oon ihan hurja syömään hedelmiä, joten mitkä hedelmät on parhaita vhh:lla vaikka niitä nyt ei paljoa saa syödä kai. kävin äsken finelin sivuilla kyllä, mutta en löydä sieltä kovinkaan montaa hedelmää mikä ei sisällä paljoa hiilareita. eli onko sellaista hedelmää olemassakaan vai yritänkö vain rajoittaa hedelmien syömistä..?
hedelmistä
4
2174
Vastaukset
- Kiril
missä on vähiten hiilihydraatteja. Avokado, meloni, sitruuna greippi, ananas.
http://www.fineli.fi/topfoods.php?compid=2034&fuclass=frufresh&specdiet=none&items=10&from=bottom&portion=100g&lang=fi- menhir
Oon syöny paljon viinirypäleitä, mut ton sivustonhan mukaan niissä on melkein yhtä paljon hiilareita kuin banaanissa. Et pitäskö viinirypäleet jättää pois? Jostain kyl luin et niitä kannattais välttää...
- IO
menhir kirjoitti:
Oon syöny paljon viinirypäleitä, mut ton sivustonhan mukaan niissä on melkein yhtä paljon hiilareita kuin banaanissa. Et pitäskö viinirypäleet jättää pois? Jostain kyl luin et niitä kannattais välttää...
Kyllä viinirypäleet kannattaa jättää sivuun tässä dieetissä!
- Pätee..
menhir kirjoitti:
Määrät ratkaisee, muutama rypäle rahkan tai jugurtin raikasteeksi sopii hyvin. Terttukaupalla ei kannata vetää. Tosin osa aikaisella VHHlla voi parina päivänä viikossa syödä runsaastikkin rypäleitä ym. hiilareita ja VHHn myönteiset vaikutukset eivät siitä heikkene! http://keskustelu.suomi24.fi/node/8218804
linkissä lisää aiheesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096