Toivon että joku osaisi selkeyttää tilannetta.Olemme 40 kymppisiä aikuisia.Parisuhdetta on kestänyt pari kuukautta ja olemme kumpikin olleet tosi onnellisia tai ainakin minä luulin niin.Sitten tuli miehen ex-vaimon sukulaisen rippijuhlat ja johon mies osallistui.Sen jälkeen hän on vaatinut eroa koska ei ole käynyt avioeroaan läpi,erosta on vuosia ja ex-vaimo muissa kuvioissa täysin toinen versio on se että, tämä ei ole mitenkään sinun vika mutta nyt tarvitaan aikaa.Muita naisia ei ole kuvioissa siis yhdessä vuorokaudessa rakkaus minuun muuttui aivan toiseksi.En pysty keskustelemaan kun jokainen vastaus on: en tiedä.Minusta tämä ei ole normaali tilanne,olen tarjonnut hänelle apua keskustelemalla mutta hän ei päästä lähellekään sisintään,tätä puolta en ole ennen nähnyt hänessä.Mikä siis neuvoksi kun en haluaisi heittää hyvää ihmissuhdetta roskiin ilman tietämääni syytä ja miten voisin auttaa häntä kun näen kuinka vaikeaa hänellä on?
Mikä helvettiä?
mitä tehdä
1
537
Vastaukset
Onkohan se ainoa keino vain antaa sille miehelle aikaa? Luulisin että mies haluaa ensin pohtia omassa päässään asioita ennen kuin keskustelee esim. sinun kanssasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135