ONKO SULLA OIKEESTI JUANEKSEN SÄHKÖPOSTIOSOITE, VAI OLIKO SEISKAN OMA JUTTU?
HEIDILLE KYSYMYS
7
1406
Vastaukset
- Heidi___
No eihän mulla oikeesti oo sen sähköposti osoite.. Mä sanoin niin vaa ja kaiken muunki jotta saisin raha lehdiltä.. Oikeesti Juanes vaa pani mua nopeesti yökerhon vessassa jonka jälkeen oli ihan ku ei enää muistais mua.. Mua suretti joten ajattelin kosta ja samalla tienaata ja sanoin lehdille että hän ihastui muhuun.. En mä edes pidä hänestä, mua vaan panetti niin paljon niin sen takia pyysin sitä vessaan... eikä se sen jälkeen puhunnu mulle, harmi.. mutta siitäs sai..
- EN USKO
SUN JUTTUJA, EIPÄ OLLU HYVÄ JUTTU. MITES SÄ NOIN VIITTIT KIRJOTELLA KUN KAIKKI SEN TIETÄÄ ETTÄ PELLEILET :)
- gooanh
EN USKO kirjoitti:
SUN JUTTUJA, EIPÄ OLLU HYVÄ JUTTU. MITES SÄ NOIN VIITTIT KIRJOTELLA KUN KAIKKI SEN TIETÄÄ ETTÄ PELLEILET :)
mikset kysy ite heidiltä henk. koht jos on kysyttävää! sen kotisivut löytyy kohasta kotimaiset julkkikset, muut julkkikset.
- täältä
gooanh kirjoitti:
mikset kysy ite heidiltä henk. koht jos on kysyttävää! sen kotisivut löytyy kohasta kotimaiset julkkikset, muut julkkikset.
- juuri niin
gooanh kirjoitti:
se tietysti pitää tehä, thanks.
- nii.lolllll
EN USKO kirjoitti:
maailmassa on katsos ihmisiä jotka kilttejä ei ees ole!!
- *hehheh*
nii.lolllll kirjoitti:
maailmassa on katsos ihmisiä jotka kilttejä ei ees ole!!
Eikä se Heidikään ollu yhtään kiltti! *nih*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358