Christina tulee ensin kiertämään Eurooppaa ja vasta sitten on USA:n vuoro. Eurooppaan Christina tulee marraskuussa:
Jos neiti saapuu jossain välissä Tukholmaan, niin joudun kyllä vakavasti harkitsemaan menemistä, keinoja kaihtamatta. ;-)
---
...The company will also work with Aguilera on a market-by-market basis for her upcoming European outing, which begins in mid-November and will run until Christmas. A North American run is due to begin in February and is currently being routed.
---
Kiertue uutinen
Erizo
3
154
Vastaukset
- Erizo
Rob Lewis:n myspacessa (= Christinan "musical director") on tieto B2B-kiertueen harjoituksista!
11.9 -> marraskuulle saakka Christina harjoittelee B2B-kiertuetta. Marraskuussa Christina tuleekin sitten Eurooppaan.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=56560972- Hippo
Helsinki? :D
- Erizo
Hippo kirjoitti:
Helsinki? :D
Kaupungeista ei ole vielä tietoa.
Helsinki... in my sweet, sweet dreams!
Jäädään seuraamaan tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244