Aviomiespalvelu!!!

Voi hitsi! Katselin juuri TV:ssä suomalaista ohjelmaa tamperelaisesta miehestä joka aloitti Aviomiespalvelun. Palveluun sisältyy kaikki muu,
mitä aviomiehet tekevät, paitsi seksi (mutta sitähän ei aina saa oikeiltakaan aviomiehiltä :D).

Mikä idea! Yksineläviä naisia, jotka tarvitsevat apua kaikenlaisissa käytännön tehtävissä, on pilvin pimein.
Tämä Petteri näyttää tekevän mitä vaan, muut tekevät mitä sattuvat osaamaan.

http://personal.inet.fi/yritys/aviomiespalvelu/petteri.html

Nyt on palvelupisteitä ympäri Suomen niemeä.
Toivottavasti liiketoiminta leviää tänne Ruotsiinkin :D

37

2848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimeesti!

Esim. seksiosa!

• vetää juttua seksin puolelle. Mies vaikuttaa aivan reilulta, eikä miltään Sattumalta!

• juuri
        MdK-MdK kirjoitti:

vetää juttua seksin puolelle. Mies vaikuttaa aivan reilulta, eikä miltään Sattumalta!

Hinta kova ja pimeesti!

• katriina64
        juuri kirjoitti:

Hinta kova ja pimeesti!

Olen joskus ajatellut, että kuinka pärjäisin ilman aviomiestä, enkä minäkään tarkoita nyt sexiä. Mies on aina mies noissa remontti reiskan hommissa. Huomaan turhankin usein huhuilevani, että viitsitkö tulla laittamaan, nostamaan, lyömään vasaralla ja miten tämäkin nyt tehtäisiin. Sitten jos sellainen "reiska" olisi vielä mukava ja hauska juttelemaan, niin varmaan hänen palveluistaan maksaisi mielellään.

• juuri kirjoitti:

Hinta kova ja pimeesti!

yrityksen "Pimeät puuhat"! Silloin tilaaja ehkä odottaa että muutakin kuin hinnat on kovat.

• paljastaa
        MdK-MdK kirjoitti:

yrityksen "Pimeät puuhat"! Silloin tilaaja ehkä odottaa että muutakin kuin hinnat on kovat.

Kun on pimeetä. Kysyntää..Arvaa..?

• aviovaimopalveluakin

eräs, muistaakseni Nokialla asuva nainen on laittanut pystyyn vastaavanlaisen firman ja mitä radiosta puolella korvalla kuuntelin haastattelua, menestyy hyvin ja asiakkaita olisi enemmän kuin ehtii palvella. Asiallista ja tarpeellista hommaa, nuo seksipuolta utelevat häirikötkin ovat kuulemma jääneet pariin kolmeen puhelinsoittoon. Nainen sanoi, että on saanut neuvoja Tamperelaiselta mieheltä, jolla on jo aiemmin ollut tuo aviomiespalvelu - ettei vain sama Petteri. Liikeidea on hyvä, erittäin tarpeellinen ja varmasti myös kannattava. Yksineläjiä - naisia ja miehiä - on paljon.

• taitaa olla nyt jatkoa tälle toiminnalle, luin pikaisesti tuosta linkistä.
        Uskon että moni yksinäinen mies on kiitollinen kun tulee joku pesemään ikkunoita tai pyykkiä, siivoilemaan, ehkä laittamaan ruokaa pakasteeseen tai leipomaan.

• a-woman1

Täällä on sama idea viety myös kesämökkiläisten avuksi. Talonmies tai mökkitalonmies löytyy monelta paikkakunnalta.
      Itse tilasin hänet avuksi toukokuussa ensimmäisen kerran, kun en saa kesämökillä yksin laituria mereen ja venettä pois talviteloilta. Mies tuli vaimonsa kanssa ja alle tunnissa oli laituri paikallaan, vene rullien päällä veden rajassa ja myrskyn katkomat männynoksat siivottu verannalta. Hän sanoi, että voi käydä myös nurmikon ajamassa, jos tulee pitempi väli mökillä käyntiini. Mökkimatkani on noin 300 km yhteen suuntaan, joten en kovin usein mökillä käy. Jo monena kesänä olen harmitellut näitä hommia, jotka eivät ainakaan minulta enää yksin suju. Tämä mökkitalkkari on erinomainen keksintö. Laskukaan ei ollut mitenkään suuri.
      Sovittiin jo, että hän tulee syksyllä laittamaan asiat kuntoon talvea varten.

• Minulla vilisee jo päässä, mitä kaikkea voisin teettää talkkaril--- aviomiehellä, jos sellainen palvelu pelaisi täällä meillä :)

• älä unta nää
        MdK-MdK kirjoitti:

Minulla vilisee jo päässä, mitä kaikkea voisin teettää talkkaril--- aviomiehellä, jos sellainen palvelu pelaisi täällä meillä :)

ei mistään hinnasta

• älä unta nää kirjoitti:

ei mistään hinnasta

mutta teen listan räystäslautojen uusimisesta ja maalaamisesta, uuden rappauksen laitosta rinnekerrokseen, tontin uudistamisesta ym ym muusta mukavasta, mihin tarvitsen raakaa muskelivoimaa.

• MdK-MdK kirjoitti:

Minulla vilisee jo päässä, mitä kaikkea voisin teettää talkkaril--- aviomiehellä, jos sellainen palvelu pelaisi täällä meillä :)

"Oma talonmies" on todella hyvä juttu!
        Hieman arastelin ensimmäisen kerran kyllä yhteydenottoa "aviomiespalveluun":)

Minulla oli ongelmia tykkylumien kanssa viime talvena. Jäämassat ja -puikot uhkasivat särkeä verannan ikkunat. Ensiapu oli paikalla alle tunnissa autoineen, joka oli täynnä jos jonkinlaista työkalua.

Voi, miten ystävällinen ja luottamusta herättävä käytös hänellä oli. Pää- ja ulkorakennuksen lumet oli pudotettu tunnissa alas jatkettavalla oksasahalla. Koko lysti maksoi 25€ ja se raha meni asiaan!

Todellinen monitoimimies on tämä "aviomies", jolta luonnistuvat mm. seuraavat työt:

* Huoltomiehen työt
        * Pihatyöt
        * Puutarhatyöt
        * Piha- ja puutarharakentaminen
        * Tasakattojen puhdistukset
        * Räystäskourujen puhdistukset
        * Liputuspalvelu
        * Valaisinhuolto
        * Tekniset palvelut
        * Korjauspalvelut
        * Lumityöt
        * Remontit
        * Ulko- ja sisämaalaustyöt
        * Huonekalujen kasaukset
        * Kalusteasennukset
        * Myyntiehostukset

Mitäpä sanotte?

• Frederiikka kirjoitti:

"Oma talonmies" on todella hyvä juttu!
        Hieman arastelin ensimmäisen kerran kyllä yhteydenottoa "aviomiespalveluun":)

Minulla oli ongelmia tykkylumien kanssa viime talvena. Jäämassat ja -puikot uhkasivat särkeä verannan ikkunat. Ensiapu oli paikalla alle tunnissa autoineen, joka oli täynnä jos jonkinlaista työkalua.

Voi, miten ystävällinen ja luottamusta herättävä käytös hänellä oli. Pää- ja ulkorakennuksen lumet oli pudotettu tunnissa alas jatkettavalla oksasahalla. Koko lysti maksoi 25€ ja se raha meni asiaan!

Todellinen monitoimimies on tämä "aviomies", jolta luonnistuvat mm. seuraavat työt:

* Huoltomiehen työt
        * Pihatyöt
        * Puutarhatyöt
        * Piha- ja puutarharakentaminen
        * Tasakattojen puhdistukset
        * Räystäskourujen puhdistukset
        * Liputuspalvelu
        * Valaisinhuolto
        * Tekniset palvelut
        * Korjauspalvelut
        * Lumityöt
        * Remontit
        * Ulko- ja sisämaalaustyöt
        * Huonekalujen kasaukset
        * Kalusteasennukset
        * Myyntiehostukset

Mitäpä sanotte?

Ajatella, mitkä mahdollisuudet monella työttömällä miehellä olisi tälläkin meidän kylällä, missä miehet kuolevat pois kuin ruton kaatamina. Kylä on täynnä leskiä ja meitä eronneita ex-vaimoja!
        Kaikki tarvitsemme käytännön apua sellaisissa asioissa, missä tarvitaan miehistä taitoa ja voimaa.

• MdK-MdK kirjoitti:

Ajatella, mitkä mahdollisuudet monella työttömällä miehellä olisi tälläkin meidän kylällä, missä miehet kuolevat pois kuin ruton kaatamina. Kylä on täynnä leskiä ja meitä eronneita ex-vaimoja!
        Kaikki tarvitsemme käytännön apua sellaisissa asioissa, missä tarvitaan miehistä taitoa ja voimaa.

Nyt tiedän kenen puoleen käännyn pulmineni, olivatpa ne pieniä tai suuria. Palvelu pelaa 24h vuorokaudessa. Kaikki vikailmoitukset voi soittaa tai lähettää suoraan hänelle ilman välikäsiä.

Oli suorastaan hellyttävää, kun "aviomies" pois lähtiessään vielä sanoi: " Mieti millaista apua tarvitset ja pane asiat lapulle. Näin tulee koko tunti käytetyksi koko rahan edestä." :)))

Loistava liikeidea kerrassaan!

• MdK-MdK kirjoitti:

Ostin uusia huonekaluja I:llä alkavasta liikkeestä. Laatikossahan ne tulivat, sormi meni suuhun niitä kasatessa. Tilasin Aviomies-palvelun tuli kohtelias mies joka hetkessä kokosi ne paikoilleen. Katseli ympärille ehdotti jalkalista kiinnittämistä. Olin tyytyväinen palveluun eritoten palkkioon.

Kyllä sinä MdK fiksuna osaat polkaista tällaisen toiminnan pystyyn, tai jos ei, mikä ettet tilaisi Suomesta palvelua useammaksi päiväksi - majoitus lienee ongelma.

• reetta5 kirjoitti:

Ostin uusia huonekaluja I:llä alkavasta liikkeestä. Laatikossahan ne tulivat, sormi meni suuhun niitä kasatessa. Tilasin Aviomies-palvelun tuli kohtelias mies joka hetkessä kokosi ne paikoilleen. Katseli ympärille ehdotti jalkalista kiinnittämistä. Olin tyytyväinen palveluun eritoten palkkioon.

Kyllä sinä MdK fiksuna osaat polkaista tällaisen toiminnan pystyyn, tai jos ei, mikä ettet tilaisi Suomesta palvelua useammaksi päiväksi - majoitus lienee ongelma.

laittaisin tuonne kylän osuuskaupan ilmoitustaululle ilmoituksen:

"Tilapäiselle aviomiehelle ulkotöitä mm räystäslautojen uusimisessa, rappauksen parantelemisessa ulkoseiniin, ikkunakarmien maalausta, eläkeläiskuvöösin rakentamista (=lasitettu terassi :)) ym. sellaista.
        Eroamme ystävinä. "

• MdK-MdK kirjoitti:

laittaisin tuonne kylän osuuskaupan ilmoitustaululle ilmoituksen:

"Tilapäiselle aviomiehelle ulkotöitä mm räystäslautojen uusimisessa, rappauksen parantelemisessa ulkoseiniin, ikkunakarmien maalausta, eläkeläiskuvöösin rakentamista (=lasitettu terassi :)) ym. sellaista.
        Eroamme ystävinä. "

Tosi hyvä idea. Asiasta toiseen, matkan varrella on esille tullut, ehdoton vaade talon pystyssä pysymiselle on hyvä katto ja ikkunat karmeineen.

Ilmoitus on niin vetävä että sinulle tulee valinnan vaikeus työhaastatteluissa.

• Kalle-Aaretti

Tämänkaltaista osaamista tullaan tarvitsemaan entistä enemmin. Meidän kylillä yritetään hoitaa tämänkaltaista palvelua "kylätalkkaritoiminnalla."
      Kylätoimikunta on työnantajana, ja haetaan kaikki mahdolliset avut asiaan. Suksee on hyvä ja tarve rajaton.
      Tulee vaan vuosittain oman rahoituksen rajat vastaan, ja tietysti itselliset yrittäjät eivät pidä "sosiaalisesta" kylätoiminnasta.

• läpi

yksityisestikin, saa vähentää veroista kotitalosvähennyksen nimellä. Eli ei tuo hirveän paha juttu maksajallekaan eikä siihen "EU-tukia" tarvita.

• Atalja

vähän näitä palveluajatuksia.Mitens olis Mummi- tai Ukkipalvelu?Mitä ne voisi pitää sisällään?Entäpä anoppipalvelu?Kyllähän näitä olisi,vaan ehkä palveluiden sisältö jää liian kaidaksi ja kannattamattomaksi?Ajatusleikkinä vaan ihan kiva.

• Likka123

Päiväkodeissahan käy mummoja ja vaareja esim. kertoilemassa vanhoista ajoista. Kyllä perheetkin ovat saaneet varaisovanhempia, esim . maahanmuuttajat. Itse olisin kiinnostunut kouluttamaan koirani käymään vanhainkotilemmikkinä.Joskus olen miettinyt, miten yksinäiset naiset saavat paketissa myytävät huonekalut kootuksi.Kerran näin sketsin, jossa sai ostaa kodikkaaksi sisustuselementiksi keinutuolissa sukkaa kutovan mummon. Anoppipalveluita en erityisemmin kaipaa, vaikka on anopista aika jo jättänyt.

• *jemina
        Likka123 kirjoitti:

Päiväkodeissahan käy mummoja ja vaareja esim. kertoilemassa vanhoista ajoista. Kyllä perheetkin ovat saaneet varaisovanhempia, esim . maahanmuuttajat. Itse olisin kiinnostunut kouluttamaan koirani käymään vanhainkotilemmikkinä.Joskus olen miettinyt, miten yksinäiset naiset saavat paketissa myytävät huonekalut kootuksi.Kerran näin sketsin, jossa sai ostaa kodikkaaksi sisustuselementiksi keinutuolissa sukkaa kutovan mummon. Anoppipalveluita en erityisemmin kaipaa, vaikka on anopista aika jo jättänyt.

Ei huonekalujen kokoaminen ole mikään ongelma, ainakaan tässä kunnossa. Siihen ei tarvitse kuin sorminäppäryyttä ja kykyä ymmärtää ohjeet. Nainen selviää siinä kuin mieskin. Kokosin äskettäin työpöydät, hyllyköt ja vitriinit, eikä suinkaan ensimmäistä kertaa, eli kokemuksesta puhun. Eipä huonekaluja ole saanut kuin paketissa aikoihin ja merimiehen vaimona olen jo aikojen alusta tottunut selviämään yksin.
        Selviän maalaus ja tapetti hommista, koukut ja naulat saan seiniin mutta nikkarointi erityisesti sahaaminen ei oikein luonnista. Kaupunkilaisena joka ei omista mökkiä tällaiset palvelut eivät vielä ole tarpeen. Mökkiläisille ja omakotiasukkaille mökkitalkkari ja aviomiespalvelu on loistava juttu, on paljon ihan fyysistä voimaa vaativia töitä mihin kaipaa sitä miesapua.

• nyt ainakin

se anoppi pois, kuka sitä nyt tarttis kun entisestäkin tuppaa olemaan huushollissa vähän liikaa :)

Täällä kyllä on jo olemassa tuollainnen mummi/ukkipalvelu. Vanhemmat ihmiset käyvät päiväkodeissa lukemassa satuja ja joutuvat välillä sitten potkupallokentällekin molareiksi.

Ei siitä mitään makseta, mutta lapset tykkäävät ja eläkeläisetkin kokevat vielä itsensä jotenkin hyödyllisiksi.

Kotonakin käyvät, jos joku haluaa hoitelemassa sitä "päiväkotikakaraa" tuttuna päiviksen mummona/pappana sen aikaa, kun vanhemmilla on muuta menoa.

• rapsuttelukoirien
        Likka123 kirjoitti:

koulutuksesta? Kai emäntä/ isäntä myös jotain koulutusta tarvitsevat.

• Atalja*
        *jemina kirjoitti:

Ei huonekalujen kokoaminen ole mikään ongelma, ainakaan tässä kunnossa. Siihen ei tarvitse kuin sorminäppäryyttä ja kykyä ymmärtää ohjeet. Nainen selviää siinä kuin mieskin. Kokosin äskettäin työpöydät, hyllyköt ja vitriinit, eikä suinkaan ensimmäistä kertaa, eli kokemuksesta puhun. Eipä huonekaluja ole saanut kuin paketissa aikoihin ja merimiehen vaimona olen jo aikojen alusta tottunut selviämään yksin.
        Selviän maalaus ja tapetti hommista, koukut ja naulat saan seiniin mutta nikkarointi erityisesti sahaaminen ei oikein luonnista. Kaupunkilaisena joka ei omista mökkiä tällaiset palvelut eivät vielä ole tarpeen. Mökkiläisille ja omakotiasukkaille mökkitalkkari ja aviomiespalvelu on loistava juttu, on paljon ihan fyysistä voimaa vaativia töitä mihin kaipaa sitä miesapua.

joku päivä keksii koottavan autonkin.

• Tankavaari

Talkkareiden tärkeä ammattikunta pääsi häviämään näissä uudistusten melskeissä. Talo ilman talkkaria on surkea ja pärjäämätön. Eivätkä talkkaria tarvitse ainoastaan naiset, vaan myös useimmat miehetkin ovat kykenemättömiä vaativiin talon ylläpitotehtäviin.

"Aviomiespalvelu" nimenä on harhaanjohtava. Tässäkin keskustelussa on jo vilahtanut pimeä palvelu. Nimi pyrkii olemaan vitsikäs ja oikein ymmärrettynä onkin, mutta samalla se provosoi kuvittelemaan enemmän kuin on tarkoitus.

• miia...

nyt heti jonkun,miehen tai naisen,joka osaa koota polkupyörän!Ostin sen siinä luulossa,että
      eihän voi olla kummoisempi kuin I:n huonekalut
      joista olen selvinnyt ihan kunnialla.Kyselin
      kokoamisesta liikkeessä ja siellä sanoivat sen
      olevat helppoa ja hyvät ohjeet ovat mukana.
      Keljua on pyytää apua asiassa jonka oletetaan
      naisenkin osaavan!
      Jospa vielä yritän ennenkuin alan huutaa apua!

• ii-li

Ole itsekin ollut kotiveljenä. Palvelun järjestäjä oli yhdistys, joka siten sai hiukan tuloja. Kotiveljet eivät saaneet palkkaa.

Aviomiespalvelu on varmaan kannattava bisnes, koska talonmiehiä ei enää ole. Tiedän vain yhden talon, jossa on oma talonmies. - Minua ihmetyttää, miten yhäkin puhutaan häijyistä talkkareista, jotka hätistelevät lapset tiehensä. Eihän sellaisia ole! Likö ollutkaan. Minä en muista häijyjä talonmiehiä. Ystävällisiä he olivat.

• Likka123

Tuollaisista Kotiveljistä en ole kuullutkaan. Missä sellaisia on ollut? Pikkulotat tekivät kotiaskareita esim sotaleskien kodeissa sodan aikana, tätini on kertonut niistä tehtävistä. Äitini oli "oikeana" lottana.
        Huoltoyhtiöthän talkkarit ovat karkottaneet, puhaltelevat kesälläkin kammottavilla lehtipuhaltimilla ja pesevät vedellä pihoja.Maalla kasvaneena en osaa talkkareiden lapsiystävällisyyteen ottaa kantaa.Talonmies Pikkarainen Pekassa ja Pätkässä vain tulee mieleen.

• on keskustelun aiheena naapurissa, mutta täytyy todeta että hyvin naisia halventavassa sävyssä keskustelu siellä käy.

• Vilkaisin...Hmm... No comments:)

Molemmissa palveluisssa on mielestäni fantastiset mahdollisuudet yksityisyrittäjyydelle.

Vanhenemme - asummepa yksin tai kaksin. Minä naisena tarvitsen " aviomiestalkkaria". Miten yksin elävät miehet? Selviytyvätkö he kaikista "naistalkkarin" töistä suit-sait?

Minä myönnän tarvitsevani miehistä apua monesa asiassa, koska asun omakotitalossa. Miten miehet? Onko "Vaimopalvelu" mielestänne turhaa?

• Hän ...
        Frederiikka kirjoitti:

Vilkaisin...Hmm... No comments:)

Molemmissa palveluisssa on mielestäni fantastiset mahdollisuudet yksityisyrittäjyydelle.

Vanhenemme - asummepa yksin tai kaksin. Minä naisena tarvitsen " aviomiestalkkaria". Miten yksin elävät miehet? Selviytyvätkö he kaikista "naistalkkarin" töistä suit-sait?

Minä myönnän tarvitsevani miehistä apua monesa asiassa, koska asun omakotitalossa. Miten miehet? Onko "Vaimopalvelu" mielestänne turhaa?

auttaa aina, ja pitkästä koulutuksestaan ja nykyisestä työpaikastaan huolimatta aina on aikaa riittänyt äidin auttamiseen, jenkeissä asuminen pois laskettuna. Oli työ mikä tahansa, hän osaa ja hän tekee.

Olenkin sanonut, että oma kuntosi , työsi, lapsesi ja vaimosi sekä kotityösi ovat ekana, minä ehdin odottaa vuoroani. Ja muualtakin voin apua saada, jos sinulla on liikaa töitä.

Silti hyvältä tuntuu välittäminen.

• Hän ... kirjoitti:

auttaa aina, ja pitkästä koulutuksestaan ja nykyisestä työpaikastaan huolimatta aina on aikaa riittänyt äidin auttamiseen, jenkeissä asuminen pois laskettuna. Oli työ mikä tahansa, hän osaa ja hän tekee.

Olenkin sanonut, että oma kuntosi , työsi, lapsesi ja vaimosi sekä kotityösi ovat ekana, minä ehdin odottaa vuoroani. Ja muualtakin voin apua saada, jos sinulla on liikaa töitä.

Silti hyvältä tuntuu välittäminen.

on minullakin ollut omasta pojastani, joka on tehnyt paljon remonttitöitä tässä talossa.
        Ja joka kerta kun hän luonani käy, niin on jotakin ruuvaamista ja rassaamista, tietokoneen päivittämistä ym.
        Mutta en halua, että hän alkaa yhdistää vierailut luonani raakaan työntekoon, vaan että saamme jutella ja olla yhdessä muissa merkeissä kuin että olisimme aina korjailemassa jotakin nurkkaa.
        Miesystäväni taas tekee remonttia ihmisten parissa, eikä ymmärrä näitten taloremonttien päälle mitään ja muutenkaan en haluaisi hukata kallisarvoista yhteistä aikaamme näihin arkisiin asioihin.
        Sen takia olisi tuollainen "vuokramies" hyvä olla olemassa!

• ihan ilman varamiehen tai pojan apua! :)
      Koneellinen ruuvimeisseli = skruvdragare (mitähän mahtaa olla suomeksi, sellaisia ei oltu vielä keksitty 60-luvulla...) oli hyvänä apuna.

• Likka123

Onneksi olkoon savutuksesta! Kunnon hyvin varustettu työkalupakki on naisenkin pelastus.Siinähän olisi vaikka hyvä lahjaidea.Minäkin osaan käyttää sellaista porakoneeseen yhdistettyä ruuvaria, jolla saa ruuvit irtikin.Miehethän aina tutkivat Bilteman ja Bauhausin luetteloita, olisiko jotain uutuusvekotinta, mitä ilman ei kertakaikkiaan tule toimeen.Minä käytän paljon taloussaksia veitsen asemasta.Vasaran pitää olla myös kunnollinen, ei mikään putkivartinen. Klapikone on hirvitys, mutta en kirveelläkään uskalla puita pilkkoa.

• Likka123 kirjoitti:

Onneksi olkoon savutuksesta! Kunnon hyvin varustettu työkalupakki on naisenkin pelastus.Siinähän olisi vaikka hyvä lahjaidea.Minäkin osaan käyttää sellaista porakoneeseen yhdistettyä ruuvaria, jolla saa ruuvit irtikin.Miehethän aina tutkivat Bilteman ja Bauhausin luetteloita, olisiko jotain uutuusvekotinta, mitä ilman ei kertakaikkiaan tule toimeen.Minä käytän paljon taloussaksia veitsen asemasta.Vasaran pitää olla myös kunnollinen, ei mikään putkivartinen. Klapikone on hirvitys, mutta en kirveelläkään uskalla puita pilkkoa.

mutta ikä alkaa tehdä tehtävänsä, kaikki epätavallinen tehtävä tuntuu niin vaikealta.
        Vielä 70-luvun loppupuolella olin talomme rakentamisessa mukana joka vaiheessa.
        Kun mieheni sanoi ettemme osaa tai pysty jotakin tekemään niin sanoin ettei sitä tiedä ennenkuin on kokeillut. Ja paljon pystyttiin itse tekemään.
        Tapetoin kaikki huoneet itse, laitoin kokolattiamatot (ehdottomat 70-luvulla!), kaakeloin keittiössä ja vessoissa, olin laittamassa kattotiiliä paikoilleen...
        30 vuotta sitten ei olisi tullut mieleenkään miettiä "aviomiespalvelun" etuja, ennenkuin olisin yrittänyt itse!

Joulupukki tuo aina lisää työkaluja ;)
        Hohtimet olivat pitkän aikaa hukassa, mutta löytyivät kun poika oli tehnyt asunnollaan suursiivousta.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe