Christina vs. Scott Strotch (FUSS!)

Erizo

Nyt se alkoi, ravanheitto nimittäin. Christinan biisi F.U.S.S on saanut itsensä laulun kohteen kommentoimaan taas julkisesti päättynyttä ystävyyttä. (Lähde: dailynews)

__

Ladies and gentlemen, just in time to promote their new albums: a feud between Christina Aguilera and Paris Hilton's producer, Scott Storch.

Storch worked on Aguilera's last album, but says he dropped out of her "Back to Basics" CD because, among other things, she wouldn't send a private plane to collect him.

On her new track, the evocatively named "F.U.S.S.," Christina sings:
"I thought I knew who you were, I see now you were a lesson to learn."

And then: "This song is for you to remind you / that I moved on ... looks like I didn't need you."

Storch bristles in response: "It's pretty pathetic that she would do a song like this."

The producer told In Touch magazine: "I worked on half of her last CD and sold her millions of copies. Obviously, she cares more than I do that I didn't do this album.

"But I can't blame her, with an album full of fillers, oversinging and lame Vegas-like cabaret music."

Storch adds: "You should fire your management for letting me slip through your fingers."
___

Voi voi sentään.

1

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hippo

Tuo juttu, ja sen taustat ovat minulle oudot. Mutta tuskin mikään tuollainen yksittäinen case aiheuttaa tuottajan vaihtamisen? Pikemminkin syyt ovat varmaan tuotannolliset ja kaupalliset? Kukapa varmasti tietää lopullista totuutta, paitsi asianomaiset itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe