postikorttien tilaus netistä

korttien kerääjä

Laittakaapa ihmiset linkkejä tähän alle mistä voi tilata postikortteja.. Olen mukana eräässä jutusa, jossa lähetetään kortteja ympäri maailmaa ja haluaisin tilata netistä kortteja heille lähetettäväksi. En kuitenkaan halua lähttää sähköisesti niitä kortteja vaan ihan tällä vanhanaikaisella menetelmällä.

12

2346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postcrossari

Saat ainakin täältä

www.casa.fi

• Myöskin
    • Tukkukauppaa

www.janneharala.fi

• ...^haisuli

Hei!
      Minulla olisi useita satoja postikortteja myynnissä, millaisia tarvisit ja mihin hintaan?

Ota yhteyttä:
      luttinen.sari@gmail.com tai 046-6310359

• Neitipostikortti

Tässä aika uusi, täysin suomalainen verkkopalvelu:
      www.suomikortit.fi

Vaatii kirjautumisen, ilmaiset e-kortit, painetut postikortit ja verkkokaupasta korttilajitelmat! Heille voi myös laittaa toiveita haluamista postikorteista palveluun sähköpostilla! Verkkokaupasta tilaamani Suomi-Finland kortit olivat todella kauniita.

• pospos

Huutonetistä löytyy paljon kortteja ja todella edullisesti. Itse huudan sieltä melkein kaikki lähettämäni korttini. Kannattaa käydä kurkkaamassa!!!

• Eve

Osoitteessa www.sipoart.com löytyy suomalaisen taiteilijan fantastisia postikortteja. Suosittelen!

• Mirkka56
    • posticrossing

itse olen tilannut postikortit suoraan kotia toimitettuna.
      www.korttitalo.fi
      on paljon valikoimaa ja edulliset kortit

• suojelusenkeli-aihe
    • Anonyymi

Systeemi.net on paras jos haluaa vanhempaa ja monipuolista. Myy uusia ja uudenveroisia kortteja käyttöön ja käytettyjä kortteja keräilyyn. Hankin kaikki lähettämäni kortit halvalla täältä: https://www.systeemi.net/stores.php

• Anonyymi

Posti uudisti vuonna 2022 heidän nettipostikortti-palvelunsa ja onnistuivat hukkaamaan kaikki 30+ meidän lähettämää joulukorttia (ne eivät koskaan saapuneet perille). Kirjoitankin tänne nyt varoituksen sanan jos olet miettimässä käyttää postin palvelua (se vanha järjestelmä toimi erittäin hyvin mutta tähän uuteen ei ole näemmä luottamista).

Posti ei myöskään pysty/halua lisää uudelleenlähetettyihin kortteihin leimaa että kortit saapuvat viikkoja myöhässä postin oman järjestelmävirheen takia. Aika noloa saada joulukortteja joltain tammikuun puolessa välissä. Emme käytä jatkossa heidän palveluaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe