Rakkaus
Ei aika ole pysähtynyt,
se tuntuu vain siltä.
Ei sydämeni ole lakannut
lyömästä,
siltä se kuitenkin tuntui.
Tuskin se on tulessakaan,
vaikka tuntuu polttavalta
poveni alla.
Kenties se kääntää kylkeään,
etsii vakaampaa paikkaa
lyödäkseen vahvempia lyöntejä,
joiden voima kumpuaa sinusta.
Vereni liikkuu suonissani
omalla voimallaan
silti sinun kauttasi.
Olet enemmän kuin minä,
minä olen vähemmän kuin
sinä
rakkaus tekee meistä yhdessä
vahvoja.
Rakkaus
23
538
Vastaukset
- Luonteva
Aika ei ole pysähtynyt, kuluneen kesän ohitse se lennähti, kesän jota en muistele koskaan. Hellettä edelleen ja huomaan katsovani jo syksyä sydämelläni. Kirotun kesä turhan odotus ja muistettava unohdus.
Rakkaus on vahvin, yhdessä olemme vahvoja.
(suukko tulitukalle)- Rellu
Syksy on kaunista aikaa,
sydänkin kaipaa ruskan loistoa.
Yhdessä ollaan aina vahvempia.
Suukkosi saavutti :D - tulitukka
Elää tässä hetkessä, on taito parhain. Haaveita ja unelmia pitää tietenkin olla. Rakkaus on vahvin. Avain tullaan antamaan.
Ikävä vain kasvaa, kun ohittaa. - Rellu
tulitukka kirjoitti:
Elää tässä hetkessä, on taito parhain. Haaveita ja unelmia pitää tietenkin olla. Rakkaus on vahvin. Avain tullaan antamaan.
Ikävä vain kasvaa, kun ohittaa.mene muualle viesteinesi runoni
sisältä, etkö ymmärrä puhetta !!!! - tulitukka
Rellu kirjoitti:
mene muualle viesteinesi runoni
sisältä, etkö ymmärrä puhetta !!!!Sori, en huomannut aikaisempaa huomautustasi. Kiitän sinua Rellu hienoista runoistasi.
- Rellu
tulitukka kirjoitti:
Sori, en huomannut aikaisempaa huomautustasi. Kiitän sinua Rellu hienoista runoistasi.
jos runoni miellyttää :D
Toivon, ettet jatkossa lähde runojeni
sisälle chattailemaan, olet tehnyt sen
jossain aiemmassakin runossani.
Laita asiasi s-postitse tai soita, kuinka
vain !!
- Luonteva
Ikävääni katselet kaikista kulmista, samalla säälittelet itkijää ovellasi. Minua rakastat hiljaa tuulissa, vuosien patinoimissa. Sääliä en kysele, kohtuutta kylläkin. Kohtuutta, sen olen ansainnut.
Rakkaudella tulitukalle.- tulitukkainen
En sääli ketään, enää. Sen aika on ohitse.En ymmärrä mikset voi laittaa viestiä mulle. Sä kiusaat Mua, näin sen tunnen. Sen sanon Sulle, kuvan ensimmäisen valitsen, jos vain sisään pääsen. Tai sitten kuvan viimeisen, jos se sopii Sulle.
Rakas olet. - Luonteva
tulitukkainen kirjoitti:
En sääli ketään, enää. Sen aika on ohitse.En ymmärrä mikset voi laittaa viestiä mulle. Sä kiusaat Mua, näin sen tunnen. Sen sanon Sulle, kuvan ensimmäisen valitsen, jos vain sisään pääsen. Tai sitten kuvan viimeisen, jos se sopii Sulle.
Rakas olet.Aikuisia ihmisiähän ei ylettömiin paapoa tarvitse, varsinkaan sellaisia joita Sinä tarvitset. Siksi sävyni jyrkempi luonne, jottei jumiudu tunnehtiminen ylettömiin kertauksiin.
Tunne vain rakkauteni, joka ikävän värittömissä sfääreissä mua piinaa ja kiusaa. Rakas olet. - ei millään
Luonteva kirjoitti:
Aikuisia ihmisiähän ei ylettömiin paapoa tarvitse, varsinkaan sellaisia joita Sinä tarvitset. Siksi sävyni jyrkempi luonne, jottei jumiudu tunnehtiminen ylettömiin kertauksiin.
Tunne vain rakkauteni, joka ikävän värittömissä sfääreissä mua piinaa ja kiusaa. Rakas olet.ole väritön!
- vanhentunut värjäys
tulitukkainen kirjoitti:
Rakas olet.En ole ollut säälistä kenenkään kanssa.
Kuvissa olet varauksellinen, sanoi sinulle oudompi henkilö, kun halusin näyttää entisen rakastettuni viehättävän hymyn. - minä tietty
vanhentunut värjäys kirjoitti:
En ole ollut säälistä kenenkään kanssa.
Kuvissa olet varauksellinen, sanoi sinulle oudompi henkilö, kun halusin näyttää entisen rakastettuni viehättävän hymyn.olen sen nähnyt:) Tulisit jo.
- Rellu
kenties se rakkaus on tuulissa,
vuosien patinassa.
Rakkaudella. - Luonteva
ei millään kirjoitti:
ole väritön!
Ikävä on väritön harmaus, rakkauden tumma varjo.
Rakkauden säteitä en ole vuosiin nähtyy, tuulet virkistävät, valoa väreinään eivät kuitenkaan kanna. Tolkuttomiin vartoilleena en vain vikinöitä ENÄÄ symppaile yhtään, sallin se itselleni - kiitos.
(rakastavin suukko tulitukkaiselle) - Rellu
tulitukkainen kirjoitti:
Rakas olet.tulet runoni sisälle chattailemaan,
kirjoita s-posti, jos on asiaa
ao:lle !!
- Hessu-kissa
Ensimmäisessä säkeistössä on tuntuu, tuntui, tuntuu. Ei nappaa minulle tämä. Mutta loppu runo onkin sitten parhaimpiasi, joita olen lukenut. Kolmas säkeistö on lempparini, kaunis.
- Rellu
joo, huomasin saman asian, liian myöhään -
vasta sitten,kun olin siirtänyt sen
tiedostostani tänne.
Olen samaa mieltä kanssasi kolmannesta
säkeestä, pidän itsekkin siitä eniten.
Kiitokset kommentoinnista.
- Meijan tyttö
sanoo etta sina oot paras kirjottaja
- Rellu
lämmin kiitos ja ystävän halaus
Pekalle, näin virtuaalisesti
Rellulta, ja kiitos kun toit
hänen mielipiteensä kuultavakseni/
nähtäväkseni.
Hyvää yötä
- Rellu
niin,rakkaus on !!!
..yhdessä tehdään asioita,
joita tiennyt en,
ei sydän,
ei sielu,
mut joku ties,
kuka,
minä,
sinä,
vaiko me????- Rellu
minä arvasin, että tulit kommentoimaan
tämänkin, oot ihq
Nyt lähetän jo repullisen suukkoja
fiuuuuuuuh -
toivottavasti tavoitti.
Kiitokset ei enää taida riittää ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235