Jos ei ole ihan helppoa suomalaisilla, niin eipä ole Puuhamaan pojillakaan: autoja kun kuskataan sinne rajan yli 35 kilon paloissa...
Lue juttu tästä:
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=590397
--
Auto kilon paloina rajan yli...
2
568
Vastaukset
ymmärtää.
Ei siitä ole kuin kolmekymmentä vuotta kun Suomeen tuotiin palasina mersuja autokuormittain Saksasta. Täällä ne taasen kasattiin kokonaisiksi ja myytiin hyvällä voitolla. Verottaja tosin mätkäisi silloisen liikevaihtoveron muistaakseni joku milli ja harrastaja poistui jenkkilään. Todellinen veron kierto kuitenkin kuivui lähes kasaan ja yrittäjä saattoi palata rahoineen takaisin "rakkaaseen veroparatiisiin".
No palasina tuontikin loppui. Montakohan vuotta toi Venäjän toiminta on jäljessä Suomen elämästä???- J.Stalin
Toin aikoinaan 80/90-lukujen vaihteessa amerikasta farmaripakun. Brunswic,GA, satamasa irroitin siitä takapenkin.
Venäläiset palaavat sentään hakemaan irroittamansa osat, minun takapenkkini on satamassa vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481