vaikkkei ois tosiaankaan syytä.
Se kiljuva akka pilaa just suomen musamaailman tasan.
Elisa - Lahti
ai tänne joku
4
1035
Vastaukset
- sen tisseistä
kun se heiluu lavalla.. käännän äänen pois.
Kivan kimmoisat vielä kun on alle 60 -vuotias.
Me keski-ikäiset miehet emme kuuntele musiikkia vaaan katsomme tissejä.
Ihan sama mitä se tyttöraasdu vinkuu kuolemanpelossaan...- tappity
Ei kellään voi olla näin köyhä elämä kun näillä Maijanhaukkujilla täällä. :D
- tai älä
tappity kirjoitti:
Ei kellään voi olla näin köyhä elämä kun näillä Maijanhaukkujilla täällä. :D
mutta täällä tuntuu olevan kaikilla ihan yhtä köyhä elämä. Näillä sivuilla ei tehdä mitään muuta ku puhutaan skeidaa ja haukutaan lyttyyn kaikki artistit. Mun puolesta koko keskusteluosion vois hävittää.
- >Maria<
tai älä kirjoitti:
mutta täällä tuntuu olevan kaikilla ihan yhtä köyhä elämä. Näillä sivuilla ei tehdä mitään muuta ku puhutaan skeidaa ja haukutaan lyttyyn kaikki artistit. Mun puolesta koko keskusteluosion vois hävittää.
Joo, sen huomaa kyl. Oon pari kertaa lueskellu näit viestei ja ne on niin täyttä paskaa, ku ikinä voi olla. Ainaki suurin osa. Hankkikaa hei elämä ketkä täällä haukutte kaikkia. Joo, ja mitä hiton väliä on, jos te ette tykkää Maijasta? Täytyyks sitä varten perustaa uus osio taas, et haukutaan Maijaa? Voi ***** toi on lapsellista. Lopettakaa nyt ihmiset, ja hankkikaa aivot. Mitä te tosta hyödytte? (Vinkki. Euroihmeestä saa eurolla kahdet aivot, osta myös kaverille, jos hän on samanlainen ku sinä itse.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164