sain vaimolta kultaisen rannekorun.
olen miettinyt sen jälkeen,että onko väliä kummassa ranteessa sitä käytän..
rannekoru heteromiehellä
9
7821
Vastaukset
- Nimetön
On sulla ongelma. Voi ihmettä.
- ei homo
niinpä niin. ettei tule väärinkäsityksiä,kuten nyt..
- Ei ole
ei homo kirjoitti:
Joo ei tolla oo väliä kummassa kädessä sitä pidät...ainakaan mun mielestä=) Onks se semmonen ketjumainen?
Siis korvakorut on heteromiehellä aina vasemmassa mut rannekorulla ei niin väliä. tietääkseni - jna
Ei ole kirjoitti:
Joo ei tolla oo väliä kummassa kädessä sitä pidät...ainakaan mun mielestä=) Onks se semmonen ketjumainen?
Siis korvakorut on heteromiehellä aina vasemmassa mut rannekorulla ei niin väliä. tietääkseniOnko se siis semmoinen kultainen panssariketju? Ne on ihan ok! Pidä sitä ei-kellokädessä..tai siis jos sulla on toisessa kädessä kello niin toisessa sitten se ketju. Omasta mielestä ne on ihan seksikkäitäkin.....
- Nimetön
ei homo kirjoitti:
Sehän se ratkaiseekin ihmisten luulot, että kummassa ranteessa se ketju on. Jos sulla on noin kaamean huono itsetunto niin jätä se ketju piirongin laatikkoon.
- Heteroeukko
Ei ole kirjoitti:
Siis korvakorut on heteromiehellä aina vasemmassa mut rannekorulla ei niin väliä. tietääkseniVai että heteromiehellä korvakorut aina vas.korvassa...mitäs jos onkin molemmissa? Nuo vasen/oikea puoli-jutut on jotain pissiliisojen/lassejen keksimää juttua, joltain parin-kolmen vuosikymmenen takaa. Ihan sama millä puolella ne korut killuu, itsetunto sanelee mitä teet. Sitäpaitsi voidaan sua luulla homoksi ilman korujakin.
Älä mieti mitä muut ajattelee, älä edes pelkää että joku homo käy hanuriis kiinni,jos näkee sulla tietyssä ranteessa korun.Taitavat valikoida parinsa tarkemmin kuin me heterot.
- ei enää väliä
Moi! Tietämykseni mukaan noilla asioilla ei ole enää mitään väliä. Valkoisilla farkuilla, tietyllä puolella olevalla korviksella ynnä muulla viestitettiin homoutta viimeeksi joskus 80-luvulla.
Jos joku vielä uskoo noihin niin se kertoo enemmän katsojasta kuin korun käyttäjästä.... - tällvuosituhannella
Laita se munan ympärille, jos sinulla on sellainen. Pahoittelen, että vastaukseni tulee "vähän" myöhässä.
- Anonyymi
Pysyy paremmin kassien ympärillä. Herättää kyllä miesten saunassa kysymyksiä enemmän kuin kumpi tahansa rannesijoitus. Ja jos joku kysyykin, niin se on rakkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738