..auton laseista ja maalipinnalta! Otan kiitollisena vastaan vinkkejä,kiitos.
Kuusen pihka pois
12
10190
Vastaukset
- lähtee
tekstiilistä spriillä.
Esimerkiski kaikki joita poltetaan Rangiassa käyvät merkki esim. Masinoll
Ei vei vaatteesta väri eikä tee reikää. - sukkahousuja
Minä koitin. Pihka ei lähtenyt, mutta tuntui mukavalta. Olen mies. Heippa.
- pihkan
saa pois voilla .... reilusti vaan voita ja hankaat esim. sormilla ja voin saat pois astianpesuain. ja sitäkin reilusti.
- Pilkunviilaaja
Miten hitossa auton laseihin tai maalipinnalle saa kuusenpihkaa??? Vai onko ex-mies tehnyt vanhanaikaiset :D
- i can't believe this!
jos vaikka autosi on parkissa semmoisessa paikassa jossa on kuusia niin kuusesta lentää tippoja auton konepellille ja tuulilasiin. Täälläpäin oli kauhea myräkkä noin kuukausi sitten niin sitä pihkaa oli ihan hirveästi auton tuulilasissa ja konepellillä. Että sillviisiin..:)
ja autoa ei oikein muualle voi pistää parkkiin. - pilkunviilaaja 2
sitä putoilee puista, joiden alla se auto on ollut!
- Hyvinmenee
............
- lähtee
takuuvarmasti voilla,siis aivan oikeesti.kokeile vaikka laittamalla pihkaa käsiisi, sitten nokare voita kämmenten väliin hiero vähän aikaa ja avot
pyyhi vaikka talouspapariin tai huuhtele saippuan
kanssa. toimii - toimii
siis se, mitä hierotaan rasvaisiin käsiin autorempan jälkeen.. Svarfega tai jotain sinne päin. Korrek taitaa olla yksi valmistaja. Autovaraosaliikkeet myy.
- tietäjjä
asetonilla lähtee se, mitä tolulla, reksonasaippualla, margariineilla ja tärpätillä ei.
kumihanskat käteen, ja asetonia kankaanriepuun. - nikksi
Kokeile kynsilakanpoistoainetta. Toimii ainakin parvekelaseihin.
- Holopainen saatana
Kirveellä, perkele !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846