tuli yks päivä mieleen erilaisia ajatuksia ja ideoita, ku monet tuntuu miettivän että miten alottaa jutteleminen ja miten lähestyä, että mitä ainaki itestäni olis kivoja ja hyviä keinoja. aattelin niitä nyt kertoa sitte, jos niistä vaikka olis apua muille :)
nää on nyt aika koulupainotteisia, mut se on se alue jossa mulla ainaki menee aikaa sen verran paljon (siitä ajasta missä ihmisiä oikeesti on) (ja paremmin kuressityyppisissä tilanteissa, joissa ei ole tietty ryhmä automaattisesti...) mutta koittakaa kestää :D
- jos ihastus ( -> x ) on jossain yksin (mikä on myös nyt mun lähtökohtana), niin voi kysyä alustavasti vaikka (riippuen mitä tekee) kelloa, (jos lukee kirjaa) ni mitä lukee/ onko hyvä kysyä mikä tunti seuraavaks. ja jos on ensimmäinen tunti, jolloin etsitään omat paikat (jos on juteltu jo vähän (nii ja tietenki kysyä että onko tuttuja tunnilla) ja jos kummallakaan ei ole kavereita tunnille tulossa, niin voi kysyä jos voisit mennä isatumaan viereen. muuten kannattaa mennä lähelle, esim. taakse lähelle istumaan muuten, silloin on lähin vaihtoehto jos tulee pari/ryhmätöitä (paritöitä voi toivoa silloin kun kaveri(t) on poissa) . myös se voi olla hyvä tekniikka että pyytäää lainaaman muistiinpanoja (sen takia kanattaa tehdä myuös itse varmuuden vuoksi hyvät muistiinpanot ;) ja jos onnistutte juttelemaan muutamana päivänä , niin voi vk.lopun jälkeen kysyä miten meni ja oliko kivaa. ennen kokeita voi auttaa kyselemällä kokeen vaikeita asioita (myös siinä kannattaa lukea hyvin, jo sen takia) ;D
oli mulla viel enemmänki ideoita, mutta ku muisti on mitä on, ni kerron niitä siltte lisää myöhemmin jos ne palaa mieleen :) tsemppiä kaikille ihastuneille :) ja loppuun viel, et kirjeet on todella ihania, varsinki jos sen löytää jostain :) (salainen ihailija voi olla hauska ajatus, vaikka ite tulisin hulluks ekan tunnin aikana :D siinä on vaara että kirjeen saaja pettyy, jos luule sen olevan joltain toiselta...) mutta hauskoja hetkiä, kiitos että jaksoit lukea loppuun ja TIEDETÄÄN, kirjotusvirheitä on varmasti, evvk. :) laittakaa kommenttia ja lisää ajatuksia.
ajatuksia ja vinkkejä
1
337
Vastaukset
- Speten Spetit
Aika jännä, mä oon semmone, joll ei oo ainuttakaa tyttökaverii ollukaa eikä ketää jutukaverinakaa. Sit vaa yks tunti mä en tiä mitä tapahtu mut mä vaa aloin puhuu yhen tytön kaa vaik mistä... aika outoo et MÄ rupeen ja vielä alotin sen puhumisen. Kaikkee sitä voikin tapahtuu. Olin niinku ihan normaalilla tuulella koko sen tunnin ja sitte ku tulin pois tunnilta ni moikattii ja sit mä pysähyin hetkeks ja funtsasin et mitä mä just tein. Sain uuden kaverin ainakin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748