23.8-06 Ja

Keskiviikko ilman alkoholia, eläminen raittiina on mielekästä.

18

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papio1

Jep, raitis keskiviikko. Ensin vähän unta nuppiin ja aamulla ostamaan uusi printteri. Entisestä suuttimet aivan tukossa. Ikääkin jo 3-4 vuotta.

• juoppo-pete

onko jo keskiviikko???
      olen dokannut koko kesän!
      se vasta mielekästä on ollutkin....

• Cettuz!

on, ja raittiina,

• ambivalenttineN

Hyvää huomenta! Tänne sitä taas heti aamusta piti tulla "roikkuun" samalla kuin juon aamukahviani. Töihin pitäs kohta raahautua. Raittiina aion tänään olla, muuta en uskalla tästä päivästä luvata.

• tytö66

Voi että ihana aamu! Aurinko paistaa ja hyvin nukuttu yö takana.Eka yö etten heräilly ja hikoillu. Nyt kahville ,suihkuun ja töihin! Iloista -ja raitista keskiviikkoa kaikille.

• paranoidi

Raittiina tänään.

• Ryyppymies

raittiina ollaan. Onneks ei toi aurinkokaan aina paista - parempi olla töissä viileämmällä säällä.

• kirjoihin!

Moron moron kaikki kansa, niin raittiit kuin epäraittiitkin.

On se niin mahtavaa, kun saa tänne kirjoittaa vaikkapa vain huomenensa ja minä olen kaikkien luettavissa! Sama se mitä puhun kunhan näyn, puu ja heinäkin on puhetta. Ja pääasia, ettei tule riitaa, että sopu säilyy, että on kuin pallo josta särmät puuttuvat?

• Katizi

Töihin päin pitäis heppa ohjata kohta. Ei kyl yhtään nappais. Kohta on onneksi neljän päivän vapaa. En vielä ainakaan pelkää silloin retkahtavani, mut eihän sitä koskaan tiedä. Paljon on tekemistä kyllä siirrettynä vapaille, että ei ainakaan tekemisen puutteeseen tartte ruveta dokaamaan. Niinhän se vaan on, että syitä juoda löytyy aina jos himo iskee, mutta tuun sitten kertomaan vaikka teille niitä, niin voitte kumota niitä yks kerrallaan:)
      Posotiivista: pelkällä alkoholin poisjättämisellä on pudonnut 2 kg kesällä kertyneistä! Siinä hyvä syy jättää juomatta jatkossakin!

• Katizi

Pitäs aina oikolukee omat kirjoitukset...

• Ryyppymies

Tsemppiä vaan siulle. Päivä kerrallaan

• sal0me

Juu, kyllä se on ihmeellistä, miten aika on kulunut ja miten mielekästä elämää sitä on saanut viettää kun ei oo kuningas alkoholi päässy sanelemaan elämäni kulkua.
      Tosin tällä päällä sitä ei olisi enää oltu elossakaan...
      Kiitos Korkeimmalle

• Suotuulia

myös minulle.

• hermiitti

Olen kohta kaksi viikkoa ollut ilman alkoholia. Vähän kyllä tekisi mieli ottaa viinaa, kun sitä tuolla kaapissa on.

• Raitis ja aurinkoinen päivä, jäätelö linjalla meinasin olla loppupäivän.

Hyvää illan jatkoa kaikille.

• ambivalenttineN

Raittiina olen tänäänkin ollut. Ja viemärirottia ruokkinut. On tää sairasta touhua, mutta onneksi olen raittiina pysynyt. Ei se ruuan oksentelu ja ahmiminen siis eiliseen loppunut. Mutta bulimikkoa musta ei tule, ei varmasti!!! Lopetan tän ahmimisen nyt tänään ja saatte nähdä että en tuu enää koskaan ahmiin ja oksentaan! Tai en ainakaan huomenna sitä tee, päivä kerrallaanhan tässä mennään. Toivon kuitenkin, ettei mun enää koskaan tartte ruokkii viemärirottia. En halua niitä ruokkia, enkä pilata omaa elämääni.

• Suotuulia
        ambivalenttineN kirjoitti:

Raittiina olen tänäänkin ollut. Ja viemärirottia ruokkinut. On tää sairasta touhua, mutta onneksi olen raittiina pysynyt. Ei se ruuan oksentelu ja ahmiminen siis eiliseen loppunut. Mutta bulimikkoa musta ei tule, ei varmasti!!! Lopetan tän ahmimisen nyt tänään ja saatte nähdä että en tuu enää koskaan ahmiin ja oksentaan! Tai en ainakaan huomenna sitä tee, päivä kerrallaanhan tässä mennään. Toivon kuitenkin, ettei mun enää koskaan tartte ruokkii viemärirottia. En halua niitä ruokkia, enkä pilata omaa elämääni.

Minulla on myös taipumusta hellitellä itseäni ruualla. Mutta onneksi angiinaantaipuvainen kurkkuni ei kestä ainakaan sormia kurkkuun. Se on kai pitänyt minut pois moisesta. Kuulehan nyt, kun syöt, syö siunaten,
        älä vihaten, Ruoka on ihana ystävä, rakastettu, joka takaa hyvän olon ja jaksamista.

• ambivalenttineN
        Suotuulia kirjoitti:

Minulla on myös taipumusta hellitellä itseäni ruualla. Mutta onneksi angiinaantaipuvainen kurkkuni ei kestä ainakaan sormia kurkkuun. Se on kai pitänyt minut pois moisesta. Kuulehan nyt, kun syöt, syö siunaten,
        älä vihaten, Ruoka on ihana ystävä, rakastettu, joka takaa hyvän olon ja jaksamista.

Eihän tää mistään muusta oo kiinni ku asenteesta. Eli pitää päättää, että elääkö syödäkseen vai syökö elääkseen. Mä valitsen jälkimmäisen vaihoehdon tästä hetkestä eteenpäin. Toivoisin, että näkisin hyvinkin pian peilistä hoikan, tasapainoisen ja kauniin nuoren naisen. Nyt peilistä näkyy vaan päivä päivältä lihavampi ja rikkinäisempi tyttö, joka ei tiedä tasapainoisesta elämästä yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5500
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2417
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1685
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1657
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1436
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      10
      1207
    8. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1195
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      327
      1195
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    Aihe