Miten on mahdollista, että kaksi Twinmos -muistikampaa ei suostu pelittämään yhdessä? Kone sammuilee, ilmoittaa vakavasta virheestä jne. Erikseen toimivat loistavasti ja testauksestakaan ei mitään ilmennyt, että rikki olisivat.
Molemmat ovat 512MB, PC3200, CL 2.5. Ikäeroo tosin on muutama vuosi.
Twinmos -muistit tökkii
5
532
Vastaukset
- make
Ja single vaiko dual channel-tilassa?
- ei ummarra
dual channel -tilaan? En mä ole emon asetuksiin koskenutkaan, kun ei ole hajuakaan, mitä pitäis tehdä.
Osaatko neuvoa kädestä pitäen? - ei ummarra
ei ummarra kirjoitti:
dual channel -tilaan? En mä ole emon asetuksiin koskenutkaan, kun ei ole hajuakaan, mitä pitäis tehdä.
Osaatko neuvoa kädestä pitäen?Emo on Asrockin K7S8X.
- pjotr
ymmärrän.
tuolla emolla on tuki DDR 400MHz:n muistille vain yhdelle kammalle.
voisi toimia jos muutat BIOS asetuksissa
ADVANCE BIOS SET UP ja DRAM freguency (AUTO ) asentoon (166MHz) tai sitten ei.- ei ummarra
täytyy yrittää tuota konstia. Jotenkin arvelinkin, että emolevyni on niin vanhaa mallia, ettei siitä tuollaisia hienouksia löydy :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295