Katsoiko joku viimme sunnuntaina(20.8)Lentäväpuutarhuri-ohjelmasta kohdan missä keittivät desinfiointiainetta yrteistä. Olisin todella kiitollinen jos saisin reseptin =)
Lentävä Puutarhuri
5
588
Vastaukset
- Hyvä idea
Katsoitko löytyisikö YLEn sivuilta tai Lentävän Puutarhurin omilta nettisivuilta (osoite ehkä YLEn sivuston kautta).
- maiskuli
kyllä, etsin jokaikisestä paikasta...taidan laittaa sinne Chris Beardshaw:in sivuille suoraan sähköpostia tuo resepti kiinnostaa todella nii-iin paljon ;)
- äiti 82
maiskuli kirjoitti:
kyllä, etsin jokaikisestä paikasta...taidan laittaa sinne Chris Beardshaw:in sivuille suoraan sähköpostia tuo resepti kiinnostaa todella nii-iin paljon ;)
Eli löysikö joku tuon ihjelman nettisivut jostain? itse en löytänyt ylen sivujen kautta...on tosi ihana ohjelma ja paljon täynnä vinkkejä! itse ihastui vuoristopuutarhaideaan, joka oli nyt viime jaksossa!
Kiitos jos joku osaa neuvoa sen osoitteen!
- ........
Hei,
se oli seos eri yrttejä, en minäkään muista mitä kaikkia. Mutta sen muistan, että lehtopähkämö mainittiin voimakkaaksi antiseptiksi. Lehtopähkämöä kasvaa Suomessakin paikoitellen. - vähän myöhässä...
Desinfiointiaine(keite)
Timjami,rohtoraunioyrtti ja meirami.
Keitä 10 min. Siivilöi suihkepulloon.
Olin kirjoittanut tuon ylös jo silloi kun lentävä puutarhuri tuli ensimmäistä kertaa,
mutta tänne eksyin vasta nyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897