viinimäkikotilo

......................

miksi niitä on niin vaikea saada?????

6

588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-ja-gekkofani

Eivät vaan ole siitä yleisimmästä lemmikkikotilopäästä..Lullutappas itsesi ruotsinmaalle tai ravintolaan ja kerää/osta tai ehkä saat ilmaiseksikin viiniksiä ;)

• Just Joo..!!

lollota??? mitäs seki meinaa?

kuka menee ravintolaa kysymää etanoista "hei onks teillä yhtää ylimääräsii viiniksiä" -.-

ja tuskin lapsi pääsee yksin ruotsiin.. ja jos se sano et niitä on vaikee saaha ni käsket sen ettiä?!

• fffe
        Just Joo..!! kirjoitti:

kuka menee ravintolaa kysymää etanoista "hei onks teillä yhtää ylimääräsii viiniksiä" -.-

ja tuskin lapsi pääsee yksin ruotsiin.. ja jos se sano et niitä on vaikee saaha ni käsket sen ettiä?!

Mutta en ymmärrä "Just joo" Mitä tarkoitat tuolla hyonosti kirjoitetulla sössötyksellä. Minusta on loistava idea kysyä ravintolasta. Säästyy hyvien kotiloiden henki. Ja tietysti kotilo-ja-gekkofani tarkoitti ettö jos tämä ketjun aloittaja sattuu menemään ruotsiin voisi katsella löytyisikö kotiloita. Joten ihan turhaa tavaraa tuo viestisi.

• kotilo-ja-gekkofani
        fffe kirjoitti:

Mutta en ymmärrä "Just joo" Mitä tarkoitat tuolla hyonosti kirjoitetulla sössötyksellä. Minusta on loistava idea kysyä ravintolasta. Säästyy hyvien kotiloiden henki. Ja tietysti kotilo-ja-gekkofani tarkoitti ettö jos tämä ketjun aloittaja sattuu menemään ruotsiin voisi katsella löytyisikö kotiloita. Joten ihan turhaa tavaraa tuo viestisi.

Joku sentään osaa tulkita mun viestejä :)
        Juuri noin tarkoitin :)

• ......................
        Just Joo..!! kirjoitti:

anteeksi nyt vain mutta en ole lapsi.varmasti teitä reilusti vanhempi kotilofoni. olen nimittäin 19.

• olikin

tuolla myydään osastolla ilmoitus viinimäkikotiloista.Ei näkynyt vastauksia joten laitoin 30 kpl helsingin luontoon.Toin ruotsista 55 kpl joten itsellä on vielä 25 kpl 85 litran muovilaatikossa.Tarkoitus on kokeilla elävätkö talven yli.Yhtä olen jo syötellyt pari kuukautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe