ERÄS,ketä on Amerikkalaista autoa palvonnut henkeen ja vereen,taisi tänään saada PUSKURI-ohjelmassa vastauksen moneen ajatukseen.Millä merkillä mahtoi olla PARAS ajettavuus, vaikka auto oli vanhin?? Minkä maalaista autoa mainittiin ajettavuudeltaan veltoksi?? Mikä oli velton auton merkki?? Uskaltaakohan se ERÄS ottaa kantaa?? No,tietysti uskaltaa,mutta hänen mielestä töllössä oli varmasti VÄÄRÄNLAINEN testi...Ai niin,minkä merkkinen oli kyseisen testin KALLEIN,ja TODELLINEN super-auto koeajajien mukaan?? Jos keajo olisi kestänyt vaikka yhden päivän,uskoisin,että molemmat kaiffarit olisi valinnut Saksalaisen...
TÖLLÖSTÄ TOTUUS
27
6967
Vastaukset
- olet!
Saipahan muuten Lahden Automesta hyvää ilmaista mainosta 928:lle joka on seissyt turhankin kauan siellä. Kun kysyin aikoinani jakoremmin vaihdosta myyjiltä siellä ne veti herneen nenään ja puolusteli että kilsojen puolesta on OK! Unohti vain mainita että vuodet on tulleet täyteen. Voi että minäkin kyselen tyhmiä hakiessa 928 :-( Onneksi sveduissa on tarjolla noita, ja kannattaa jopa hakea. Yksityisilläkin on usein kuitit hihnanvaihdosta tallessa.
- ALUMIINI 8.
No,sen verran,että en itse säästä kuitteja,jos jotain huollettavaa on ollut.Kuitteja kertyisi joka 10.000 kilsan jälkeen jo muutamia,öljyt,öljynsuodatin,ilmansuodatin,jne...
Harrastajaan on kumminkin luotettava, ja jos myisin autoni,niin voisin rehellisesti kertoa mitä kulkuneuvooni on tehty.Sitäpaitsi,ostaja olisi varmasti perehtynyt malliin,eikä ostaisi mallia hetken hurmiossa.Itse olisin kyllä valmis jatkossakin JOS olisin luopumassa ajokistani,ihan vain mielenkiinnosta kuulemaan miten uusi omistaja pärjää,ja antamaan neuvoja/vinkkejä uudelle omistajalle. - puhut
ALUMIINI 8. kirjoitti:
No,sen verran,että en itse säästä kuitteja,jos jotain huollettavaa on ollut.Kuitteja kertyisi joka 10.000 kilsan jälkeen jo muutamia,öljyt,öljynsuodatin,ilmansuodatin,jne...
Harrastajaan on kumminkin luotettava, ja jos myisin autoni,niin voisin rehellisesti kertoa mitä kulkuneuvooni on tehty.Sitäpaitsi,ostaja olisi varmasti perehtynyt malliin,eikä ostaisi mallia hetken hurmiossa.Itse olisin kyllä valmis jatkossakin JOS olisin luopumassa ajokistani,ihan vain mielenkiinnosta kuulemaan miten uusi omistaja pärjää,ja antamaan neuvoja/vinkkejä uudelle omistajalle.mutta yleensä kai 928 hihnan vaihto on 60.000 km tai 6 vuotta. Itse en ottaisi riskiä ylittää noita rajoja. Kun hiljattain kaveri toi 928:n siinä oli ainakin jakohihnasta selkeät tiedot joista kävi ilmi että kilsat ei ollut täynnä mutta hihnan vaihdosta oli yli 10v. Tätähän ei Automesta suostunut hyväksymään. Jos museoikäinen 928 maksaa tuotuna n. 6.000 € niin koneramppaan en pistäisi 6.000 € lisää. Myisin osina jos halukkaita löytyisi edes.
- vielä että
puhut kirjoitti:
mutta yleensä kai 928 hihnan vaihto on 60.000 km tai 6 vuotta. Itse en ottaisi riskiä ylittää noita rajoja. Kun hiljattain kaveri toi 928:n siinä oli ainakin jakohihnasta selkeät tiedot joista kävi ilmi että kilsat ei ollut täynnä mutta hihnan vaihdosta oli yli 10v. Tätähän ei Automesta suostunut hyväksymään. Jos museoikäinen 928 maksaa tuotuna n. 6.000 € niin koneramppaan en pistäisi 6.000 € lisää. Myisin osina jos halukkaita löytyisi edes.
olet harrastaja. Automestalle se on kauppatavara. Painii samassa sarjassa kuin mikä tahansa Trabi tai Ferrari. Rahat pois ja raha liikkuu. Tosin tolla asenteella on vaikeaa löytää ostajaa.
- eipä maksa paljoo
remmit maksaa satasen
- maksa
eipä maksa paljoo kirjoitti:
remmit maksaa satasen
niin. Jos itsellä on taito ja paikka vaihtaa. Ja kai vesipumppukin kannattaa vaihtaa samalla?
- kerrankin totuus TV:stä
Kun on omistanut ja ajanut molempia corvette -76 sekä -85 , niin osaa arvostaa nykyistä 928 ajajan autona ja voi keskittyä olennaiseen , eikä tarvitse hakea koko ajan maadoitusvikaa lasikuitu pulkasta , varsinkin C4 muistuttaa lähinnä puukiilaa, joka on lasikuidusta.
japsi "urheiluautoista" riitti yksi testiajo kemorassa , joten jarrujen palamisen ja kiehumisen jälkeen ko. pelit ovat saaneet olla rauhassa, niillä voi hakea ilta-sanoman kioskilta , ei muuta.- mauri.
ne puskurissa valitsi corveten,totesivat vielä että Corvetessa vaan on sitä munaa niin paljon. Myös moottorista totesivat että vetessä on voimaa kunnolla ja kone on kunnon kone.Porschessa haukkuivat kun ei ruutia löydy ja mittasivathan ne suoritusarvotkin,vette vei kirkkaasti varttimailin. Joo, jos tykkää hieman viritetystä golfista(porsche) niin sitten ostaa sellasen peruskauppakassin,meille urheiluautojen ystäville kelpaa vain täyskoneinen auto(v8),eivät minimoottorit.
- Pecos Bill
mauri. kirjoitti:
ne puskurissa valitsi corveten,totesivat vielä että Corvetessa vaan on sitä munaa niin paljon. Myös moottorista totesivat että vetessä on voimaa kunnolla ja kone on kunnon kone.Porschessa haukkuivat kun ei ruutia löydy ja mittasivathan ne suoritusarvotkin,vette vei kirkkaasti varttimailin. Joo, jos tykkää hieman viritetystä golfista(porsche) niin sitten ostaa sellasen peruskauppakassin,meille urheiluautojen ystäville kelpaa vain täyskoneinen auto(v8),eivät minimoottorit.
Mikähän kone siinä 928 mahtoi ollakkaan..? Ja taisipa siinä sitä tehoakin olla enemmän kuin vettessä. Vetestähän ne totesivat, että se on paras leikkikalu siitä porukasta.
Viekööt se Corvette vaikka kuinka monta varttimailia siinä ohjelmassa, mutta satuitko kuulemaan sen, kun mainitsivat Porschessa olevan kehityyneimmän alustan? Ja 928:n suunnitteluhan aloitettiin jo 70-luvun alussa. Eipä ollutkaan 85-vuoden vettessä läheskään yhtä hieno alusta. Tosin sehän suunniteltiinkin suoraan Pony Expressin vankkureiden alustalle. - oikein syvällä rintaäänellä
mauri. kirjoitti:
ne puskurissa valitsi corveten,totesivat vielä että Corvetessa vaan on sitä munaa niin paljon. Myös moottorista totesivat että vetessä on voimaa kunnolla ja kone on kunnon kone.Porschessa haukkuivat kun ei ruutia löydy ja mittasivathan ne suoritusarvotkin,vette vei kirkkaasti varttimailin. Joo, jos tykkää hieman viritetystä golfista(porsche) niin sitten ostaa sellasen peruskauppakassin,meille urheiluautojen ystäville kelpaa vain täyskoneinen auto(v8),eivät minimoottorit.
Kerroppa nyt ihan alkuunsa kuinka monen vuoden ajokokemus sinulla vetestä on ? Ehkä omistat sellaisen auton myyntiesitteen tai on neppisauto tai muuten olet lukenut niiden testejä.
Kun tiedät ne veten -85 hurjat tehot niin kerroppa nyt ne samantien ja vertaa 928 tehoon.
Corveten olen omistanut itse neljävuotta , joten käytännön kokemuksia , mutta todella autohan on amerikan legenda kaikesta oikuttelusta huolimatta.
Nykyinen 928S -81 on oikea V8 4.7L 300 hv.
Mutta näinhän se on ja aina tulee olemaan toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä. - ei noin
mauri. kirjoitti:
ne puskurissa valitsi corveten,totesivat vielä että Corvetessa vaan on sitä munaa niin paljon. Myös moottorista totesivat että vetessä on voimaa kunnolla ja kone on kunnon kone.Porschessa haukkuivat kun ei ruutia löydy ja mittasivathan ne suoritusarvotkin,vette vei kirkkaasti varttimailin. Joo, jos tykkää hieman viritetystä golfista(porsche) niin sitten ostaa sellasen peruskauppakassin,meille urheiluautojen ystäville kelpaa vain täyskoneinen auto(v8),eivät minimoottorit.
Valitsivat ensin ne muut vaihtoehdot ja lopuksi totesivat että Vette on leluin...
Sitäpaitsi saman vuotisen (-85) 928:n V8:ssa on 310 hepoa, eikä tuon vanhuksen (-81 ?) mainittu juurikaan jääneen edes kiihdytyksessä Vetelle. Kaikessa muussa jopa vanhempi perus-928 siis pesi Veten mennen tullen!
Ulkokuori pettää, jenkit ovat parhaimmillaankin valitettavasti huonolaatuisia ja vaarallisia.
PS. Vaikkei välttämättä tärkein seikka olekaan, niin Vette oli noista 2-paikkaisena epäkäytännöllisinkin. - mefesos-
Pecos Bill kirjoitti:
Mikähän kone siinä 928 mahtoi ollakkaan..? Ja taisipa siinä sitä tehoakin olla enemmän kuin vettessä. Vetestähän ne totesivat, että se on paras leikkikalu siitä porukasta.
Viekööt se Corvette vaikka kuinka monta varttimailia siinä ohjelmassa, mutta satuitko kuulemaan sen, kun mainitsivat Porschessa olevan kehityyneimmän alustan? Ja 928:n suunnitteluhan aloitettiin jo 70-luvun alussa. Eipä ollutkaan 85-vuoden vettessä läheskään yhtä hieno alusta. Tosin sehän suunniteltiinkin suoraan Pony Expressin vankkureiden alustalle.totesivat että Porsche on kaukana ajomukavuudesta,mm.Helsingin mukulakivikadulla ajaminen tuskaa liian kireän ohjauksen takia. Suorituskyvyssähän Vette tosiaan vei ylivoimaisesti vaikka paperilla(jälleen kerran,se jäi sinne paperille se teho:D)Porschessa oli jopa enemmän tehoa,vartillahan Corvette oli ylivoimainen. Ja haukkuivat lopuksi vielä Possun ulkonäköä,että ei siihen kukaan jaksa edes kiinnittää huomiota kaupan parkkipaikalla,Vette taas kerää kateellisten katseita vielä tuonkin ikäisenä.
- LOL!
mefesos- kirjoitti:
totesivat että Porsche on kaukana ajomukavuudesta,mm.Helsingin mukulakivikadulla ajaminen tuskaa liian kireän ohjauksen takia. Suorituskyvyssähän Vette tosiaan vei ylivoimaisesti vaikka paperilla(jälleen kerran,se jäi sinne paperille se teho:D)Porschessa oli jopa enemmän tehoa,vartillahan Corvette oli ylivoimainen. Ja haukkuivat lopuksi vielä Possun ulkonäköä,että ei siihen kukaan jaksa edes kiinnittää huomiota kaupan parkkipaikalla,Vette taas kerää kateellisten katseita vielä tuonkin ikäisenä.
Taas sä häiriintynyt keskenkasvuinen jaksat suoltaa noita tuon tason juttujas...
Ko. vertailussa EI ajettu varttimailia. Se kiihdytys oli jokin muu epämääräinen suoran pätkä, tod.näköisesti lyhyempi kuin varttimaili. EIKÄ vette ollut ylivoimainen, vaan todettiin sen voittaneen vain niukasti porssen.
EIKÄ possun ulkonäköä haukuttu.
Vanhallakin porssella viedään uudempaa vetteä helposti miten halutaan.
Laatu, mukavuus, ajo-ominaisuudet, käytännön suorituskyky (jokaisen suoran päässä on mutka...) jne. jne. - mm. niissä muovipulkkalelu jää hännille :DD - Pecos Bill
mefesos- kirjoitti:
totesivat että Porsche on kaukana ajomukavuudesta,mm.Helsingin mukulakivikadulla ajaminen tuskaa liian kireän ohjauksen takia. Suorituskyvyssähän Vette tosiaan vei ylivoimaisesti vaikka paperilla(jälleen kerran,se jäi sinne paperille se teho:D)Porschessa oli jopa enemmän tehoa,vartillahan Corvette oli ylivoimainen. Ja haukkuivat lopuksi vielä Possun ulkonäköä,että ei siihen kukaan jaksa edes kiinnittää huomiota kaupan parkkipaikalla,Vette taas kerää kateellisten katseita vielä tuonkin ikäisenä.
Tapastikoskos se on taas itse asiassa?
Onko sillä sitten jotain väliä, jos se vette voittaisikin sen 928:in varttimaililla tai kiihdytyksessä? Totesivatpahan vaan, että Porschen alusta on todella kehittynyt, mutta vettestä ei erityisen mairittelevia lausuntoja tullut. Kiihdytysautot ovat asia erikseen, mutta urheiluautoista puhuttaessa kiihtyvyys ei ole läheskään tärkein kriteeri.
Ja itse asiassahan Porsche 928 on GT, eikä mikään varsinainen täysiverinen urheiluauto, mutta kummasti sillä vanhalla 928:llakin pesee itseään urheiluautona pitävän vetten... - LAUSE
mauri. kirjoitti:
ne puskurissa valitsi corveten,totesivat vielä että Corvetessa vaan on sitä munaa niin paljon. Myös moottorista totesivat että vetessä on voimaa kunnolla ja kone on kunnon kone.Porschessa haukkuivat kun ei ruutia löydy ja mittasivathan ne suoritusarvotkin,vette vei kirkkaasti varttimailin. Joo, jos tykkää hieman viritetystä golfista(porsche) niin sitten ostaa sellasen peruskauppakassin,meille urheiluautojen ystäville kelpaa vain täyskoneinen auto(v8),eivät minimoottorit.
Kuulostaa tutulta?
"On se vaan niin LELU"
- kumpikampikasikone
itellä on vanhemmista autoista tallissa c3 vette -75 ja 928 -78.
niin kyllähän se kääntyy helposti ajomukavuuden, polttoaineen kulutuksen (heh, ketä oikeesti kiinnostaa) ja varmatoimisuuden kannalta porschen puolelle.
vette on alustaltaan kovempi, natisee ja hakee tiellä ja aina saa pelätä tuleeko uusia ääniä,
silti vette kerää enemmän mielenkiintoa parkkipaikalla, vaikka kone ei ole käynnissä.
saku on osannu tehä kasinsa käyntiääneltään sivistyneemmäksi (tylsäksi)
928 on aliarvostetumpi auto kun se oikeasti on
jompi kumpi kampi ....vaikee olis päättää kummasta luopuis jos olis pakko,oikeasti en osaa sanoa kumpi on parempi
mutta kivoja harrasteautoja molemmat, hieman ehkä erilaisille käyttäjille, vette c3 on tietenkin tunnetumpi saman ikäryhmän 928 johtuen ehkä elokuvista jossa monessa on ollut vette c3 ja 928 on ollut jossain bill cosbyn räpellyksessä
ja tietenkin tohon aikaan pidettiin vetteä usan parhaimpiin kuuluvana urh. autona, 928 oli vaan porschelle sivutuote verrattuna 911- luxury sports tourer
"928 oli vaan porschelle sivutuote verrattuna 911"...
Eipäs! Porsche teki 928:n tapauksessa parhaansa, sillä tehdas aikoi luopua 911:stä. 928 oli malliston lippulaiva eli huippumalli, 911 oli kakkosmalli ja sivutuote 928:n aikaan. 928:ssa näkyy Porschen sen ajan osaamisen paras taso. - Namibia2007
Hei haloo?????
Onko vette urheilu auto?????
Onha vette tyylikäs ja moottorissa kai tehoja, mutta mutta.....
Ne ajo ominaisuudet .... voi herran jumala sentään.
ei ei ei .... vanha 924 possu jättää veten mutkatiellä tehoerosta huolimatta.
Siinä teille urheiluautoa. HALOOOO????
- Euro-V8 paras !
Lainauksia kyseisestä Puskuri-ohjelmasta YLEn liikennesivuilta:
- Chevrolet on rauhattomin ja Porsche kehittynein alustaltaan.
- Corveten V8-mylly pauhaa melkoisesti - myös sisällä.
- Jo museoikäisessä 928:ssa voi edelleen nauttia ajamisesta ilman häiriötekijöitä. Hallintalaitteet ovat Porschessa erinomaisesti paikoillaan. Moottoritiellä samat ominaisuudet vahvistuvat. Ja sitä vauhtia – kyllä sitä on edelleen tarjolla!
- Lyhyessä ratatestissä Corvette on suoralla ripein paikaltaan poistuja, aivan kannoillaan 928.
- Chevyn jarruista loppuu ensimmäisenä suorituskyky, minkä totesimme toistuvissa tiukissa jarrutuksissa. Corveten ohjaus on nopea, mutta tuntumaltaan nykymittapuun mukaan vain keskikastia, jos sitäkään. Kyseessä on amerikkalaisten autojen keskuudessa tavallinen piirre.
- Porukan paras ohjaustuntuma on 928:ssa, ratinveivaus on Porschessa lähes juhlaa. Kaiken kruunaa 928:ssa erinomaisesti toimiva alusta vielä tänä päivänäkin edistyksellisine taka-akselistoineen.
- Vastapainoksi Corvette on jenkkityyliin huonosti viimeistelty. Se kolisee, kilisee ja natisee liitoksissaan – ei hyvä piirre tämän hintaluokan autossa, ei edes käytettynä.
- 928 on iästään huolimatta tässä joukossa tasapainoisin kokonaisuus. Vauhti on aluksi hieman tahmeata, mutta vauhtiin päästyään 928 tulee Corveten rinnalle. JA OHI. Moottori vetää puhtaasti kuin höyryveturi, vielä sittenkin kuin Suomen tieliikennenopeudet eivät enää salli kiihdyttämistä. 928 on vakaan turvallinen ajettava myös suurissa nopeuksissa!
- Ostoksena 928 on paras kokonaisuutena, ja kakkostilan jakavat Supra sekä Corvette.
Jälkeenjääneelle provotrolli Tapastikokselle tämä on tietenkin katkeraa kalkkia,eihän sillä ole itsellään autoa eikä kokemuksiakaan urheiluautoista :DD
Kertauksena: Porsche paras
ja tekniikaltaan vanhahtava Vette Supran luokkaa....- IHME
Jos TAPAKAKKA vielä kieltää edellisen viestin....Selvästä asiasta ei omasta mielestä paljoa kannatteaisi marista!
- tapastikos
-Porsche mitäänsanomaton muotoilultaan,ei erotu parkkipaikalta (Corvette taas kerää ihmisiä ympärilleen aina)
-Porsche huono valinta käyttöautoksi,paikatkin irtoavat hampaista kun yrität ajaa sillä kapungissa ja ohjauskin on liian kova
-Suorituskykyä ei vain löydy oikeassa elämässä vaikka paperilla taas hehkutetaan Porsche malliin(monta venttiiliä ja isot tehot tehtaan mukaan),sillä oikeassa suorituskykykiihdytystestissä Vette vei kokeessa Porschea kuin pässiä narussa,taas kerran.
-Moottori Porschessa mitäänsanomaton,Corveten 350:nen taas uhkuu voimaa. - Porsse meni OHI :)
tapastikos kirjoitti:
-Porsche mitäänsanomaton muotoilultaan,ei erotu parkkipaikalta (Corvette taas kerää ihmisiä ympärilleen aina)
-Porsche huono valinta käyttöautoksi,paikatkin irtoavat hampaista kun yrität ajaa sillä kapungissa ja ohjauskin on liian kova
-Suorituskykyä ei vain löydy oikeassa elämässä vaikka paperilla taas hehkutetaan Porsche malliin(monta venttiiliä ja isot tehot tehtaan mukaan),sillä oikeassa suorituskykykiihdytystestissä Vette vei kokeessa Porschea kuin pässiä narussa,taas kerran.
-Moottori Porschessa mitäänsanomaton,Corveten 350:nen taas uhkuu voimaa.http://www.yle.fi/genreportaalit/portaali.php?genre=liikenne&jutunid=7591
- Pecos Bill
tapastikos kirjoitti:
-Porsche mitäänsanomaton muotoilultaan,ei erotu parkkipaikalta (Corvette taas kerää ihmisiä ympärilleen aina)
-Porsche huono valinta käyttöautoksi,paikatkin irtoavat hampaista kun yrität ajaa sillä kapungissa ja ohjauskin on liian kova
-Suorituskykyä ei vain löydy oikeassa elämässä vaikka paperilla taas hehkutetaan Porsche malliin(monta venttiiliä ja isot tehot tehtaan mukaan),sillä oikeassa suorituskykykiihdytystestissä Vette vei kokeessa Porschea kuin pässiä narussa,taas kerran.
-Moottori Porschessa mitäänsanomaton,Corveten 350:nen taas uhkuu voimaa.Vaikuttaa siltä, että paitsi että et katsonut ohjelmaa kovin tarkaavaisesti saatikka objektiivisesti asennoituneena, niin et myöskään ole ikinä ajanut Porsche 928:a. Sen teknisistä hienouksista et myöskään näy tietävän yhtään mitään, saatikka siitä tosiasiasta, että Porsche 928 on GT, ja hakkaa silti amerikkalaisen "urheiluauton", vaikka 928 on suunniteltu jo 70-luvun alussa.
- Namibia 2007
tapastikos kirjoitti:
-Porsche mitäänsanomaton muotoilultaan,ei erotu parkkipaikalta (Corvette taas kerää ihmisiä ympärilleen aina)
-Porsche huono valinta käyttöautoksi,paikatkin irtoavat hampaista kun yrität ajaa sillä kapungissa ja ohjauskin on liian kova
-Suorituskykyä ei vain löydy oikeassa elämässä vaikka paperilla taas hehkutetaan Porsche malliin(monta venttiiliä ja isot tehot tehtaan mukaan),sillä oikeassa suorituskykykiihdytystestissä Vette vei kokeessa Porschea kuin pässiä narussa,taas kerran.
-Moottori Porschessa mitäänsanomaton,Corveten 350:nen taas uhkuu voimaa.Voi Jeesus sentään.
Ei ole kaverilla mitään hajua urheiluautoista, mutta ei se mitään. Täytyyhän sitä nyt olla noviisejakin jotta ammattilaiset eroittuvat..... - Namibia 2007
Porsse meni OHI :) kirjoitti:
http://www.yle.fi/genreportaalit/portaali.php?genre=liikenne&jutunid=7591
Ostoksena 928 on paras kokonaisuutena, ja kakkostilan jakavat Supra sekä Corvette.
- porsche 924 avo
olisko kellään lainat a hulto / käsikirjaa porsche 924 niin kopioisin itselleni remmin vaihtoväli olis hyvä tietää laittakaa viestiä sepis@jippii.fi
- pientä rajaa
älä vaan aloita uutta juttu vaan kaiva vielä vanhempia jostain historia syövereistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738