Hei!
Osaisiko joku kertoa, onko Varkaudessa jotain tiettyä baaria, jossa meikäläiset mieluiten aikaansa viettävät? Olemme lähdössä mökkeilemään sinne lähettyville, ja tarkoitus olisi nyt viikonloppuna johonkin baariin Varkaudessa mennä...
*VARKAUS*
12
1907
Vastaukset
- niistä
muutamasta baarista joita siellä on.
- Vimpulan himpula
Kertokaa mullekin minne baariin sitten päätätte mennä, kun mekin ajattelimme oman kullan kanssa käydä hieman tutustumassa Varkauden baari tarjontaan :) Itse olen käynyt siellä kertaalleen yhdessä baarissa, mutta paikan nimeä en enää muista...Hmm..Ja pakkohan siellä on meikäläisiäkin jossakin baarissa olla :)
- göoopipöo
Vimpulan himpula kirjoitti:
Kertokaa mullekin minne baariin sitten päätätte mennä, kun mekin ajattelimme oman kullan kanssa käydä hieman tutustumassa Varkauden baari tarjontaan :) Itse olen käynyt siellä kertaalleen yhdessä baarissa, mutta paikan nimeä en enää muista...Hmm..Ja pakkohan siellä on meikäläisiäkin jossakin baarissa olla :)
miten olis Next Step tai Rammari nyt perjantaina?
- lepakot
käy bailaamssa kuopiossa...
- eivät siis
juurikaan vietä ollenkaan baari-iltoja Varkaudessa???
Siellä ei siis ole mitään tiettyä baaria missä kävisi varkautelaisia lepakoita jos bilettäminen ei kiinnosta... - Kuopiossa
Ne käy bailaamas...
Menossa sinne huomenna... Kai siellä menoa on keskiviikkonakin.. ???
- entinen varkautelainen
varkaus on ruma ja haiseva kaupunki. Ahdasmielistäkin porukkaa siellä osaa olla.. Olkaa drinkkien kanssa sitten tarkkoina..
- tulla
LEPPÄVIRRALLE
- Biiuli
Leppävirta rules :)Täältä meitä löytyy...
- Anonyymi
ilkka
- Anonyymi
saapas
- Anonyymi
ilkka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249