Tyttö kysyi pääseekö nettiin kun oli nettikieltoa ja kielsin johon likka:-
"äiti kulta kiltti pieni pallero,pääseks mä nettiin?" ;O))
pieni pallero
5
1228
Vastaukset
- Blondin kaveri
..niin hellyttäviä:-)
Mua nauratti kun poikani sanoi isosiskolleen " jestas mitkä ilmapallotissit sulla on".
Poika 10 v ja tyttö 11.- ! . ! .
11-vuotiaalle tytölle tollasta sanoo!?! Järkyttävää! Millasta seksististä sikaa sä oikeen pojasta kasvatat jos annat tollasta puhua ja naureskelet vaan!? Se luulee että on oikein puhua tytöille tolla tavalla. Voi olla tosi paha mieli tytöllä ton jälkeen ja haitata kehitystä, voi alkaa hävetä naiseksi kasvamistaan :(
- selvis
..et sä oot pieni ja pyöreä blondi...! yhtä pyöreä ku sun juttus:)
- että nuo lastesi jutut
tuntuu sinusta jotenkin niin erikoisilta, että viitsit niitä aina vaan tänne kirjoitella... Ihme juttu. On niitä nasevampiakin kakaroita kun nuo sun.
- Blondi...
Pikku palleroinen ystävällisesti lopettaa, tai voisit ainakin hieman valikoida juttujasi. 99% lähettämistäsi ei ole hauskuutta lähelläkään, vaan kaikkien lasten vanhempien elämää. Koita pliis päteä jossakin muualla jo pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813