Niin, kertokaapas tulevalle opiskelijalle mistä löytää hyvältä asuinalueelta kämppä porista? kuuleman mukaan pormestarin alue huonoa?
mistä kämppä
19
2273
Vastaukset
- vaan huonoa
aluetta on karjaranta, paratiisinmäki, länsi-pori sekä meri-pori. paras lienee impola jossa on palveluita sekä ravirata.
- voisylvi!
Jo on keksitty nimi,,, Impola! Millasii on äijät jotka siel asuu?
- jolkhi
jos haluat asua rauhallisesti niin kannattaa harkita vähäraumaa ja 6. osaa, molemmat kuitenkin lähellä keskustaa mutta silti omassa rauhassa. pormestarinluoto ja sampola on sellasia paikkoja että ei kannata mennä, niinkuin on myös impola. myös meri-pori on hyvää aluetta jos ei halua asua lähellä keskustaa, siellä on myös heti halvempia asuntoja.
- Sampolalainen vastaa
Kerro hyvä jolkhi, tai joku muu, mitä pahaa näet Sampolassa asumisessa?
Oletko itse joskus asunut ja jos niin millä vuosikymmenellä?
Montako murha- tai pahoinpitelyuutista olet kuullut tai lukenut tältä kesältä Sampolasta?
Tämä kesä on ollut ENNÄTYS-rauhallinen tällä seudulla.
Jokaisessa taloyhtiössä on hallitus, jonka tulee ajaa häiriköt pois varoituksin/häädöin.
Mikä on sellainen alue, jossa ei yhtään mitään tapahtuisi? Ehdotan Kullaan Palusta, mukavaa metsäkorpea, sopisi sinulle??
Impolaa en tietenkään kehu, asuu paljon mustalaisia ja ent. linnakundeja nykyään.
Sampolasta palvelut toki kaukana, mutta kuitenkin mukavan kotiinpyöräilymatkan päässä.
Prismaankin noin 2 km, sijaitsee Ulvilan rajalla. - sanat..
Sampolalainen vastaa kirjoitti:
Kerro hyvä jolkhi, tai joku muu, mitä pahaa näet Sampolassa asumisessa?
Oletko itse joskus asunut ja jos niin millä vuosikymmenellä?
Montako murha- tai pahoinpitelyuutista olet kuullut tai lukenut tältä kesältä Sampolasta?
Tämä kesä on ollut ENNÄTYS-rauhallinen tällä seudulla.
Jokaisessa taloyhtiössä on hallitus, jonka tulee ajaa häiriköt pois varoituksin/häädöin.
Mikä on sellainen alue, jossa ei yhtään mitään tapahtuisi? Ehdotan Kullaan Palusta, mukavaa metsäkorpea, sopisi sinulle??
Impolaa en tietenkään kehu, asuu paljon mustalaisia ja ent. linnakundeja nykyään.
Sampolasta palvelut toki kaukana, mutta kuitenkin mukavan kotiinpyöräilymatkan päässä.
Prismaankin noin 2 km, sijaitsee Ulvilan rajalla.Itse myös aloin miettimään, millä vuosituhannella kyseinen ihminen on asunut Pormestarinluodossa... Kyllä ne hullut on levittäytynyt tasaisesti ympäri Poria, ei pelkästään Porkkaan, Sampolaan tai Impolaan!
- entinen linnakundi
sanat.. kirjoitti:
Itse myös aloin miettimään, millä vuosituhannella kyseinen ihminen on asunut Pormestarinluodossa... Kyllä ne hullut on levittäytynyt tasaisesti ympäri Poria, ei pelkästään Porkkaan, Sampolaan tai Impolaan!
entisiä linnakundeja mahtaakaan asua? Kuukkarissa jne, ei Impolassa. Ja mustalaisia asuu kaikkialla, son notta niin asian laita. pahimpia naapureita on kusipäiset kapitalistit.
- turpavärkkisi
entinen linnakundi kirjoitti:
entisiä linnakundeja mahtaakaan asua? Kuukkarissa jne, ei Impolassa. Ja mustalaisia asuu kaikkialla, son notta niin asian laita. pahimpia naapureita on kusipäiset kapitalistit.
kiinni, köyhien, tyhmien ja kateellisten kommareiden kakara olet. Aivan selvästi. Ja näitä Porissa riittää. Etenkin Porkassa ja Sampolassa,yms köyhien asuinalueilla.
- mikä hätä
on sampolassa ?? minusta ei mikään jos ei ite sitä tee;)
- jolkhi
sanat.. kirjoitti:
Itse myös aloin miettimään, millä vuosituhannella kyseinen ihminen on asunut Pormestarinluodossa... Kyllä ne hullut on levittäytynyt tasaisesti ympäri Poria, ei pelkästään Porkkaan, Sampolaan tai Impolaan!
Yuliko osuttua arkaan paikkaan kun piti niin paljon alkaa puolustelemaan..
Suora totuus on (anteeksi nyt vaan kaikki porkassa ja sampolassa asuvat) mutta kysytään keneltä vaan niin nämä asuinalueet ovat pahamaineissimmat. Lukekaa vaikka satakunnan kansaa ja katsokaa missä eniten tapahtuu ja paukkuu, juuri sampolassa ja porkassa..
Tiedän kaverin jolle jopa sanottiin että älä jätä autoasi porkassa parkkipaikalle koska auro rikotaan, onko sellainen hyvä paikka asua?! ei minusta.
Voi olla että olen väärässä asuinpaikan hyvyydestä, mutta kyllä minä haluan että saan rauhassa asua eikä tarvitse koko ajan pelätä että jotain rikotaan tai varastetaan. jolkhi kirjoitti:
Yuliko osuttua arkaan paikkaan kun piti niin paljon alkaa puolustelemaan..
Suora totuus on (anteeksi nyt vaan kaikki porkassa ja sampolassa asuvat) mutta kysytään keneltä vaan niin nämä asuinalueet ovat pahamaineissimmat. Lukekaa vaikka satakunnan kansaa ja katsokaa missä eniten tapahtuu ja paukkuu, juuri sampolassa ja porkassa..
Tiedän kaverin jolle jopa sanottiin että älä jätä autoasi porkassa parkkipaikalle koska auro rikotaan, onko sellainen hyvä paikka asua?! ei minusta.
Voi olla että olen väärässä asuinpaikan hyvyydestä, mutta kyllä minä haluan että saan rauhassa asua eikä tarvitse koko ajan pelätä että jotain rikotaan tai varastetaan.kummasakaan asunut niin älä moiti, et tiedä koko totuutta minä olen ,ja tiedän että on hyvät paikat asuu .ja jopa on varakastakin porukkaa porkassa ,,miksi siel muuten olis messualue esim,,
- Asukas
Ei se porkka sen huonompi paikka ole asua kuin mikään muukaan!! Olen lapsuudesta asti asunut siellä ja ihan hyvin viihtynyt =) Kyllähän niitä ongelmia löytyy jos niitä itse hakee.. Ainoa mikä harmittaa on että otto-automaatit on viety pois, mutta niitäkin löytyy kuitenkin ihan likeltä. Eli mieti ihan rauhassa muuttoa Pormestarinluotoon, ja jollet viihdy niin pääseehän sieltä aina pois : )
- 111
ympäri kaupunkia,on hyviä ja huonoja. Tuttavat asuneet 15 v porkassa omassa asunnossa ja appiukko 25v sampolassa omassa asunnossa eli ei ne ole mitään köyhien asuinpaikkoja. Ite asunu monta kertaa sampolassa eikä ole mitään moittimista,ainostaan palvelujen puute. Molemissa kauniita ja siistejä puistoja. Hörhöjä löytyy joka kaupungin osasta.
- julkinen kulkuväline
Ota Reposaarelta jos saat !
Varmasti parhaat maisemat mitä koko Porissa !- ***
impola on aivan mukava paikka asua, paljon lapsperheitä ja mukavan matkan päässä palveluista! jos rauhatonta oli vuosia sitten, nykyään ei mee öisin ku rusakoita takapihalla :) edullliset vuokrat, kivat ihmiset! tummia asuu yhdessä talossa, eikä heistä ole haittaa ollut kenellekkään!!
- lp.
*** kirjoitti:
impola on aivan mukava paikka asua, paljon lapsperheitä ja mukavan matkan päässä palveluista! jos rauhatonta oli vuosia sitten, nykyään ei mee öisin ku rusakoita takapihalla :) edullliset vuokrat, kivat ihmiset! tummia asuu yhdessä talossa, eikä heistä ole haittaa ollut kenellekkään!!
vähärauma ja yleensäkin koko länsi-porin alue on rauhallisinta. itse viihtynyt koko ikäni enkä pois muuta.
- mis.
Riippuu vähän missä opiskelet et mistä kannattaa hakea asuntoa ja varsinkin jos joudut käyttämään julkisia kulkuneuvoja....
Ei se porkka niin kamala paikka oo ettei siellä asua vois. Ainakin jos opiskelis yliopistokeskuksessa niin olis aika lähelläkin, mut muitakin vaihtoehtoja varmaan löytyy... - korppi
siellä asuu ihan outoja tyyppejä. Se kaukana keskustasta ja eikä siellä ole mitään!
- opettele kirjottamaan
voi pieni! opettele ensin kirjottamaan tai sitten valista mua kiitos.. missä on läni-pori?
- rauhallinen
paikka asua. Maine on jäänyt joskus kun tätä on rakennettu. Oon itse asunut nyt tammikuusta. Viihdyn todella hyvin ja nyt kun toi valtsu aukesi niin ei tarvi edes käydä pitemmällä kaupassa. Kyllä se niin on että joka paikassa aina löytyy hörhöjä mutta täällä ei ole vielä yhtäkään vastaan tullut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899