Popin megatähti Christina Aguilera,25,on paljastanut poistattaneensa intiimilävistyksen sukuelimistään vastikään. Viiime joulun alla avioitunut tähti on löytänyt niin sisäisen kuin ulkoisenkin onnen Jordan Brantmanin myötä.
Aiemminhan Aguilera tunnettiin ahkerana bilettäjänä,diivana ja tappelupukarina joka muistutti Madonnaa suorasukaisuudellaan. Nyt todellisen onnen löydettyään laulaja on heittänyt rajun imagonsa nurkkaan ja sen mukana napapaidat,pakarat paljaiksi jättävät lannehousut ja ylimääräiset pakkelikerrokset -ja lävistykset.
intiimilävisty lensi mäkeen
iltasanomat
2
316
Vastaukset
- Erizo
Christina poisti suurimman osan lävistyksistään jo pari vuotta sitten.
Nännilävistys ei kuitenkaan lähtenyt, koska se on hänelle niin henkilökohtainen.- iltasanomissakin(vai -lehde...
Christina Aguileran nännilävistyksen repeämisestä vissiin uutisoitiin iltalehdessä/sanomissakin jokunen kk sitten kun tähti joutui käymään sairaalassa verta vuotaneen nännin takia. Täälläkin siitä taittiin puhua...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164