Kun aloitin liikunnan niin se oli aluksi yksinkertaisesti ajaminen polkupyörällä töihin ja takisin,vähitellen lisäten vauhtia,ja mäet ylös väkisin,siitä voin kyllä sanoa että se ei ollut järkevää vetää pakolla,sydämen kannalta.Ja kun matka alkoi tuntumaan liian lyhyeltä,niin ajoin pitempiä reittejä.Sitten aloitin uinnin,samalla periaattella,yhä lujempaa,yhä pitempiä matkoja(50m.uimahallissa).Ja täytyy sanoa että uimisessa URHEILUVAMMOJA harvemmin tulee,kunhan ei yhtääkkiä/alussa liian lujaa yritä,se ei ole hyväksi sydämelle.Mutta pahimman virheen tein kun aloitin voimanoston.Ja olihan se bodaamista.Mutta en käyttänyt mitään aineita.Työkaveri joka oli viisampi kuin minä sanoi, ennen kuin aloitin,että älä aloita.Urheiluvammat tulivat silloin kun ihmiset katsoivat ja en pystynyt keskittymään ja silloin tuli virheliikkeitä joiden seuraksena tuli vammoja.Nuorenpana kuvitteli että ne paranevat itsekseen mutta yhtä paljon koskee kuin silloin.
Aloittaminen
7
2285
Vastaukset
- weider---
Ei pahalla mutta teksti oli kuin 5 vuotiaan kirjoittama.
- sandra.....
osta keinutuoli,niin sydän ei rasitu...
- keinutuoli.....
osta sandra,niin sydän ei rasitu...
- Pena Bullero
- Keijo.å .Almen-vääksäinen
Eli siis kun työmatka tulikin yllättäen liian lyhyeksi, niin aloit ajamaan kiertoreittejä töihin, että sait pitemmän matkan? Miksi ihmeessä? Eikä se pyöräileminen ollut sydämelle hyväksi? Aivan päinvastoin: se on sydämelle hyväksi.
Sitten aloit uimaan, joka sekään ei ollut sydämelle hyväksi. Taas päinvastoin sillä uintikin on sydämelle hyväksi, ellei sitten ole kysymys eläke ikäisestä ja sydänvikaisesta henkilöstä. Uinnissa voi URHEILUVAMMOJA syntyä ihan siinä missä muissakin lajeissa vaikkakin se on nivelille hieman ystävällisempi liikuntamuoto.
Sitten teit siis pahimman virheesi joka oli voimanoston joka oli siis bodaamista... Eli kumpaa se siis oli? Voimanostoa vai bodaamista? Kyseessä on kaksi eri lajia kuten pyöräily ja uinti.
Ja siinä et sitten käyttänyt mitään aineita...?
Mitä aineita sitten muut käyttävät? Pesuainetta?
Työkaverisi joka oli sinua viisaampi käski sinua lopettamaan ennenkuin olit edes aloittanut. Siinäpä tosiaan viisas kaveri täytyy myöntää.
Urheiluvammoja sait aikaiseksi bodatessas voimanostoa kun ihmiset katsoivat sinua etkä pystynyt keskittymään jolloin tuli virheliikkeitä joiden suerauksena vammoja. Kuulostaa traagiselta.Kerro lisää!
Jos olet kasvissyöjä ja syöt yksipuolisesti niin siinä voisi olla yksi syy miksi vammasi eivät ole parantuneet.
P.s keinutuolilla kiikkuminen on järkevää sydämen kannalta. - Ellen
olet aloittanut säännöllisen liikkumisen ...
Jos työ ei ole ruumiillista,
on kroppaa käytettävä jollain tavoin,
jatkuvasti, tai vähintään 4 krt. viikossa hengästymiseen asti ... vai miten se menikään ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047