Koivuniemi ja Kari Tapio tänään...

Paula Koivuniemi ja Kari Tapio on tänään Uutisvuodossa julkkisvieraina, jos jotakuta kiinnostaa se.

12

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari fani

mutta olen katsomassa Karia livenä mut jos siellä on tv niin varmasi tulee katsottua!
      Kari ja Paula ovat molemmat upeita artisteja
      saas nähdä laulavatko yhdessä.
      Eikös uutisvuoto tule uusintanakin???

• Tulee Uutisvuoto uusintana kyllä, mutta en yhtään muista ,että mikä päivä.
        Tuskin Kari ja Paula siinä ohjelmassa laulaa.

• tulee

Maanantaisin klo.18.35 mut ens maanantaina ei näkyis tulevan,tuleekohan tää kyseinen jakso sit seuraavana vaiko ei,tiedä häntä.

• ###

En katso muutenkaan ko. ohjelmaa.

• Naagel

sen verran, että kärsimystä oli taas katsoa Kari Tapiota, ei sovi sellaisten joukkoon jossa vapautuneita ihmisiä. Mutta täytyy sanoa että meni esiintyminen paremmin kuin ennen? Hän on siis aivan pökkelö klppinen. Paremmin sopis jätkien joukkoon humalassa örveltämään. puuttuu täysin luonnollisuus, vrt. Paula Koivuniemeen ????

• Minun mielestä taas Kari Tapio oli hyvin edukseen. Oli lupsakan,rennon ja huumorintajuisen oloinen.
        Paula Koivuniemi taas ei pystynyt edes kunnolla nauramaan, kun oli naama niin jäykkä vielä botox-pistosten jäljiltä. Eikä se mitään hyviä juttuja edes puhunut. Muikisteli siinä vaan.

• Tyytyv...
        Justiinax kirjoitti:

Minun mielestä taas Kari Tapio oli hyvin edukseen. Oli lupsakan,rennon ja huumorintajuisen oloinen.
        Paula Koivuniemi taas ei pystynyt edes kunnolla nauramaan, kun oli naama niin jäykkä vielä botox-pistosten jäljiltä. Eikä se mitään hyviä juttuja edes puhunut. Muikisteli siinä vaan.

Justiinax,kerrankin oon kanssasi samaa mieltä.Monta kertaa on mennyt meillä ristiin kommentit.Paula ei todellakaan osannut sanoa mitään kyseisessä ohjelmassa.Kari sentään oli rento ja pystyi jotakin sanomaan.

• Tyytyv... kirjoitti:

Justiinax,kerrankin oon kanssasi samaa mieltä.Monta kertaa on mennyt meillä ristiin kommentit.Paula ei todellakaan osannut sanoa mitään kyseisessä ohjelmassa.Kari sentään oli rento ja pystyi jotakin sanomaan.

Niin, Kari oli leppoisa ja luonteva. Paula oli jotenkin kireän oloinen, eikä oikein osannut ns. heitää läppää herrojen tapaan.

• 1987

väliin, toivottavasti uusitaan!

• ...se

Tuli katsottua.Ainoat jotka siellä oikeesti saivat suunsa auki olivat Tervo,Nyman ja Taberman.Kari kylläkin jutusteli,mutta Koivuniemeltä olis odottanut enemmän.Kunhan istui naama peruslukemilla eikä tuntunut yhtään olevan mukana.Mut tosi kiva kun tuo ohjelma alkaa uudestaan,sitä huulenheittoa on hienoa seurata,saisivat sinne vaan vieraita jotka pysyis vauhdissa mukana.

• Kari fani

Täytyypä katsoa uusinta maanantaina!

• 1987
        Kari fani kirjoitti:

Täytyypä katsoa uusinta maanantaina!

tuu uusintaa. Kysyin yleltä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe