..auton laseista ja maalipinnalta! Otan kiitollisena vastaan vinkkejä,kiitos.
Kuusen pihka pois
12
10175
Vastaukset
- lähtee
tekstiilistä spriillä.
Esimerkiski kaikki joita poltetaan Rangiassa käyvät merkki esim. Masinoll
Ei vei vaatteesta väri eikä tee reikää. - sukkahousuja
Minä koitin. Pihka ei lähtenyt, mutta tuntui mukavalta. Olen mies. Heippa.
- pihkan
saa pois voilla .... reilusti vaan voita ja hankaat esim. sormilla ja voin saat pois astianpesuain. ja sitäkin reilusti.
- Pilkunviilaaja
Miten hitossa auton laseihin tai maalipinnalle saa kuusenpihkaa??? Vai onko ex-mies tehnyt vanhanaikaiset :D
- i can't believe this!
jos vaikka autosi on parkissa semmoisessa paikassa jossa on kuusia niin kuusesta lentää tippoja auton konepellille ja tuulilasiin. Täälläpäin oli kauhea myräkkä noin kuukausi sitten niin sitä pihkaa oli ihan hirveästi auton tuulilasissa ja konepellillä. Että sillviisiin..:)
ja autoa ei oikein muualle voi pistää parkkiin. - pilkunviilaaja 2
sitä putoilee puista, joiden alla se auto on ollut!
- Hyvinmenee
............
- lähtee
takuuvarmasti voilla,siis aivan oikeesti.kokeile vaikka laittamalla pihkaa käsiisi, sitten nokare voita kämmenten väliin hiero vähän aikaa ja avot
pyyhi vaikka talouspapariin tai huuhtele saippuan
kanssa. toimii - toimii
siis se, mitä hierotaan rasvaisiin käsiin autorempan jälkeen.. Svarfega tai jotain sinne päin. Korrek taitaa olla yksi valmistaja. Autovaraosaliikkeet myy.
- tietäjjä
asetonilla lähtee se, mitä tolulla, reksonasaippualla, margariineilla ja tärpätillä ei.
kumihanskat käteen, ja asetonia kankaanriepuun. - nikksi
Kokeile kynsilakanpoistoainetta. Toimii ainakin parvekelaseihin.
- Holopainen saatana
Kirveellä, perkele !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748