Hei!
Millaisia kokemuksia Ahon tallista (Rantsilassa)? Millaiset olot hevosilla? Onko tarhat hyvät, karsinat ehjät ja tarpeeksi purua, minkälaatuinen ruoka yms.? Entä maastot ja kenttä?
Eli kannattaako viedä oma polle sinne?
Ahon talli, hevosten hyvinvointi?
4
692
Vastaukset
- emt.
no moi.
Mun mielestä siellä on ihan hyvät oltavat hevosilla ja aika isot tarhatkin.. eise kuitenkaa mitenkää huippu hyvä talli oo!! mut voisin mäki ehkä viiä mun hepan sinne... - ainakin
ainakin ohikulkiana olen huomannut paikojjen olevan ihan siistit ja aituusten isot. en siis ole käynyt lähempää tutkimassa
- tyttö15
en veisi omaa hevostani edes ilmaiseksi. paikanpäällä en ole koskaan käynyt, mutta kuvat tallin hevosista ovat sen verran järkyttäviä että... ja muutenkin hevosten kohtelu vaikuttaa vähän erikoiselta. lisää voisit kysellä vaikkapa hevostalli.netin foorumista, siellä joku osaa varmasti kertoa lisää.
- hoitaja01
ahon tallilla hoidetaan hevosia todella hyvin, itse olen ollut siellä hoitajana kohta vuoden ja karsinat ovat ehjät ja sopivat, ruokaa saa sopivasti, tarhat isot ja kengitykset yms ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106