kenelläkään tietoa kyseisestä hotellista.pitäisi olla vaatimaton kolmen tähden hotelli paddingtonissa,mutta eräiden arvostelujen mukaan oli arvosteltu todella huonoksi,joten kyselisin siellä olleilta mitä mieltä olivat?
ascot hyde park hotel?
2
413
Vastaukset
- -SSS-
Asuin itse sielä yön tai kaksi joku vuosi sitten. Lähtiessä huomasin että laskussa oli puhelimen käytöstä laskutettu toistakymmentä puntaa. Yllättävän vähän täytyi riidellä että se siitä lähti pois. Luultavasti yövahti soitellut ja jotenkin laittanut huoneen piikkiin. Ehkä tajusivat kun sanoin että mulla on toimiva kännykkä jonka laskun maksaa työnantaja, miksi helvetissä soittaisin hotellin puhelimesta.. Eli tarkkana kannattaa olla maksaessa laskua.
- ovat kaikki
Muutaman kerran Lontoossa käytyäni ja useassa hotellissa asuttuani, voisin kokemuksesta sanoa, että hieman nuhjuisia ne ovat kaikki. Loistohotellit ovat sitten eri asia, niistä en nyt puhu, vaan noista kolmen tähden murjuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207