The power of one -biisin merkitys on jääny hieman arvoitukseksi mulle? Ymmärrän sanat lähes kokonaan, mutta ne eivät aukea merkitykseltään ihan suoraan. Tietääkö kukaan mitä Tony halusi tällä biisillä sanoa?
The power of one?
3
813
Vastaukset
- winterhearts.guild
...se on saanut nimensä samannimisen kirjan mukaan.En itse ole kyseistä kirjaa lukenut,mutta se kai kertoo joistain orjista tai jtn...On kai aika hyväksi kehuttu se kirja. :)
- narani
Jees, tarina on Bryce Courtenay:n samannimisestä kirjasta, suomennettuna Yksi kaikkien puolesta. En ole itse kirjaa lukenut (vielä:)), mutta olen käsittänyt että se kertoo nuoresta pojasta, rasismista, ja kai sillä oli jotain tekemistä orjuudenkin kanssa.
Mars kirjastoon, siis.:) ...omasta lähikirjastostani tuota opusta ei valitettavasti löydy, mutta sinä saatat olla onnekkaampi.- narani
...siis oikea suomennos on Yksi kaikkia vastaan.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887