Huomasin juuri tuossa hetki sitten että Lordi voitti Neuroviisut ja Suomi sai mitalin lätkäassä ja kolme mitalia yleisurheilusta.
Hahahahah! Hienoa! Paavo Nurmikin on näköjään voittanut kultaa ja Lasse Viren KAATUI,....aaargh mutta voitti silti! UPEAA!!!!
Voi perseensuti, Juha Mieto on hävinnyt parranmitalla jollekin Wassbergille, ruottalainen rantarosvo! Jos ei ois ollunna partaa ni ois voittanu sillä laskelmieni mukaan parta hidasti Mietaan vauhtia kyseisellä matkalla noin 2,67 sekuntia!
Vaadin että Mietaalle lähetetään kertakäyttöteriä parranajoon jotta seuraavissa talviolympialaisissa hän voittaa kultaa 2.66 sekunnin erolla Wassbergin. Myllylä on kolomas!
Huomenta
12
2023
Vastaukset
- sola"
senkin ihana :)
- sola"
katos RAKAS taas kun mie tulin :(
Eipä minua ennen olekaan noin kivasti haukuttu.
:-))
Mites olisi arvonsöpöläinen, mansikkakakkua ja aamusuukko?- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Eipä minua ennen olekaan noin kivasti haukuttu.
:-))
Mites olisi arvonsöpöläinen, mansikkakakkua ja aamusuukko?oota hetki kun mä koitan piristyä..on vähän pska aamupv. takana ja ottaa totaalisesti yks live-jutska pannuun, mut onneks sie oot noin muru ja olemassa :)
*pusi* sola" kirjoitti:
oota hetki kun mä koitan piristyä..on vähän pska aamupv. takana ja ottaa totaalisesti yks live-jutska pannuun, mut onneks sie oot noin muru ja olemassa :)
*pusi*Kerroppa savonkarjulle niin käyn pyyhkimässä vähän lattiaa?
Eihän minun hania saa nyt heti aamusta kiusata *saakeli sentään*
Joku raja se olla pitää, vain minä saan kiusata sinua aamulla :-DDDDD- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Kerroppa savonkarjulle niin käyn pyyhkimässä vähän lattiaa?
Eihän minun hania saa nyt heti aamusta kiusata *saakeli sentään*
Joku raja se olla pitää, vain minä saan kiusata sinua aamulla :-DDDDDJa olispa kiva, kun joku muu välillä siivois noita sotkuja..mut aijjoo siehän ootkin kohta sukua.. ;)
Sä rääkkäät mua niin kivasti, että mä luulen olevani masokisti, kun nääs tykkään siitä :) sola" kirjoitti:
Ja olispa kiva, kun joku muu välillä siivois noita sotkuja..mut aijjoo siehän ootkin kohta sukua.. ;)
Sä rääkkäät mua niin kivasti, että mä luulen olevani masokisti, kun nääs tykkään siitä :)En minä muita sillätavoin kiusaakaan, vain sinua :-)
Onks sun suku hämeestä? Maailmanloppu lähenee, solan vaatteet vähenee, samppis pullosta vähenee ja savorultsukan känni lähenee.
Kolme solaa, mikä niistä on se oikea? Valitsen keskimmäisen *HIK*- sola"
SavoRULES kirjoitti:
En minä muita sillätavoin kiusaakaan, vain sinua :-)
Onks sun suku hämeestä? Maailmanloppu lähenee, solan vaatteet vähenee, samppis pullosta vähenee ja savorultsukan känni lähenee.
Kolme solaa, mikä niistä on se oikea? Valitsen keskimmäisen *HIK*Mua harmittaa, kun live sotkee RAKKAUSelämän... ;)
eikäkö nuo pohojalaaset juuret tunkee pintaan..mut sain kitkettyä ainakin enimmät, häme hoideltu.
ootsä kännissä? Mä en oo ehtiny lukemaan ko sieltä täältä jtn.
- Alien-8
mies savosta.Juuh,niinhän siinä kävi,että Hard Rock on Hallelujaa.
Minä tiesin/arvasin ja nettosin. Voin muuten vihjata että tuli voittoa yli 12.000€
Hevillä voi vain voittaa, otahan alien kakkua ja kaffeeta vai oletko kofeiinilakossa?- Alien-8
SavoRULES kirjoitti:
Minä tiesin/arvasin ja nettosin. Voin muuten vihjata että tuli voittoa yli 12.000€
Hevillä voi vain voittaa, otahan alien kakkua ja kaffeeta vai oletko kofeiinilakossa?että hevillä emme häviä.Kiitosta vaan kakusta ja kaffeesta..hyvältä maistuu:)
Niihin toisiin "juomiin"nähden olen nyt tiukassakin lakossa;)))..Pakko,kun mokailin taas pahasti tapani mukaan...
Onnee vaan voittojesi johdosta.
- iitu 1576
nii olihanse aika inhottavaa kukaikki ei voittanu. mut kaikkein paras oli kumminki lordin voitto.
Ketjusta on poistettu 130 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789