =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249