Tallelokerot...

Agadiriin...

En ole koskaan aiemmin tehnyt ns. rantalomaa. Nyt matkan varasin ja tallelokeroiden käyttäminen herätti kysymyksiä? Missä ne sijaitsevat? Maksavatko? Voinko jättää esim. passin sinne turvallisin mielin jos poistun pidemmäksi aikaa kaupungista...?

4

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaanaNiemi

Tallelokeroiden sijainti riippuu hotellista, kerro hotellisi niin selvitan mika on kaytanto ko hotellissa. Lahes kaikissa Agadirin hotelleissa lokerot ovat omassa huoneessa, tavallisesti vaatekaapissa. Osa lokeroista on ns. itse ohjelmoitavissa olevia eli syotat koneeseen oman numerosarjan (4-6 numeroa) ja osa toimii perinteisesti avaimella, avaimen tietenkin pidat koko ajan mukanasi. Huom, jos aiot olla pois hotellista useampia paivia, aiotko matkustaa toisiin kaupunkeihin ja asua hotelleissa? Silloin tavallisesti hotellisi vaatii Sinua nayttamaan passisi, passi mukaan matkustettaessa! Tallelokero on ihan jees, kivempi olo itsella kun arvotavara on lukkojen takana. Muista etta missaan maailmassa hotelli ei vastaa hotelliHUONEESEEN jatettyja tavaroita, sen sijaan tallelokeroon laitetut tavarat osittain korvataan. Korvauskaytanto riippuu hotellin tallelokerosopimuksesta, joskus esim. 3000 USD asti tms. Hyvaa matkaa Marokkoon!

• Agadiriin...

Hotellini on Shems. En kovin tasokasta hotellia etsinyt koska tarkoituksenani ei ole aikaa siellä paljonkaan viettää... Minulla on ystävä Casablancassa, jonka luona aion matkallani vierailla, viivyn muutaman päivän hänen kotonaan. Mitä mieltä olet siitä, että olen nainen ja matkustan Marokkoon yksin? Ystäväni on kyllä koko ajan siellä kanssani...

• JaanaNiemi
        Agadiriin... kirjoitti:

Hotellini on Shems. En kovin tasokasta hotellia etsinyt koska tarkoituksenani ei ole aikaa siellä paljonkaan viettää... Minulla on ystävä Casablancassa, jonka luona aion matkallani vierailla, viivyn muutaman päivän hänen kotonaan. Mitä mieltä olet siitä, että olen nainen ja matkustan Marokkoon yksin? Ystäväni on kyllä koko ajan siellä kanssani...

Mikas siina etta olet nainen ja matkustat yksin? Viela jos on ystava paikanpaalla niin aina kivempi kun on seuraa! Shems on ihan ok -hotelli, mitas sita maksamaan kaikenmaailman hienouksista jos viela on pois hotellista osan aikaa. Hyvaa matkaa ja nauti Marokosta!

• VIPER taas
        JaanaNiemi kirjoitti:

Mikas siina etta olet nainen ja matkustat yksin? Viela jos on ystava paikanpaalla niin aina kivempi kun on seuraa! Shems on ihan ok -hotelli, mitas sita maksamaan kaikenmaailman hienouksista jos viela on pois hotellista osan aikaa. Hyvaa matkaa ja nauti Marokosta!

tähän hotelliin ei ainakaan hyväksytä Marokkolaisia yövieraita länsimaalaisten kanssa piste. Paitsi jos illalla hiipii jossain vaiheessa esim. uima-altaalle ja siitä hissillä huoneeseen,niin kuka sitä huomaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe